Zwarte Guzbak uit Rottjeknor; the sequel....

voorbeeld van aanwezig wiel materiaal
full
 
En dat wil je spontaan aan mij doneren???

Da's nou eens heel lief van je!!! De rest per PB.

's mooi he? Haan Wheels uit Schijndel, achterwiel is iets groter (16 inch) en is voorzien van een speciaal gemaakte asimetrische velg waarmee het achterwiel iets uit het midden komt te staan en de cardan tunnel en de 175 band elkaar niet te veel dwars zitten :} :}
 
Zeker mooi. Maar bij mijn R100RS zit ik vast aan een max van 135 achter, dus gaat 'm niet worden.

Toch bedankt voor het aanbod. :+
 
Laatst bewerkt:
Zeker mooi. Maar bij mijn R100RS zit ik vast aan een max van 135 achter, dus gaat 'm niet worden.

Toch bedankt voor het aanbod. :+

Bij de Guzzi moet ook de achtervork een tikkie aangepast worden om e.e.a. mogelijk te maken O-)
 
's mooi he? Haan Wheels uit Schijndel, achterwiel is iets groter (16 inch) en is voorzien van een speciaal gemaakte asimetrische velg waarmee het achterwiel iets uit het midden komt te staan en de cardan tunnel en de 175 band elkaar niet te veel dwars zitten :} :}

Haan wheels maakt zekers mooie en vooral ook goede wielen
heb bij de mijne ook het achterwiel dmv de velg uit het midden geplaatst
rij er nu al mee sinds 2009 ( wielen waren wat eerder klaar )
en geen problemen met de wielen gehad.
Voor het nieuwe span heb ik het achterwiel daar ook al laten spaken (zie mijn topic)
 
Vandaag de binnenkant van het span even een sopje gegeven, eigenlijk alleen om even de stoel erin te kunnen kiepen zodat we vandeweek eens op ons gemak kunnen gaan kijken we stoel, deur en slot zo goed mogelijk kunnen combineren.
full
 
wel een suffe oepsie afgelopen vrijdag, wat gemorst aan de binnenkant van de ruit toen de deur open stond.... netjes schoongemaakt met thinner..... en nu is de ruit dof uitgeslagen omdat het gemorste goedje (polyester), alleen met de thinner heeft gereageerd tot een flinterdun filmpje....

Jammer, we kijken wel of we het nog schoon krijgen en anders wordt de ruit vervangen; was toch al redelijk rot en is al meerdere malen opgeknapt: als dat deze keer niet meer lukt is het ook wel mooi geweest en zo'n ruit kost ook de wereld niet.
full
 
Zie trouwens wel dat het hoofdsteundeel niet makkelijk van de stoel gescheiden zal kunnen worden, wel is dat deel erg dik; dus eerst maar eens proberen of ik er iets van een fatsoenlijke uitsparing in kan maken om ruimte te maken voor de sluiting van de deur.

Weer een leuke klus voor de komende weken.

Allemaal een Fantastische Pasen gewenst

grt
Steven
 
Met de stoel op zijn plaats en het zijspan goed schoongemaakt van binnen kan er ook eindelijk serieus gepast worden.......
full
 
Getoonde wedstrijdbuks is overigens ook de belangrijkste reden dat de vorige periode van werkloosheid weinig aan het span gedaan is; de gemonteerde kolf met verstelbare wangplaat is door mijzelf volledig op maat gemaakt. (en daar gaat ook best wel wat tijd in zitten.......)

Luchtfles erbij wordt 'm in ieder geval niet, is te zwaar om volledig in de neus te schuiven en ligt dan ook direct tegen de kijker aan; dat levert in de bochten gegarandeerd schade op; wel zie ik dat er redelijk wat ruimte over is en kan het wedstrijd materiaal beter beschermd vervoerd worden in een degelijke koffer.
full
 
De HFT wedstrijden gaan dus gelukkig met span geen probleem worden en we gaan dus fijn on-topic verder met de benodigde aanpassingen aan de stoel om de werking van de deur mogelijk te maken.

vanmiddag eerst maar eens voorzichtig de bekleding aan de achterkant los maken en kijken hoe de constructie van de hoofdsteun is en wat de mogelijkheden zijn.
 
leuk die samensmelting van al die hobbies!

en van harte met je nwe contract.

nu een contract met voldoende vrije tijd om de oude dame wel af te maken?
 
leuk die samensmelting van al die hobbies!

en van harte met je nwe contract.

nu een contract met voldoende vrije tijd om de oude dame wel af te maken?

oude dame MOET af, in dit contract geen privegebruik toegestaan van de auto van de zaak, en aangezien de golf al een tijdje de deur uit is is eigen vervoer een pre;-)
 
ik zag het net in het andere topic.


een werkauto met prive gebgruik is de doodsteek voor alle plezierkm's heb ik ondertussen al wel gemerkt.

dus ik ben al druk aan masseren om daar uiteindelijk weer vanaf te komen
 
Terug
Bovenaan Onderaan