R1 2004 ontbrekende 'schroef'

Vinn

Die hard MF'er
9 mei 2015
477
0
Velserbroek
Hallo mede motormuizen,

Op mijn R1 uit 2004 ontbreekt boven mijn spatbord (onder de neus) een schroef of een clip of iets er zit een gat en het hoort 2 zwarte stukken plastic bij elkaar te houden. er heeft ooit wat gezeten maar is nu weg..

Mijn vraag is wat hoort er in en wat is de maat evt?

oja ik heb 'bumperclips' die aan mijn kappen zitten geprobeerd maar die passen niet (gat is groter)
 
Dat zijn van die plastic schroefjes die je per 100 moet bestellen of verhoudingsgewijs 'veel' kosten als je ze los koopt.
een motorzaak heeft die, of een goed alternatief, meestal wel liggen aangezien die dingen wel vaker kwijt raken.

En welkom op motor-forum :] overigens.
[FAQ=,voorstellen]Algemene FAQ: Kan ik me ergens voorstellen na het aanmelden?[/FAQ]

Dat zijn mooie dingen om een euro voor te betalen zodat men van de motorzaak lekker een frikandelbroodje kan gaan halen op vrijdag.
geheel fictief voorbeeld uiteraard O-)
 
Laatst bewerkt:
Probleem is heb mijn rijbewijs nog niet.. dus heen rijden naar de dichtstbijzijnde zaak 15 km verderop in de stad is niet verstandig

En er zijn dus duidelijk verschillende maten in deze drukknoppen.

Hoe weet ik de juiste maat?
 
Nee past niet want doen moeten je kappen er af om bij de achterkant van de kap te kopen voor de moer of bout.

@ Raymond W , Super daar heb ik wat aan bedankt ! Waar haal je dat schema trouwens vandaan? mocht ik in de toekomst nog wat nodig hebben

Ik zie nu dat ik clipje (nummer 20) ook nodig heb zou daar ook graag een onderdelenbestelnummer van willen zien



ps. zal me morgen nog even netjes voorstellen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan