Motor-Forum

Select Forum

Het Buelltopic van MF deel 3

Reg. datum:
03 jun. 2013
Goedenavond allemaal

Had hier al een keer gereageerd op een op een berichtje van een bekende maar heb me nog niet voorgesteld.
Ik ben Hans een oudere jongere en heb 2 maanden geleden een buell gekocht.
Een zwarte xb9sx uit 2009 en ben er erg content mee.
Bij TM een torqehammer plus filter en ecm erop laten zetten,voor de rest nog orgineel maar komt nog verandering in.
Diverse japanners gehad en mijn laatste 2 motoren waren ducati's maar wilde nu eens wat anders dus kwam ik op een buell uit{was er al bekent mee mijn zwager heb er een}
Heb er nog geen moment spijt van gehad want elk rondje is genieten,maar dat wisten jullie al.

Zo nu weten jullie wat meer van me,dus als jullie een zwarte xb9 tegen komen met een grijns van oor tot oor ben ik dat.

Groetjes allemaal

Reg. datum:
04 mei. 2009
quote:
DeWALT-Buell schreef op 28 november 2017 @ 20:55:
Geinig; ben na 12 probleemloze Buell jaren op zoek naar n CB (F1of F2)
*D Zal je net zulke probleemloze jaren mee krijgen,fijne motoren!

Reg. datum:
04 mei. 2009
quote:
JohnK6 schreef op 28 november 2017 @ 20:39:

[...]

Hee Jan,

klopt ik heb geen enkele cb meer, wou eens wat anders *D :+
leuk dat ik je hier weer tegenkom,rij inmiddels ook al enkele jaren een x1. En ook geen Honda,s meer..... *D *D

Reg. datum:
04 mrt. 2008
Welkom Duc, blij dat ik de oudste hier niet meer ben.

Pas een beetje op met de pekel; kunnen de Buell's niet zo goed tegen.
keurig, netjes, normaal, gewoon........

Reg. datum:
03 jun. 2013
Weet ik ben er ook erg zuinig op staat nu in de garage.
Heb 15 jaar woon werk met de motor gereden,zomers en winter maar nu heb ik hem puur voor de fun.
Als de weg nu droog is en nog geen pekel rijd ik wel maar zodra er pekel lig blijft hij binnen

Reg. datum:
11 mrt. 2012
quote:
RISL schreef op 18 november 2017 @ 20:32:
Uitlaat moet er onderuit om gespoten te worden, dashboardje voorzien van een schakelindicator en voltmeter, een nette aansluiting voor de druppellader maken, m'n claxon moet ik even beter vastzetten, die trilt steeds los, usb-aansluiting maken om navigatie op aan te sluiten en nog een hoop kleine dingen.
En als het klaar is, verder aan m'n cafe-racer project.

Alles is gelukt, behalve de universele schakelindicator. Die kan het aantal pulsen van de snelheidsmeter van Buell niet aan.
Nu nog een uurtje spelen met wat draadeindes om de passagiersvoetsteunen sneller te kunnen (de)monteren en dan helemaal klaar voor het seizoen.

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.