Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Nu met het hele gezin op/in de Blackbird
$_85.JPG
 
Had 'm al gezien op MP. Ben geen zijspanfan, maar dit setje ziet er wel strak uit.

Mooie kleur trouwens O-)
 
Heeft iemand nog een plaatje van een dyno uitdraai van een standaard FI Bird, '99-'00 en '01 met kat en 02-sensor, inclusief AFR grafiek (lucht-brandstofverhouding)?
 
Nog meer statistiek! Ik heb de Nederlandse Blackbird registraties in kaart gebracht. Bij jaar van registratie moet je denken aan de eerste registratie/tenaamstelling (ongeacht land), in de meeste gevallen zal dit ook het bouwjaar zijn, tenzij het om een New Old Stock of winkeldochter gaat. Zo is de laatste dealernieuwe Blackbird pas in 2011 te naam gesteld.
Als de eerste registratie in Nederland was telt hij mee bij Origineel NL. Zo niet dan telt hij mee bij import.

Ik kreeg sterk het gevoel dat bijna de helft van de Blackbirds op Marktplaats een importmotor betreft, zeker de oudere bouwjaren en dat blijkt te kloppen. Al met al hebben we dus 2,6% van de totale productie in Nederland staan. Niet slecht voor ons kikkerlandje...

2wcqgj8.jpg


Voor de liefhebbers heb ik op aanvraag een grote spreadsheet met alle details en kentekens.

En er staan nog 192 origineel Nederlandse Blackbirds op naam van de eerste eigenaar, de jacht is geopend! ;-) Zelfs 3 uit 1996!

Die BB uit 2011 staat nu bij onze vrienden van Cama. Zeer weinig kilometers, maar uiteraard wel met schade. Toch... 3.750 euro voor de laatste nieuw geregistreerde Blackbird van Nederland, wie biedt? http://link.marktplaats.nl/m936098281
 
Laatst bewerkt:
Ik heb n origineel Nederlandse XX uit 2001 met nummer 0555.
Trouwens, ik kom nu bijna dagelijks een paars met zilveren special paint XX tegen in Nijkerk. Pakt de A28 RI Zwolle.
En vandaag een zilveren XX ook in Nijkerk met iemand die enthousiast zwaaide. Bekende van hier? Hebben beide geen mf sticker.
 
hoi bb rijders
mijn witte ( clear ) richtingaanwijzers voor in de spiegel inc led lampjes gaan in de verkoop .zijn er hier nog geïnteresseerde :Y
stuur dan even een pb :W
 
Hi BB fans,

Flopmeister hier, al 2 jaar aan het 'lurken' op het Motorforum, sinds 1,5 jaar in bezit van motorrijbewijs en begonnen met de BB '97. Wat een beest :P , zoveel plezier van :] ! Een tijdje terug heb ik op de Motorbeurs een GIVI Wingrack2 Monokey System (incl. zij -en top koffers) gekocht. Beetje een impulsaankoop destijds, maar wil 'm nu graag op de BB zetten. Alleen... De afstand tussen de bevestigingspunten van het Wingrack 2 is > 43 cm (maat bevestigingspunten BB) , dus met de maatvoering van de Wingrack2 (47 - 50 cm) kom ik niet uit. Een zoektocht op internet wijst uit dat ik een montageset y158 voor de BB moet hebben? Hebben jullie hier ervaring mee? Kunnen jullie dit bevestigen?

Groet,

Floppy
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan