Honda VFR/RVF 400 Topic - Jubileum nummer 10

Ik heb van de week ook zitten genieten van de Dunlop familie . Pfff dat achter velgje van zn broer brrr moet dr niet aan denken.
En idd een Joey replica zou erg tof zijn ik heb helaas een andere keuze gemaakt.
full
 
“The man hunched over his motorcycle can focus only on the present...
he is caught in a fragment of time cut off from both the past and the future...
he has no fear,
because the source of fear is in the future,
and a person freed of the future has nothing to fear.”

Milan Kundera
 
Deze heb ik gebruikt als voor beeld. Maar kom er met deze temperatuur niet aan laat t lekker uitharden. Straks eerst grote beurt en dan weer genieten van de v4 schoonheid.
Had een nieuw db ruitje bij tyga besteld en spatboard, db ruitje was niet netjes maar keurig een nieuwe gekregen
full
 
Laatst bewerkt:
Deze heb ik gebruikt als voor beeld. Maar kom er met deze temperatuur niet aan laat t lekker uitharden. Straks eerst grote beurt en dan weer genieten van de v4 schoonheid.
Had een nieuw db ruitje bij tyga besteld en spatboard, db ruitje was niet netjes maar keurig een nieuwe gekregen[afbeelding]


Mooie kleurencombinatie hoor. :9~
 
Vanaf nu weer verder met de Foggy RC 30 replica.
De HRC NC 30 krijgt even rust.

full


Mijn niet voor de OKI gebruikte Tyga Suzuka kuipen worden gebruikt, evenals een nieuw aangeschafte Pferrer kont (zoals ook op de OKI gebruikt.)

De kuipen zijn nu pas gemaakt en zijn inmiddels in de grondlak gespoten.
Na de grote beurt wordt de kuip weer gemonteerd en bij de spuiter een opzet gemaakt.
Belijning,stickers,details etc.

full

full

full




De wielen zijn gecoat en de vorkpoten geborsteld.
Eerst moet de motor nog een grote technische beurt.
Het wordt hier dus weer dolle :9 :P pret.

full

full

full

full

full

full

full
full

full

full

full

full


Nu even rust voor de NC30 HRC projectje. Gelukkig houdt haar grote zus (die ook nog onder het mes moet) een oogje in het zeil. *D :t

full
full
 
Laatst bewerkt:
Bedankt.
Zal die ook eens gaan proberen en kijken hoeveel kilometers die meegaan.

Ja, ik ben ook benieuwd. Maar zo zie je maar, er is nog genoeg keus voor een goede 18"band. :9~
Alleen moet je bij sommige merken achter naar 160 i.p.v. 150.
Heel erg is dat niet, maar persoonlijk vind ik dat een 150 band lichter/wendbaarder stuurt.
 
Laatst bewerkt:
michelin pilot road 3. Achter in de breedte 160.

Ja, ik ben ook benieuwd. Maar zo zie je maar, er is nog genoeg keus voor een goede 18"band. :9~
Alleen moet je bij sommige merken achter naar 160 i.p.v. 150.
Heel erg is dat niet, maar persoonlijk vind ik dat een 150 band lichter/wendbaarder stuurt.

klopt :Y maar de Michelins zijn van zichzelf al wat spitser qua model, dus ze sturen wel zeer fijn, ook in de ietwat grotere breedte :Y Ik had de Road3 achter en Power3 voor, perfecte combi met veel grip :Y
 
Ik heb het technische gedeelte van de NC30 / RC30 Foggy replica helemaal klaar.
De NC 30 is afgesteld en synchroon gesteld.
Bij deze uitlaat en (aangepaste) sproeierbezetting moesten de luchtmengselschroeven wat verder open dan normaal. Loopt nu fijn en vooral regelmatig rond met een prachtig sonoor uitlaatgeluid.
Afstellen was wel nodig!! :(

full


Kleppenbeurt was wel heel erg lang geleden gebeurd. En dat was te merken ook. :( :(

full


Carburateurs zowel van binnen als van buiten vreselijk goor. :Y
Van het meest erge heb ik dit keer geen foto's.

full

full


Maar nu na de ultrasoonbeurt weer net zo mooi als 27 jaar geleden. Gewoon weer nieuw. :P :9

full

full

full



Hier een filmpje van de fiets.


Het wachten is nu op het spuitwerk. *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan