Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Kun je ook zeggen waarom mr2 dat respect verdient en suggereer je dat mijn posts niet iets toevoegen? Staat er ergens in de regels iets over wat je niet mag posten dat niks toevoegt?
Ik hoef absoluut geen respect voor mijn standpunt maar waarom zou je als moderator een partij gaan kiezen?
Tot slot besef ik dat ik wat fel was en daarvoor excuses, maar als iemand iets niet interessant vind moet je het skippen.

Ik kan er een uitvoerige uitleg aan geven, of een heel korte.
Of naar de eerste 8 woorden van de laatste zin van bovenstaande reply verwijzen en we laten het er verder bij en gaan weer verder over BB's praten :) Ik geef de voorkeur aan die optie :Y
 
Dit soort gekibbel weerhoud me dus van aanschaf van een bb. In het vtr topic is het veel gemoedelijker :+
 
Dit soort gekibbel weerhoud me dus van aanschaf van een bb. In het vtr topic is het veel gemoedelijker :+
Ach joh, als je eenmaal op een BB bent gestapt laat je alle heisa snel weer achter je..... :+

Op elk forum en binnen elke club is wel eens wat gedoe. Ik heb zelfs ooit een vechtpartij meegemaakt bij een bijeenkomst van pacifisten..... :+
 
Dit soort gekibbel weerhoud me dus van aanschaf van een bb. In het vtr topic is het veel gemoedelijker :+

Bas...als je van jezelf weet dat je de power niet aan kan hoef je er geen excuus voor te verzinnen hoor, als je daar gewoon voor uit komt waarderen we je nog net zo en vinden we je nog steeds lief hoor ;)







Op elk forum en binnen elke club is wel eens wat gedoe. Ik heb zelfs ooit een vechtpartij meegemaakt bij een bijeenkomst van pacifisten..... :+

:?
Hoe kwam jij daar terecht ?
En waarom had je 12 honkbalknuppels, 5 boksbeugels en al die werpsterren bij je ?
 
Laatst bewerkt:
Tja... Waarom niet de vraag over banden in het topic, iedereen kan er iets aan hebben, zelfs ik als niet bb rijder, maar dit kan voor iedereen nuttig zijn.
Als niet BB-rijder maar kennelijk wel als - meer dan welkome - deelnemer aan dit forum vraag je je af waarom een onderwerp over banden niet in het "banden topic" wordt geplaatst. Ik denk dat ik het antwoord wel weet. Wanneer ik als BB-rijder i.v.m. een slechte ervaring betreffende vertoond rijgedrag van de achterband - hoog koppel i.c.m. natte omstandigheden - dit ter discussie wil stellen dan doe ik dat primair en specifiek op het forum voor mede BB-rijders. Derhalve hier. Daarnaast, kan diezelfde discussie uiteraard ook in het "banden topic" gevoerd worden. Maar om specifieke BB-informatie te verkrijgen zou ik het niet uitsluitend daar doen.
 
Als ik m'n hart mag luchten dan mag Danny het ook hoor :) En hoop van harte dat hij een goede band vindt want die glijpartijen klinken niet echt veilig. En een kapotte Blackbird (en lichaam) gun je niemand, ook telefoonschuwe forumgebruikers niet ;)
Even in zijn algemeenheid. Ik vind het erg ongepast om mensen met wie je dezelfde hobby deelt te bejegenen wegens post gedrag of inhoud van de posts. Wanneer niemand zich daar nog langer schuldig aan maakt, ontstaan er ook geen reacties meer die op hun beurt weer andere, mogelijk scherpere reacties, uitlokken. Dus gewoon niet doen. Pas dan toon je waar respect voor elkaar.
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik al uitgelegd heb was mijn reactie op de posts van Danny vanwege een trend in de posts op dit forum. Hij was toevallig de laatste in het rijtje. Telefoonschuwe forumgebruikersis meervoud, wat wederom aangeeft dat er best vaak mensen zijn die Frank in dit topic gaan uithoren over zijn onderdelenvoorraad, in plaats van dat ze even de telefoon pakken of hem een mailtje sturen. Ik kan zo vijf voorbeelden quoten, maar de frequente bezoekers weten het zelf ook hoe vaak dat gebeurt. Is het niet juist respectvol om je mede-hobbyisten die privé-praat te besparen? Want voor dat soort berichten klik ik niet op Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel Zoveel.

De olifant in de kamer is dat er in het verleden vaker gedoe is geweest over dit topic vs de handel van superblackbird. Ik ben heel blij dat we bij Frank terecht kunnen, hij levert een top service aan de Blackbird community. Maar als mensen hem niet zo opzichtig gaan bevragen hier, kan hem door de forumgoden ook minder gauw allerlei verwijten gemaakt worden zoals in het verleden (met bijbehorende ban). Frank weet hoe dun het ijs is en zegt regelmatig 'stuur me even een mailtje' of iets dergelijks, maar dat gebeurt dus nog niet zo vaak.

Ik heb Frank trouwens al maanden niet gezien of gesproken, dus dit komt helemaal van mij als forumgebruiker.
 
Toch kan t best iets minder fanatiek hoor, zoals je nu met gestrekt been vooruit reageert. Je kan je mening vast ook geven zonder frontale aanval.

Juist Mister2 krijgt hier mijn respect voor de manier waarop hij op dit soort reacties reageert !Deze reactie graag ook op je eigen reply's gebruiken.
Inderdaad een nogal scherpe reactie van Danny. Had zich beter wat diplomatieker kunnen uiten door te zeggen: “Ie möt nich z’noald wief wean”.
 
Nou gooien we een paar kuub zand over dit onderwerp en gaan we door met dagelijkse zaken. Anders ben ik verplicht mijn BB te verkopen en een wijven motor te kopen zodat ik over de laatste Libelle feiten kan meepraten.
 
Laatst bewerkt:
Nou gooien we een paar kuub zand over dit onderwerp en gaan we door met dagelijkse zaken. Anders ben ik verplicht mijn BB te verkopen en een wijven motor te kopen zodat ik over de laatste Libelle feiten kan meepraten.

Ie begunt zelf met die libelle proat hei. Ik heb voorop de BB nu een Roadsmart 3, op aanraden van bovengenoemd bedrijf. Brilliante band goeie wegligging zowel koud als nat als warm enzo. Achterbandje ga ik op den duur halen, bij hem.

MBM gaat niet op uitdaging in...?
 
Hey Denisetukker, die wijven motor heb je al toch. Rode BB past goed bij je lippenstift zeker haha :+

c09.jpg
 
Kan best zijn maar heb toch 10 pk meer dan jou brommer. Zal op een roze Toyota mr2 letten dan zal jij wel erin zitten met roze string en zo'n cavia op de kop.
 
Ie begunt zelf met die libelle proat hei. Ik heb voorop de BB nu een Roadsmart 3, op aanraden van bovengenoemd bedrijf. Brilliante band goeie wegligging zowel koud als nat als warm enzo. Achterbandje ga ik op den duur halen, bij hem.

MBM gaat niet op uitdaging in...?

Mbm houd zich wijselijk stil waarschijnlijk slim. Maar ik mag van de vrouw geen centjes meer uitgeven aan bandjes dus zet mijn reserve nankang erachter op. Als ik dan nog eens glij koop ik een wijven motor.
 
Jongens gedraag je eens een beetje.

Lijkt wel een kippen hok _O- _O- _O-


Zo te zien is het probleem met de banden al opgelost door danny zijn vriendin dus dat is nu klaar zand er over :+
 
Zal wel nodig zijn vanwege bepaalde soorten mensen hier. Zal me inhouden maar hoop niet dat ik meneertje 2 ooit tegenkom. Blijf wijs hier in het oosten. Ik heb mijn excuses gemaakt meneertje 2 dus kappen lijkt mij slim of ben je juist op deze acties uit?
 
Zal wel nodig zijn vanwege bepaalde soorten mensen hier. Zal me inhouden maar hoop niet dat ik meneertje 2 ooit tegenkom. Blijf wijs hier in het oosten. Ik heb mijn excuses gemaakt meneertje 2 dus kappen lijkt mij slim of ben je juist op deze acties uit?

Ik zat erop te wachten tot onze oerman met (verkapte) dreigementen zou komen. Ga je me slaan jij grote mannelijke man? Wat een figuur zeg, een grote mond geven en de bal kaatsen (jullie zijn wijven, libelle blabla, roze MR2), maar als de bal terug komt hoei hoei hoei hou me tegen jonguh. Hou je vooral niet in want dan leren we je nog beter kennen en komt die IP-ban vanzelf. Ik hou het er maar op dat jij een bijzonder geval bent en dat tukkers over het algemeen super aardige en fatsoenlijke mensen zijn, in plaats van de oostelijke variant van Maaskantje.

HOU ME TEGEN JONGUH!
m1mxrdmanhdx_wd640.jpg


_O-

Sommige van ons zijn niet onzeker over hun mannelijkheid, kun je je dat voorstellen? Haha ik zie de stoom uit je oren komen, wat laat jij je kennen zeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan