Gereedschap Deel 12 omdat ik het anders mis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brammo

Elektronen verslinder
12 feb 2007
2.602
334
Een topic aangemaakt, omdat de vorige al op slot zit, het beter knip en plakwerk :+

Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden/antieke/zelf-bedachte gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​


Gereedschap gerelateerde Links:


Handige topics wat betreft het gebruik van gereedschap:



images
 
Laatst bewerkt:
Koppelstuk ,Krijgen of kopen maakt wel een verschil , ik denk het laatste
Je moet ook maar wat af weten van gereedschap als de verkoper in de winkel niks kent.
En dat gebeurt nog al eens ,
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat de gemiddelde keukenweegschaal aanmerkelijk preciezer is dan de gemiddelde maatbeker om een liter af te passen. ;)

Is ook erg variabel. Wij moeten onze hijskranen toch echt met water ijken. (Water word eerst het soortelijk gewicht van gemeten. En vervolgens door gepompt. Maar wij moeten op 15% nauwkeurig uitkomen van 3000 tot 7100 metrische Ton.
 
Is ook erg variabel. Wij moeten onze hijskranen toch echt met water ijken. (Water word eerst het soortelijk gewicht van gemeten. En vervolgens door gepompt. Maar wij moeten op 15% nauwkeurig uitkomen van 3000 tot 7100 metrische Ton.


Pics or it didn't happen!!

(ik heb het al vaak gezien en weet hoe het werkt maar voor de rest hier is dat wel indrukwekkend)
 
Heb dit oude lichaam gevonden ( gek op oude meuk )

wINNSjl.jpg


Voor ik geld bied, het merk ken ik wel.. zo te zien is het een 220V.

Enig idee hoeveel liter tank het is ? ( gok een 25 zo te zien ? )
En is de opbrengst vergelijkbaar met een een budget-bak van de bouwmarkt ?
( mijn budget-bak is op sterven zeg maar )
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

[afbeelding]

Van de huisdealert , complimenten trouwens voor de levertijd.
Mag ook gezegd worden ( als het kut is roept iedereen het ook ;p )

Set zelf is ook boven verwachting van kwaliteit, het budget was er niet
om een -pro- set te kopen, voor die prijs een hoop ijzer en vooral , goed dik :)
( niet van die prut plaatjes als adapters )

Als ik hier de achterrem van de Audi niet kan redden, mot ie toch echt een nieuwe
klauw gaan kopen.
( schoonbroertje was weer eens bezig geweest ... *kreun* )

Dankudanku!

Is een heel fijn setje, heb deze zelf inmiddels ook al 2 jaar in gebruik :Y
 
Dit weekend met mijn pa een werkbank gemaakt voor in mijn schuurtje :)

bewust niet te diep gemaakt ivm de beschikbare ruimte (en de hoeveelheid zooi die ik erop kan laten slingeren :P )

 
medesleuteraars..

ik ben in de markt voor een goede set boortjes,
wie kan mij tippen/ linken, want er wordt vanalles belooft, titanium dit en dat..
maar meestal allemaal bagger..
ook voor RVS bedoelt..

ik höre gerne von ihnen... O-)
 
Natuurlijk mag je dat vragen :)
Kawasaki ZZR600D 1992

Ik snap niet (jaja het is weer zover) hoe je die set nodig zou hebben voor de remklauw van een zzr600d , als dit er op lijkt iig : http://www.zzr-rg.co.uk/forum/viewtopic.php?t=6021

een grotere maat zuiger'insert' dan 30mm omdat de motorfietsset niet groter gaat, maar die auto set is toch dat je de zuiger terugdraait vanwege een handrem functie ofzo ? ( geen idee nooit gebruikt).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan