Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Mbm houd zich wijselijk stil waarschijnlijk slim.

Nu niet meer.
Niet omdat ik er zin in heb, maar omdat ik er als moderator toe gedwongen word, oa (en vooral) door jouw postgedrag Dannytukker.

Je stookt de boel op, dusdanig dat er al gebruikers die al jarenlang hier komen mij nu aangeven dat zij het topic maar uit hun favorieten hebben verwijderd.

En dat kan dus niet de bedoeling zijn. In dit topic hebben we zelden moderator ingrijpen nodig gehad, laten we dat zo houden.

Vanaf nu is t gedaan met opmerkingen onder de gordel, bij een volgende zal een tijdelijke ban volgen.
We gaan ook nu niet hierover een discussie voeren hier.


[modbreak]

ON-Topic !!

[/modbreak]
 
ON-Topic it is.

Vorig jaar deed ik op een buitenlands BB forum de voorspelling dat er vanaf toen steeds 'vaker' de weinige late (2006) Blackbirds op de tweedehands markt zouden komen en dat het een mooi moment was om over te stappen als je een frisse Blackbird wilde. Dat lijkt toch aardig te kloppen: http://link.marktplaats.nl/m1101533392

Maar zoals ik hier al eens zei:
"Toch is de animo voor ZGAN Blackbirds van 2006 met weinig km's voor 5.000 euro vrij klein volgens mij. Ik snap het wel, een BB van 2001 met 60.000 km doet alles even goed en kost misschien maar de helft. Daarentegen koop je wel een bijna nieuwe fiets voor 1/3de van de nieuwprijs (€ 14.590)."
 
Is ook zo , ik heb de mijne nog gevonden met maar 22000 km op de teller , ik ben de 3de eigenaar.
De eerste heeft de motor in zijn bezit gehad van 1998 ( nieuw aangekocht ) tot 2010 en heeft er 18000 km opgezet , de 2de heeft hem dus van 2010 tot 2016 gehad en 4000 km mee gereden , ik heb hem van 30/07 dit jaar en heb er 100 km mee lol
 
Edit MBM: tekst verwijderd, we zouden erover ophouden, toch ?!
De tekst is niet zo vreselijk, maar voor een ander wel weer reden om er ook weer op te reageren en dat willen we nu niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
\Edit MBM: tekst verwijderd, we zouden erover ophouden, toch ?!
De tekst is niet zo vreselijk, maar voor een ander wel weer reden om er ook weer op te reageren en dat willen we nu niet \
Sorry, het ging mij slechts om een woordgrapje, humoristisch bedoeld derhalve, juist om de spanning van het eerdere negatieve af te halen. Inderdaad geen "erg vreselijke tekst" om een understatement te gebruiken. Maar het is wel goed zo.
 
Eigenlijk heb ik tegenwoordig een scooter voor 'woon-werk'en andere verplichte onzin maar gezien de km's en dienstjaren van de Blacbkird gebruikt ik deze , voorzien van tectyl, ook in de winter.

afgelopen winter bestond uit 3 dagen vorst, dat hebben we nu al in de herfst gehad :/

maar in keer in het jaar de kuipdelen eraf om vuil te verwijderen doe ik wel, is toch wel handig als je toch oliefilter doet enzo.
 
De BB bestaat dit kwartaal trouwens 20 jaar *O* *O* *O* *O* *O* *O*

20

Edit: oh nee, vorig kwartaal al, de eerste origineel NL geleverde Blackbird kwam in september 1996 op kenteken.
 
Laatst bewerkt:
129ef92459d7c4c67af30e65b1193f78.jpg
 
Eigenlijk heb ik tegenwoordig een scooter voor 'woon-werk'en andere verplichte onzin maar gezien de km's en dienstjaren van de Blacbkird gebruikt ik deze , voorzien van tectyl, ook in de winter.

afgelopen winter bestond uit 3 dagen vorst, dat hebben we nu al in de herfst gehad :/

maar in keer in het jaar de kuipdelen eraf om vuil te verwijderen doe ik wel, is toch wel handig als je toch oliefilter doet enzo.


Tectyl vind ik een hoop werk, zeker met er af halen. Ik gebruik gewoon vaseline. Werkt perfect en is er met warm water zo vanaf.
 
Alles wat niet van strooizout houdt, dus metaal zoals aluminium. Kuipwerk kun je beter in de was zetten lijkt me als je dat netjes wil houden.
 
Tectyl vind ik een hoop werk, zeker met er af halen. Ik gebruik gewoon vaseline. Werkt perfect en is er met warm water zo vanaf.
ACF 50.
Voordeel is dat het water verdrijft, en ook in schroefdraad kruipt.
Daarnaast is het hittebestendig en kan je het er met een warm zeepsopje in het voorjaar zo vanaf spoelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan