Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

11403474_933423786722395_2101701413052381439_n.jpg


Gisteren geplakt, vandaag getest of het bleef zitten :Y

1908146_933537730044334_3859000402423371364_n.jpg


Gelukt *O*
 
netjes :}

die tankprotectie kreeg ik dus ook, maar op een zwart/rode komen die zilvere graphics nu niet echt uit vind ik, bij de mat grijze past het er netjes bij :Y


Hoe bevalt de GSX-S je ? wat vind je van het vermogen tov de GSXR 750 ?
 
ziet er goed uit

is de zadeltas de Held Tenda?

hebben jullie toevallig ook al windscreen gevonden op het net , andere dan die van Suzuki zelf?

Jan
 
netjes :}

die tankprotectie kreeg ik dus ook, maar op een zwart/rode komen die zilvere graphics nu niet echt uit vind ik, bij de mat grijze past het er netjes bij :Y


Hoe bevalt de GSX-S je ? wat vind je van het vermogen tov de GSXR 750 ?

Ik zit met een grote smile op de GSX-S. Er zit meer power onderin en ik nu tenminste mijn verkering bijhouden O-) zonder terugschakelen :+

Met pijn in hart de GSX-R weggedaan. Blijft voor mij toch echt wel een mooi fietsie maar ik ga veel meer plezier beleven met de GSX-S in de haarspeldbochten op vakantie.

Nog geen seconde spijt....wat een lol op een naked.
 
ziet er goed uit

is de zadeltas de Held Tenda?

hebben jullie toevallig ook al windscreen gevonden op het net , andere dan die van Suzuki zelf?

Jan


:Y Is de Held Tenda.
We hebben alleen de snelklikdingen :X eraf geknipt en met aparte platte trekbanden door de lusjes zit die nu aan het zitje. Met een rits haal ik m eraf en kan m meenemen als ik het terras opduik *O*
Ik blijf tenslotte een vrouw..moet wel een tas bij me hebben :+
 
Ik zit met een grote smile op de GSX-S. Er zit meer power onderin en ik nu tenminste mijn verkering bijhouden O-) zonder terugschakelen :+

Met pijn in hart de GSX-R weggedaan. Blijft voor mij toch echt wel een mooi fietsie maar ik ga veel meer plezier beleven met de GSX-S in de haarspeldbochten op vakantie.

Nog geen seconde spijt....wat een lol op een naked.
Mooi, ja ik ben nog aan het inrijden maar hij loopt van onderuit erg lekker inderdaad.
Ik heb ook altijd graag GSX-R gereden, denk dat ik in het najaar maar eens naar de ardennen of Duitsland rij voor de leuke bochtjes.

:]
 
Niet iedereen hoeft dezelfde smaak te hebben toch :)

Ik vind het wel mooi dat iedereen er wat anders van maakt, de ene blijft origineel rijden de ander koopt er wat moois voor. Ieder zijn ding :Y :]
 
De transparante folie blijkt toch de zilver kleurige versiering te hebben,
heb nu deze besteld.
Stond er vanaf gisteren op.

Marke: Suzuki, Baujahr: 2015, Modell: GSX S 1000 2015 GSX S 1000 - La

Motografix gemaild wanneer zij met een tankpad voor de GSX-S uitkomen, anders besteld ik een Isle of Man tankpad bij hun. :)

Daar heb ik laatst een hele set besteld voor mijn speed triple. Mooi spul, zo goed als onzichtbaar. Ga nog wel de tankpad vervangen voor een wat dikker exemplaar :Y folie is namelijk vrij dun, wat voor de zijkanten juist mooi is.

Nog geen foto's van eigenaren met een rood/zwart gsx-s..... Daar zou ik mijn speed nog wel op in willen ruilen :9~
 
Laatst bewerkt:
:^

Belachelijk idd. Verkracht je de hele fiets mee. Waarom een naked als je lekker uit de wind wil zitten...

Inderdaad ziet er niet zo stoer uit,maar binnenkort weer week naar zwitserland en dan ben ik blij ermee.duitse snelwegen , hoge snelheden, nekklachten.
terug ,dan weer eraf ,zijn maar 2 boutjes.
 
Daar heb ik laatst een hele set besteld voor mijn speed triple. Mooi spul, zo goed als onzichtbaar. Ga nog wel de tankpad vervangen voor een wat dikker exemplaar :Y folie is namelijk vrij dun, wat voor de zijkanten juist mooi is.

Nog geen foto's van eigenaren met een rood/zwart gsx-s..... Daar zou ik mijn speed nog wel op in willen ruilen :9~~
Ah oke, mooi om te horen.
Ik heb al een tankpad besteld.

Zal binnenkort wel wat foto's maken, :)
 
Inderdaad ziet er niet zo stoer uit,maar binnenkort weer week naar zwitserland en dan ben ik blij ermee.duitse snelwegen , hoge snelheden, nekklachten.
terug ,dan weer eraf ,zijn maar 2 boutjes.

Heb me wellicht wat te kras uitgedrukt nu ik het zo terug lees. Was niet de bedoeling om iemand af te kammen hoor, laat dat duidelijk zijn. En op lange ritten snap ik dat het een uitkomst kan zijn.

En verder moet iedereen natuurlijk lekker zijn/haar ding doen :)

Ben daarnaast wel benieuwd naar de eerste ervaring met een remap i.c.m. de standaard uitlaat...
 
Ik wacht even welke uitlaten er uit gaan komen, komt er niks naar mijn zin uit dat zou een remap op de originele uitlaat een optie zijn, of een dagje Pajic is ook niet verkeerd zie ik aan de soes van Huubke 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan