Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

gix-addict

MF veteraan
26 dec 2003
21.145
683
Topic gestart omdat de nieuwe Suzuki GSX-S 1000 er is.

foto.php


gsx-s1000a_ysf_r.jpg


suzuki_gsx-s1000_145.jpg


Hier de link naar de pers map van suzuki, met info over de GSX-S
http://suzuki.is/mc/2015/MC/GSX-S1000_A_L6_press_information.pdf

Hier wat linkjes van aftermarket spullen om de GSX-S wat mee aan te kleden:

- Kennzeichenhalter

- Yoshimura product site : GSX-S1000(15-16)/GSX-S1000F(15-16) - SLIP-ON R-11 / EURO3

- http://shop-motorrad.suzuki.de/c/street_gsx-s1000_modelljahr-2015

- http://www.suzuki.nl/nmg/up/ZybddvgJI_Leaflet_accessoires_GSX-S1000A_NL.pdf

:]
 
Laatst bewerkt:
Wie zou de schroeven in de voorvork bedacht hebben ? :X Wat een afwerking :N
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem vrijdag gezien bij Goedhart en ik kon zaterdag een proefrit maken.
Helaas moest ik werken die dag en deze hele week ook.
 
Heb mijne afgelopen zaterdag opgehaald. Is nog helemaal standaard aangezien er nog weinig of geen accessoires te koop zijn. Hiervoor een GSR-750 gereden de GSX-S1000 is niet te vergelijken met mijn oude motor. Het vermogen is geweldig onderin het toerengebied.
2015-05-02-15.57.042.jpg
 
Heb mijne afgelopen zaterdag opgehaald. Is nog helemaal standaard aangezien er nog weinig of geen accessoires te koop zijn. Hiervoor een GSR-750 gereden de GSX-S1000 is niet te vergelijken met mijn oude motor. Het vermogen is geweldig onderin het toerengebied.
[afbeelding]

Gefeliciteerd, hij is heel erg mooi in die kleur. *O*
 
Heb mijne afgelopen zaterdag opgehaald. Is nog helemaal standaard aangezien er nog weinig of geen accessoires te koop zijn. Hiervoor een GSR-750 gereden de GSX-S1000 is niet te vergelijken met mijn oude motor. Het vermogen is geweldig onderin het toerengebied.
[afbeelding]
Gaaf, gefeliciteerd ermee.

Ik wil eerst op een demo rijden maar als het bevalt dan wordt het ook een GSX-S
Ik denk de zwart-rode maar zover is het nog lang niet :)

Ik heb 2x een GSX-R 1000 gehad, K7 en K8 en de GSX-S heeft als basis het K5-K8 blok
met de K7 63.000 probleemloze km's gereden dus kwa blok ben ik zeker dat het snor zit.
 
Gaaf, gefeliciteerd ermee.

Ik wil eerst op een demo rijden maar als het bevalt dan wordt het ook een GSX-S
Ik denk de zwart-rode maar zover is het nog lang niet :)

Ik heb 2x een GSX-R 1000 gehad, K7 en K8 en de GSX-S heeft als basis het K5-K8 blok
met de K7 63.000 probleemloze km's gereden dus kwa blok ben ik zeker dat het snor zit.

John, als ik die GSX-S zo ziet denk ik dat het met jou lengte niet goed komt, toont zo op het oog klein :X

ga woensdag of donderdagavond bij Goedhart maar eens een kijkje nemen :Y
 
Laatst bewerkt:
John, als ik die GSX-S zo ziet denk ik dat het met jou lengte niet goed komt, toont zo op het oog klein :X

ga woensdag of donderdagavond bij Goedhart maar eens een kijkje nemen :Y

Ben zelf 1,92 en redelijk lange benen. Zit als een vorst op de GSX. Ook op de Z1000 gereden, hier knots je continue met je knieën tegen het framedeel bij de tank.
 
Heb mijne afgelopen zaterdag opgehaald. Is nog helemaal standaard aangezien er nog weinig of geen accessoires te koop zijn. Hiervoor een GSR-750 gereden de GSX-S1000 is niet te vergelijken met mijn oude motor. Het vermogen is geweldig onderin het toerengebied.
[afbeelding]


Gefeliciteerd!!

Ik ga m vrijdag ophalen :Y
 
John, als ik die GSX-S zo ziet denk ik dat het met jou lengte niet goed komt, toont zo op het oog klein :X

ga woensdag of donderdagavond bij Goedhart maar eens een kijkje nemen :Y
Toch is de wielbasis de langste van alle makers in dit segment.
 
Heb mijne afgelopen zaterdag opgehaald. Is nog helemaal standaard aangezien er nog weinig of geen accessoires te koop zijn. Hiervoor een GSR-750 gereden de GSX-S1000 is niet te vergelijken met mijn oude motor. Het vermogen is geweldig onderin het toerengebied.
[afbeelding]
mooi ook zo in een matte kleur, zwart rood vind ik ook erg mooi
full

ben hier ook aan het nadenken........@John, jij hebt het al half gekocht ;)
 
Ik kreeg mail van Seppe, daar staat een demo.
Ik moet van te voren even bellen of die er staat dan kan ik ook proefrijden :]
Even kijken wanneer dat het beste uitkomt, binnen een uur rijden van hier staat er geen.

@GSX-ster proficiat met de aanschaf.

@Ruud, ik heb er nog niet mee gereden maar op de beurs heb ik er even op gezeten en ik kon mijn stelten goed kwijt, hoe dat met rijden gaat zijn moet ik dus nog ondervinden maar de zit was goed. Ik moet er wel 2.00m op kwijt kunnen natuurlijk :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan