Motor-Forum

Select Forum

Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Reg. datum:
21 feb. 2002
oma ...

ik ben op zoek naar een achterbrug voor een '98 voor weinig .
Ik rij zijspan met de BB en had graag mijn achterbrug +/- 10 cm verlengd , maar zonder die van mij te verneuken dat ik nog terug kan mocht dat ooit nodig zijn , moet wel recht zijn , iemand ??
notting beats cubic inch

Need 4 Speed, Food 4 Thought!

Reg. datum:
21 jun. 2004
quote:
bert111 schreef op 09 oktober 2017 @ 10:42:
oma ...

ik ben op zoek naar een achterbrug voor een '98 voor weinig .
Ik rij zijspan met de BB en had graag mijn achterbrug +/- 10 cm verlengd , maar zonder die van mij te verneuken dat ik nog terug kan mocht dat ooit nodig zijn , moet wel recht zijn , iemand ??

Ik heb er meerdere gebruikt liggen in Purmerend.
Prijs is afhankelijk van de staat.
www.motorbanden.eu

Reg. datum:
21 feb. 2002
je heb mail ..
notting beats cubic inch

Reg. datum:
21 feb. 2002
ik heb dit WK mijn LSL tour clipons geplaatst , ben er heel blij mee , zit toch een beetje beter dan de originele clip-ons
notting beats cubic inch

cbr 1100xx superblackbird

Reg. datum:
08 feb. 2011
quote:
bert111 schreef op 31 oktober 2017 @ 15:31:
ik heb dit WK mijn LSL tour clipons geplaatst , ben er heel blij mee , zit toch een beetje beter dan de originele clip-ons

heb je daar ook een foto van ??
je snelheid zit in je rechterhand

Reg. datum:
21 feb. 2002
neen foto's heb ik daar niet van maar heb een filmpje van you tube gevonden en daar staan ze op
PS , is niet mijn motor en ik dus ook niet lol
https://www.youtube.com/watch?v=U_pIvht_7LI
notting beats cubic inch

Reg. datum:
04 okt. 2011
Later dit jaar de motor maar eens een bertje geven. Heb het ongetwijfeld eerder VM gevraagd en er is ook antwoord op gegeven maar ik kan het niet weer vinden dus vandaar; Welke olie gebruiken jullie /is het beste voor de bird en wat is de minimale dikte van de remschijven v +a :)
318 curves, 11 miles, the tail of the Dragon!

Z750

Reg. datum:
17 mrt. 2012
quote:
Bassjunky schreef op 20 november 2017 @ 22:16:
Later dit jaar de motor maar eens een bertje geven. Heb het ongetwijfeld eerder VM gevraagd en er is ook antwoord op gegeven maar ik kan het niet weer vinden dus vandaar; Welke olie gebruiken jullie /is het beste voor de bird en wat is de minimale dikte van de remschijven v +a :)

Wat is een bertje?
Bier
Beurt
Kleine broertje van bert.
Boertje

O-) O-) O-)

:+
If you value your life as much as I value this bike.....dont't touch it!!!

Need 4 Speed, Food 4 Thought!

Reg. datum:
21 jun. 2004
quote:
Bassjunky schreef op 20 november 2017 @ 22:16:

De minimale dikte staat op de remschijven ingegraveerd, en die verschilt.

Als motorolie gebruik ik voor alle BB's (die 5 van mij en de vele die ik als klant krijg) alleen maar de Motorex TopSpeed 10W40. Ik heb vele andere merken geprobeerd, en deze gaat echt het beste. En als driekwart-syntheet (ja, ik weet dat dat niet echt bestaat) is de prijs ook nog eens best gunstig.
www.motorbanden.eu

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.