Honda VFR/RVF 400 Topic - Jubileum nummer 10

vraagje .
wil in 2016 eens met de motor weg ,wat voor tassen merk type nemen jullie mee op de nc 30.
dit ivm met oa de uitlaat .
weet dat de givi T431 zijtassen worden gebruikt maar zijn niet meer leverbaar .
 
Het is ook geen wonder dat Pretpiloot z'n NC 30 gaat proberen te verkopen.
Het is gewoon al veel te lang te stil op dit topic.
Doe er allemaal eens wat aan. Schrijf wat, vertel wat (onzin mag ook) *D

Ik ga beginnen. Het is wel geen V4, maar V2 is ook goed. :+
Een SP1 van een kennis moest een beurtje.
Maar na het beurtje zag ik een lekke voorvorkkeerring en voelde een enorme put in het balhoofd. (heb ik te ruw gesleuteld?) :Y :N
Meteen maar aangepakt. Keerringen komen van de week binnen.

full

full

full

full
full


full
full

full
full


Lagerschalen liggen nu in de diepvries en worden er binnenkort ingeperst.

full
 
Laatst bewerkt:
Chris wil graag iets doen om het topic levendig te houden.
Maar ja,hoe post je een foto?
Die heeft hij naar mij gestuurd met het verzoek deze te plaatsen. 8-)

Gisterenavond vond bij hem thuis een operatie plaats; z'n laatst aangeschafte NC35 moest via eenj trap naar boven om een plekje te krijgen in het woongedeelte op de eerste verdieping.
Hier mag de NC35 overwinteren. :9~

full
 
Wat heb jij nou eigenlijk allemaal staan aan mooi spul? En handel je er in of puur hobby?
 
Alleen met deze RC30 ging het wat moeizamer. Maar het is gelukt dankzij een buurman met een mini-vorkheftruck. ( de trap op is toch minder riskant) :Y
Het is weer eens wat anders. Overwinteren op de top. :9~

full
 
sorry voor mijn stilte, was nooit al te actief maar ban nu echt een gluurder geworden ;-)
die rood/zwarte waar je aan bezig bent is ook een heel gave bike roel
foto plaatsen moet ik nog beetje oefenen
 
Laatst bewerkt:
Tsja, eigenlijk veel te weinig gereden dit seizoen, dus dat is het voornemen voor 2016: meer km's op 2 wielen.
Verder hoeft er weinig te gebeuren deze winter. Alleen mijn teller vervangen voor een originele. Hopelijk deze week eindelijk een uurtje tijd om hem er eens af te schroeven....

Hoe is het eigenlijk met Karl? En dan bedoel ik niet de Opel ;);)
 
Van de zomer met het Rvfje in frankrijk geweest heerlijk machientje om daar mee rond te sturen en erg veel bekijks gehad
full
 
Laatst bewerkt:
Ja, met een 400V4 door Frankrijk rijden. Schitterend :9~ :9~

full

full

full

full


Onderweg kwam mij een RC45 tegemoet. De beste man is gekeerd en achter mij aan gegaan. Dacht dat het om nog een RC 45 ging. Had nog nooit van een NC35 gehoord. 8-) 8-)

full

full


Mooie plekjes op de camping:

full


's Morgens de tent open en dit uitzicht: :9 :P

full


Hier een korte filmimpressie van de tocht.

 
Bij mn ouders in de tuin zelfs de kippen vd buren waren onder de indruk :+ En idd ze denken dat t een rc45 is op de periferiek van parijs bleven ze bij me rijden duimpjes omhoog. En bij de antieke auto/motor show in uzerche werd hij steeds gefotograveerd :} kreeg ee zelfs een modelletje van de rc30 voor nop
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan