Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

kleinere knipperlichten voor en andere spiegels er op gezet .
Ik zou nog wel een setje zwarte hendels willen .

gsx-s.jpg
 
Staat hem goed die kleinere spiegels. Kun je er enigszins nog wat in zien ook? Ik heb nog een set verstelbare hendels liggen in de kleur van de motor. Pb maar als je interesse hebt.
 
het oppervlak van de spiegels is een stuk kleiner,
dus je ziet er minder in .

ik had de hendels gezien op m.p.
maar ik wil liever kompleet zwarte .
 
Moet eerlijk toegeven dat ik het stoer vindt staan. Van welk merk zijn deze spiegels? Haha ja klopt setje op m.p is idd de mijne.
 
de spiegels zijn van rizoma.
ik heb er nog niet mee gereden, dus ik weet nog niet hoe ze bevallen.
ik zat nog te twijfelen of ik ze boven of onder het stuur zou plaatsen.
 
Netjes die spiegels :Y

Ik heb al even niet gereden met de pekel etc, vandaag de motor thuis afgetankt.
Flesje moto power erin en aan de lader.
Op naar het voorjaar :) :]
 
Netjes die spiegels :Y

Ik heb al even niet gereden met de pekel etc, vandaag de motor thuis afgetankt.
Flesje moto power erin en aan de lader.
Op naar het voorjaar :) :]
Gisteren de gsx teruggehaald van Marc hoegee en hem netjes onder zijn dekentje gezet aan de lader.
Hij is klaar voor het nieuwe seizoen. :)
 
Ik ben binnenkort ook de eigenaar van een nagelnieuwe GSX-S1000 en ben aan het kijken voor de eerste aanpassingen. Ik wou weten of er enkele onder jullie zijn die bobbins hebben geplaatst voor een paddockstand? Ook ben ik op zoek naar valblokken, ik weet dat suzuki er zelf ook heeft maar ik vind de prijs vrij hoog en ik twijfel of ze wel ver genoeg uitsteken om bij een schuiver alles te kunnen beschermen. Ik hoop dat Scorpion ook nog met een uitlaat komt :)
 
Ik heb de bobbins van Rizoma van mijn Gixxer overgezet, fijne opname met grote schijven ter bescherming van de brug. Kost wat maar het is wel prima kwaliteit.

Ik heb Jerom (paar pagina's terug heeft hij gereageerd op mijn vraag naar een korte kentekenplaathouden waarmee de originele knippers gehandhaafd kunnen worden met de SW motech tassenset een PB gestuurd, maar hij heeft em volgens mij nog niet gezien :(
 
Netjes die spiegels :Y

Ik heb al even niet gereden met de pekel etc, vandaag de motor thuis afgetankt.
Flesje moto power erin en aan de lader.
Op naar het voorjaar :) :]

Hier staan ze ook al een weekje of wat aan de lader zonder moto power 8-) .... en in de woonkamer. Tijdens de kerst kunnen de lampjes er in *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan