Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Hi BB fans,

Flopmeister hier, al 2 jaar aan het 'lurken' op het Motorforum, sinds 1,5 jaar in bezit van motorrijbewijs en begonnen met de BB '97. Wat een beest :P , zoveel plezier van :] ! Een tijdje terug heb ik op de Motorbeurs een GIVI Wingrack2 Monokey System (incl. zij -en top koffers) gekocht. Beetje een impulsaankoop destijds, maar wil 'm nu graag op de BB zetten. Alleen... De afstand tussen de bevestigingspunten van het Wingrack 2 is > 43 cm (maat bevestigingspunten BB) , dus met de maatvoering van de Wingrack2 (47 - 50 cm) kom ik niet uit. Een zoektocht op internet wijst uit dat ik een montageset y158 voor de BB moet hebben? Hebben jullie hier ervaring mee? Kunnen jullie dit bevestigen?

Groet,

Floppy
Hoi floppy
Ik heb ook zo'n wingrack op mijn bb .
Het was al gemonteerd dus geen idee maar kan het wel voor je nameten als je wilt.
Wel ff vertellen waar ik moet meten _O-
 
Hi BB fans,

Flopmeister hier, al 2 jaar aan het 'lurken' op het Motorforum, sinds 1,5 jaar in bezit van motorrijbewijs en begonnen met de BB '97. Wat een beest :P , zoveel plezier van :] ! Een tijdje terug heb ik op de Motorbeurs een GIVI Wingrack2 Monokey System (incl. zij -en top koffers) gekocht. Beetje een impulsaankoop destijds, maar wil 'm nu graag op de BB zetten. Alleen... De afstand tussen de bevestigingspunten van het Wingrack 2 is > 43 cm (maat bevestigingspunten BB) , dus met de maatvoering van de Wingrack2 (47 - 50 cm) kom ik niet uit. Een zoektocht op internet wijst uit dat ik een montageset y158 voor de BB moet hebben? Hebben jullie hier ervaring mee? Kunnen jullie dit bevestigen?

Groet,

Floppy
Dat klopt inderdaad. Mocht je die nog zoeken, ik heb er nog eentje nieuw op voorraad liggen (en ook nog 3 gebruikte sets, maar die horen bij de bijbehorende Wingracks).
 
Ik wil op de bb wel een xtreme vision lamp zetten, iemand hier ervaring mee? Moet ik H4 of H7 hebben?
 
Beetje vaag of niet, bouwjaar 2006 en dan analoge klokken????

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

RDW;

Datum eerste toelating
08-11-1996
I

Datum tenaamstelling
24-08-2011
Tijdstip tenaamstelling
08:43


Datum eerste afgifte Nederland
24-08-2011

Bouwjaar 2006 ?? :+
Datum eerste toelating is al uit 1996, bouwjaar is dus 1996 of eerder.

Eerste toelating is de datum waarop de motor voor het eerst een kenteken heeft gekregen, dus 'voor het eerst toegelaten werd op de weg".

Waarschijnlijk is dat (datum eerste toelating) in het buitenland geweest, de motor in kwestie heeft nl in 2011 voor het eerst een NL kenteken gekregen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb n origineel Nederlandse XX uit 2001 met nummer 0555.
Trouwens, ik kom nu bijna dagelijks een paars met zilveren special paint XX tegen in Nijkerk. Pakt de A28 RI Zwolle.
En vandaag een zilveren XX ook in Nijkerk met iemand die enthousiast zwaaide. Bekende van hier? Hebben beide geen mf sticker.
ik rijd :] ook bijna ieder weekend bij nijkerk :Y richting putten maar nog nooit een andere bb gezien :N
 
Goeiemorgen allemaal.

Heb sinds een goeie maand anderhalf nu ook een blackbird uit 1996.
Had hiervoor een VN1500 en ben het weekend na aanschaf direct ermee de eifel ingegaan.

Wat een ongelooflijk geweldige machine is de blackbird :)
 
Goeiemorgen allemaal.

Heb sinds een goeie maand anderhalf nu ook een blackbird uit 1996.
Had hiervoor een VN1500 en ben het weekend na aanschaf direct ermee de eifel ingegaan.

Wat een ongelooflijk geweldige machine is de blackbird :)

Welkom hier Robertpaul *O*

Ik heb sinds februari een Blackbird en zat 2 weken terug in Cochem. :] Deel je mening volkomen. Heerlijke motor!!!!!

18216704644_9fa502becb_z.jpg

18216706224_f7a3a9bf42_z.jpg
 
jIyFtD.jpg


Voor zover ik weet is die nog origineel. Zitten wel stickertjes op van een scottoil systeem maar dat is niet terug te vinden.
Heb er zelf nog 2 nieuwe bandjes opgelegd en olie ververst en filtertje vervangen waarna de carburateurs vervuild zijn geraakt maar dat is inmiddels al opgelost.

Heeft wat valschade van de vorige eigenaar maar eind dit jaar ga ik hem denk ik eens spuiten.
 
Zo dat is nog eens hoge resolutie. Zover ik kan zien zijn alleen het donkere ruitje en de taps toelopende stuurgewichten niet origineel.
edit: en volgens mij zie ik een hugger (niet origineel)
 
Laatst bewerkt:
Moest even googlen op een hugger haha. Klopt nu je het zegt is die inderdaad niet origineel.

Van het ruitje wist ik niet of die origineel was of niet maar fijn om te weten dat het niet zo is :)

Waarom wil je dit ruitje in plaats van een dubble bubble, wat is het voor of nadeel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan