Project Rebel 2.0

En ook al een reactie gehad van Galvamé na een foto gestuurd te hebben van de te verchromen onderdelen.

Kosten vallen me heel erg mee dus morgenvroeg maar meteen het spul even afleveren aldaar.
 
En de hele boel bij Galvamé gebracht vanmorgen.
Inderdaad, ik moet weer rekening houden met een week of 7 levertijd. Ik kan er niks aan veranderen. :-(

Gisteravond moest ik nog wel snel een oortje aan de zijstandaard lassen voor de veer want dat had ik nog niet gedaan kwam ik achter....
 
Kreeg net van een andere verchromert een prijsopgave. Dacht dat ik van m'n stoel af flikkerde!! Meer dan 3 keer zo duur!!!!

Nou vind ik net m'n zijstandaard op de hefbrug. Die was ik gisteren vergeten om in het doosje te doen en is dus niet mee gegaan naar Rotterdam. Knut !
 
Any ways, maar doorgegaan met het achterrem gedeelte.

Heb nog een tweetal rvs busjes gedraaid om de remcylinder iets verder naar buiten te halen;

full
 
Eerst de gaten opgeboord en daarna twee busjes gedraaid. Die klemmen in de geboorde gaten. Later komen er uiteraard nog rvs boutjes voor die de boel vastzetten.

Daarna eens aan de voorzijde begonnen met de stuuraanslagen.

Eerst de originele eraf slijpen;
full
 
En de zijstandaard word morgen alsnog afgeleverd in Rotterdam door mijn beste maat! Scheelt me mooi effe weer twee uur sturen!
 
Netjes. Jammer dat we je gemist hebben vandaag


Geeft niks, we zien elkaar ongetwijfeld nog wel Martin.

Gisteren een heel mooi tankje gescoord in Nieuwkuijk!
Nou ja, mooi.... Technisch gezien wel, optisch niet. Met de kwast zwart gerold denk ik. Ding is aan de binnenzijde mooi gaaf en schoon, en dat is belangrijker. Ik heb nu een tank op m'n project liggen die eigenlijk zonde is om over te spuiten. Deze die i nu heb gekocht is het perfecte slachtoffer.
Ik ga zo richting Limboland om naar een Rebel te kijken voor onderdelen, en misschien kopen. Meer nieuws daarover later.
En hopelijk vanmiddag nog wat knutselen aan de mijne.
 
Laatst bewerkt:
Een tijdje geleden kwam ik met Peter in contact, en die kocht een project van MP af. Heel toevallig een project met als inzet een mono shock in de achterkant. Ik was blijkbaar niet de enige die daar mee bezig gegaan is.

Any ways, we Appte wat op en neer en hij kocht wat onderdeeltjes bij mij voor zijn brommer en toen bleef het een tijdlang stil. Tot een tweetal weken geleden. Ik stuurde 'm een berichtje en vroeg hoe het er voorstaat? Lang verhaal iets inkorten; project was gestrand. Spijtig, maar ja, dat gebeurd. Ik heb ook een Beach Buggy al meer dan 8jaar gestald staan. Maar NOOIT dat ik die verkoop!

Dus gisteren met kar en pinpas richting het zwoele Limboland en daar met Peter een dealtje gesloten, en de motor opgeladen. Het lot is al bepaald, en ben er al aan begonnen. Slopen dus!

Dit was 'm;

full
 
Zodra het kenteken kompleet is lever ik dit af bij het RDW in Den Bosch en dan is ie weg.
En heb ik weer een heleboel leuke originele onderdelen die ik weer ga slijten in de toekomst. Best leuke handel.

Vorige week deze Honda GX390 nog aangekocht en is inmiddels klaargemaakt voor verkoop;

full
 
Kortom, lekker aan het rommelen, aan alles behalve mijn Rebel.

Ik ga eens even informeren hoe het met mijn blok is....
 
Ze passen perfect onder een shovel.
Dit was handel met voorbedachte rade. Ik kon ze meteen doorstoten. Ach ja, keer wat anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan