Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Soms kan het simpel opgelost worden door wat kopervet achter op de blokken te smeren.

Neem aan dat dit door je dealer ook wel onder 'garantie' gebeurdt :Y
klopt wil vaak wel eens helpen :Y

Goede kentekenplaathouder nu binnen, die moet er van de week nog een keer op.
aankomende dinsdag 1000 km beurt :]
 
Bobbins en olievuldop van valtermotor gestoken.
Stuureindes van rizoma had ik nog van de bmw, pasten gelukkig ook in dit stuur.
Iemand al gezien wat daaruit komt als je de originele stuur einden eruit draait |( :')
Zit een bout van 10 cm in, met 2 rubbers waarop die klemt met daartussen een spacer, 1 van die rubbers gebruikt voor de rizoma dopjes, deze zijn maar enkele mm's, staat veel beter.

Ook bij BS motorparts de V trec hendels besteld, nu nog 99,- de set en zijn weer leverbaar.
Vond het een nette prijs voor een set hendels met TUV keur erop.

Binnenkort na het schilderwerk thuis wat meer meters gaan maken, a.s. dinsdag 1000 km beuirt dus dan kan die wat verder open *O* :]
 
Niet echt druk hier :P

Radiator guard is te bestellen op R&G racing, eerst kon je alleen je interesse doormailen maar is nu te bestellen, ik wacht even totdat de knipperlicht adapters ook te bestellen zijn zodat het in 1 x kan. Daar heb ik ze al voor gemaild.

Niemand updates over zijn GSX-S ?
Ik ga vanmiddag de laatste km's erbij zetten voor de oliewissel a.s. dinsdag.

Komende week de kentekenplaathouder erop, en dan al eens wat foto's schieten :)
 
Niet echt druk hier :P

Radiator guard is te bestellen op R&G racing, eerst kon je alleen je interesse doormailen maar is nu te bestellen, ik wacht even totdat de knipperlicht adapters ook te bestellen zijn zodat het in 1 x kan. Daar heb ik ze al voor gemaild.

Niemand updates over zijn GSX-S ?
Ik ga vanmiddag de laatste km's erbij zetten voor de oliewissel a.s. dinsdag.

Komende week de kentekenplaathouder erop, en dan al eens wat foto's schieten :)

Was druk met naar Assen rijden en weer terug... O-)
 
Ook bij BS motorparts de V trec hendels besteld, nu nog 99,- de set en zijn weer leverbaar.
Vond het een nette prijs voor een set hendels met TUV keur erop.
]

En dan de zwarte met rode of titaan kleur (grijze GSX-S)
l16.jpg


l15.jpg


Verder nog even ruitje gemonteerd en velgstickers geplakt, alweer 1500 zeer tevreden km's

CHd8cG6LQIkVUYHNjTthrt5rbJrxc1t1taOmfORF9Ac=w504-h896-no


UCMTJK8A3s-_He9bjC6fhOJxUXlIdajn64UpcA4V8_U=w1592-h895-no
 
En dan de zwarte met rode of titaan kleur (grijze GSX-S)
[afbeelding]

[afbeelding]

Verder nog even ruitje gemonteerd en velgstickers geplakt, alweer 1500 zeer tevreden km's

[afbeelding]

[afbeelding]

Zwart met zilver vind ik voor jouw kleurstelling het mooist denk ik, of helemaal zwart.
Ik ben voor de helemaal zwarte gegaan, vaak willen die gekleurde adjusters bij veel zon wel eens wat verkleuren, met name rood wordt dan roze :')

Strakke fiets heb je, hoe zo'n motor van ene paar kleine updates gelijk nog beter oogt :}
 
Laatst bewerkt:
eerste foto's

foto na de eerste km's
bikepics-2748176-800.jpg


Hier met andere kentekenplaathouder
bikepics-2748177-800.jpg



Kleur moet je net zoals bij alle kleuren eigenlijk in het echt zien, het rood en het zwart bevat veel metallic wat je alleen kunt zien met de zon erop.
Ik ben er nog steeds erg blij mee, hendels zitten er ondertussen ook op.
 
Heel mooi kleurke ,zat ik ook tussen te twijfelen.
veel plezier ermee(Besteld via Seppe ?)

Motorhuis Seppe heeft nu ook een mooi ombouw setje voor de uitlaat compleet met Bos demper.

Handles zit ik ook nog over te twijfelen lang of kort.

Heb wel al 2 banden lek gereden en vervangen.
1e bij 1450 km (schroef)en de tweede (spijker) 600 km later.
lekker zo,n nieuwbouw wijk in aanbouw in de buurt van het stamcafe.

gelijk maar weer eens een update van de fiets tot nu toe.

full
 
Heel mooi kleurke ,zat ik ook tussen te twijfelen.
veel plezier ermee(Besteld via Seppe ?)

Motorhuis Seppe heeft nu ook een mooi ombouw setje voor de uitlaat compleet met Bos demper.

Handles zit ik ook nog over te twijfelen lang of kort.

Heb wel al 2 banden lek gereden en vervangen.
1e bij 1450 km (schroef)en de tweede (spijker) 600 km later.
lekker zo,n nieuwbouw wijk in aanbouw in de buurt van het stamcafe.

gelijk maar weer eens een update van de fiets tot nu toe.

[afbeelding]
strakke fiets ook :}

Motor is gekocht via de plaatselijke dealer, die haalt hem bij Seppe inderdaad :)
Van je banden is minder, heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt, en heb toch al best wat km's gereden met verschillende motor.
Ik denk dat ik nog even wacht met de uitlaat, totdat Yoshi, Arrow of akra met hun volledige systemen komen, duurt dat te lang dan ook naar Pajic :)
 
:9~ :} :9~
Heul mooi !!!
thanks, nogmaals kleuren komen nu totaal niet uit.
Eigenlijk met een flauw zonnetje is het prima, foto's zijn gisteren gemaakt met een gsm dus niet al te best.

@jsb, weer een slechte foto maar alvast ene indruk van de hendels,
ik zal nog wat beter foto's maken van de week en met wat minder zonlicht.

bikepics-2748179-800.jpg


Hier zie je ook de platte stuurplaatjes van rizoma ipv de grote stuurgewichten :)

next to do: knipperlichten voor (zelfde als achter), radiator guard en misschien andere spiegels :)

Owja voor de mensen die andere knipperlichten kopen, bestel de verloopjes erbij zodat je gelik de goede stekker hebt (hoef je niet te knippen, solderen) en de extra lengte is wel lekker omdat de achterste aansluitingen halverwege de kont van de motor zitten. :)
 
Laatst bewerkt:
Nog wat foto's van vanavond.

bikepics-2748359-full.jpg


bikepics-2748362-full.jpg


bikepics-2748363-full.jpg


nog steeds met gsm gemaakt, maar nu met iets minder zonlicht ;)
 
ook gaaf.

Koop een rood/zwarte en laat het rode spuiten.
zoveel is het niet, de tank is al zwart 8-)

Dat idee had ik ook , zo heb ik hem namelijk geshopt.
Nou je hebt een pracht fiets hoor veel plezier, maar dat zal wel lukken denk ik zo.

grtz Ed
 
Dat idee had ik ook , zo heb ik hem namelijk geshopt.
Nou je hebt een pracht fiets hoor veel plezier, maar dat zal wel lukken denk ik zo.

grtz Ed
thanks, Ruud ook bedankt.

Net nog even wezen rijden, vrij warm maar beter dan regen :]
 
Radiator beschermer en knipperlicht adapters van R&G zijn besteld.
stonden nog niet in de lijst bij de importeur maar als het goed is wordt het geregeld.

Ik moet zeggen dat ik op mijn laatste fietsen gelijk die radiator beschermers heb gestoken en na vele km's ziet je radiator er nog als nieuw uit, de beschermer hangt enkele mm's van de radiotor af waardoor grote stenen niet alsnog doordrukken. ideaal :)
 
heb vanmiddag een kleine proefrit gemaakt op een blauwe gsxs1000 bij motoshop margraten.
was toch wel heel erg onder de indruk :Y

Hoe dat beest in de 6e versnelling met een beetje gas er zo soepel tussenuit vliegt :9~ ben zelf toch ook wel wat koppel onderin gewent met mijn moto morini corsaro, maar zo soepel als dit gaat is gewoon niet normaal

om nog maar te zwijgen over de remmen :O

verder lekker compact, en vraagt gewoon echt voor leuke bochtjes.

enige nadelen vond ik toch wel het zadel, en de ontzettend irritante aan uit gas reactie wat ik bij de moto morini totaal niet heb. maar dat is misschien iets waar je aan moet wennen.


misschien over een tijdje een leuke opvolger voor mijn honda hornet:)
 
heb vanmiddag een kleine proefrit gemaakt op een blauwe gsxs1000 bij motoshop margraten.
was toch wel heel erg onder de indruk :Y

Hoe dat beest in de 6e versnelling met een beetje gas er zo soepel tussenuit vliegt :9~ ben zelf toch ook wel wat koppel onderin gewent met mijn moto morini corsaro, maar zo soepel als dit gaat is gewoon niet normaal

om nog maar te zwijgen over de remmen :O

verder lekker compact, en vraagt gewoon echt voor leuke bochtjes.

enige nadelen vond ik toch wel het zadel, en de ontzettend irritante aan uit gas reactie wat ik bij de moto morini totaal niet heb. maar dat is misschien iets waar je aan moet wennen.


misschien over een tijdje een leuke opvolger voor mijn honda hornet:)
Gas reactie is even wennen ja, ben er zelf wel ver aan gewend nu.
waarom vond je het zadel niet goed ?

Net zelf nog wat km's erbij gezet, loopt prima die naakte soes :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan