MF Gooi & Vechtstreek deel 153. Vechtstreek er weer bij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een kleine update tussen de torenhoge bergen in de alpen. 5 dagen onderweg,gemiddeld 500/525 km per dag. Pittig. Maar o zo mooi. Tuono doet het goed in z'n natuurlijke habitat, soms wat kwispelig maar dat maakt het spannend. Nog even nagenieten van de Col Du Galibier en dan lekker op 1 oor. Helaas doe ik de laatste helft alleen ivm afhaken van m'n reispartner. Privé omstandigheden. Desalniettemin geniet ik van alles hier.. Immens groot, schitterend.

Morgen weer Italië en Zwitserland in. Au revoir!
Zou je die routes eens kunnen mailen? ;)
 
Bij anderen ook alle plaatjes naast de namen door elkaar? Bij sommigen staan sinds een tijdje alleen maar smileys en bij de mijne staat nu die van Michel??? :?
 
Geen virus. Even website data weg gegooid en werkt weer
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier in Disneyland. En sterkte :+

"It's a small world after all.....it's a small world after all.....it's a small world after all, it's a small, small world..."

Tot je er gestoord van wordt _O-
Nope. Daar vindt ze zichzelf al te oud voor. Enkel de snelle baantjes 😎
 
Een kleine update tussen de torenhoge bergen in de alpen. 5 dagen onderweg,gemiddeld 500/525 km per dag. Pittig. Maar o zo mooi. Tuono doet het goed in z'n natuurlijke habitat, soms wat kwispelig maar dat maakt het spannend. Nog even nagenieten van de Col Du Galibier en dan lekker op 1 oor. Helaas doe ik de laatste helft alleen ivm afhaken van m'n reispartner. Privé omstandigheden. Desalniettemin geniet ik van alles hier.. Immens groot, schitterend.

Morgen weer Italië en Zwitserland in. Au revoir!
Aah balen dat je alleen verder moet.
Blijf genieten :y
 
Een kleine update tussen de torenhoge bergen in de alpen. 5 dagen onderweg,gemiddeld 500/525 km per dag. Pittig. Maar o zo mooi. Tuono doet het goed in z'n natuurlijke habitat, soms wat kwispelig maar dat maakt het spannend. Nog even nagenieten van de Col Du Galibier en dan lekker op 1 oor. Helaas doe ik de laatste helft alleen ivm afhaken van m'n reispartner. Privé omstandigheden. Desalniettemin geniet ik van alles hier.. Immens groot, schitterend.

Morgen weer Italië en Zwitserland in. Au revoir!
jammer, maar veel plezier nog

Morguh :Z
 
Laatst bewerkt:
Tosie... het mailadres dat je me stuurde klopt niet. Ik heb bericht in mijn box dat de routes niet afgeleverd konden worden.


Gisteren een lekker dagje gestuurd in het Teutoburgerwald. Eigenlijk ben je daar ook zo.
Lekker rondgereden. Vakantietijd... het was echt rustig op de wegen. :P
Mooi ploegje van een man of 9 waaronder een paar mensen die ik jaren niet had gezien.
Leuk is dat! *D
 
Tosie... het mailadres dat je me stuurde klopt niet. Ik heb bericht in mijn box dat de routes niet afgeleverd konden worden.


Gisteren een lekker dagje gestuurd in het Teutoburgerwald. Eigenlijk ben je daar ook zo.
Lekker rondgereden. Vakantietijd... het was echt rustig op de wegen. :P
Mooi ploegje van een man of 9 waaronder een paar mensen die ik jaren niet had gezien.
Leuk is dat! *D
Adres klopt maar whatsapp maakt zelf een niet werkende link... :')

Teutoburgerwald ben ik eerder geweest maar kan het helaas niet herproduceren... Effe terug zoeken in de nav...
 
Net terug van vakantie. Heuj!! :W

Zijn er hier nog schokkende zaken voorgevallen?
Wb!!!

Uhh... nee niet echt.
behalve dat ik mn motor heb ingeruild voor het kleine broertje van de jouwe :)
En die gaat woensdag mee naar Schotland...

Hoe is je vakantie geweest?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan