Problemen BMW F 650 GS 2001 , 31000 km

lexde

Rookie
12 mei 2015
2
0
Heerhugowaard
Mijn BMW F 650 GS heeft een probleem;
start goed , loopt even en slaat dan af ( koude start ), warm slaat gelijk aan ,loopt rond de 2200 toeren , zakt dan naar 1700 , loopt niet mooi rond , bij het rijden rond 4000 toeren hort hij , daar onder of boven geen probleem.
Kleppen gesteld , brandstoffilter vervangen , bougie vervangen , 2 uitgelezen bij mijn dealer,
1 keer bij Motoport Wormerveer (BMW dealer ) , geen fout , geen valse lucht , volgens de uitlezing geen sensor kapot , Motoport wil nu verder gaan zoeken maar kan pas over 1 dikke maand terecht.

Is er iemand die dit probleem ook heeft of gehad heeft ?
 
Mijn BMW F 650 GS heeft een probleem;
start goed , loopt even en slaat dan af ( koude start ), warm slaat gelijk aan ,loopt rond de 2200 toeren , zakt dan naar 1700 , loopt niet mooi rond , bij het rijden rond 4000 toeren hort hij , daar onder of boven geen probleem.
Kleppen gesteld , brandstoffilter vervangen , bougie vervangen , 2 uitgelezen bij mijn dealer,
1 keer bij Motoport Wormerveer (BMW dealer ) , geen fout , geen valse lucht , volgens de uitlezing geen sensor kapot , Motoport wil nu verder gaan zoeken maar kan pas over 1 dikke maand terecht.

Is er iemand die dit probleem ook heeft of gehad heeft ?

Is dat een brandstoffilter in de benzineleiding?
Die kan wel eens lucht vasthouden.
Carb schoongemaakt?

Halgever zou bezig kunnen zijn met overlijden, geeft ook zulke vage klachten.

Je kunt even gaan buurten bij de BMW-dealer in Lijnden, dat is een klein tikje
verder dan Wormerveer voor jou.
En nog dichterbij: in Noord-Scharwoude schijnt een motorzaak te zitten die
veel verstand heeft van BMW's.
 
Stationaire stappenmotor al schoon gemaakt? Die zit op de inlaat en raakt vaak vervuild door olie die via het hercirculatie systeem in het luchtfilter terecht komt.

Onregelmatig stationair en afslaan zijn hier de kenmerken van.
 
Hallo , ik ben Lex de Bruijne ,en ben nieuw op mf,
De BMW , heeft een nieuw brandstof filter , deze is geplaatst om te kijken of het probleem daar in zit, als het goed is heeft de dealer de stappen motor schoon gemaakt, denk zelf dat het de sensor zou kunnen zijn, het is geen carb uitvoering . Heb contact gehad met Meijer in Lijnden , hier ook zet hem maar neer , als we tijd hebben gaan we er wel naar kijken, Bruurs in Noord Scharwoude heeft geen goede uitlees computer, dit is het probleem met div niet merk dealers , ze kunnen wel iets bekijken maar kunnen niet in :) het hele systeem . Gisteren de motor koud gestart loopt 2200 trm , 2 sec later slaat af, en kan hem weer starten , loopt weer en slaat dan wederom af, je zou denken aan de lucht sensor, kom straks van wegens mijn werk langs Meijer , ga maar even vragen .
 
Is dat een brandstoffilter in de benzineleiding?
Die kan wel eens lucht vasthouden.
Carb schoongemaakt?

Halgever zou bezig kunnen zijn met overlijden, geeft ook zulke vage klachten.

Je kunt even gaan buurten bij de BMW-dealer in Lijnden, dat is een klein tikje
verder dan Wormerveer voor jou.
En nog dichterbij: in Noord-Scharwoude schijnt een motorzaak te zitten die
veel verstand heeft van BMW's.

Als je dan toch in Lijnden zit, doe dan gelijk Motomaat even aan. Mario heeft de nare eigenschap om vage storingen soms verassend snel te vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan