Motor professioneel "poetsen"

Ik wil even iedereen in dit topic bedanken die ons heeft gewaarschuwd voor de malafide praktijken van de topic-starter én aan alle mensen die gemeld hebben dat ze het poetsen van hun motor niet belangrijk vinden.

Zonder jullie optreden zou ik, de simpele ziel die ik ben, zomaar enorme sommen geld verspilt hebben aan de oplichtingspraktijken die TS van plan zou zijn geweest en zat ik straks thuis met een tas vol poetsmiddelen waar ik helemaal niks aan heb! '(

Ook is mij de ogen geopend dat het poetsen van je motor helemaal niet van belang is! Ik dacht altijd dat ik het leuk vond dat mijn motor er strak en glimmend bij stond, maar door jullie openhartige bekentenissen is mij nu duidelijk dat ik hierdoor alleen maar verder van de essentie van het motorrijden verwijderd raak en steeds minder ga motorrijden.
Ogenschijnlijk zelfs tot een punt dat ik alleen nog maar een Revit of Furygan pak draag, op een zo dichtbij mogelijk gelegen terrasje ice-tea drink en weer terug naar huis ga! En ik hou niet eens van ice-tea! :o

Ik ben echt oprecht blij dat jullie mij de juiste weg gewezen hebben, zonder jullie zou ik voorgoed verloren zijn gegaan in de klauwen van de wereld die detailing heet! :}
(en de gore smaak van ice-tea in m'n bek zou hebben)


En als jullie me nu even verexcuseren, ik moet in een voetbaltopic gaan vertellen dat ik voetbal geen zak aan vindt!

Held :} Ik had het zelf niet sarcastischer m'n bek uit kunnen krijgen.
 
Ik wil even iedereen in dit topic bedanken die ons heeft gewaarschuwd voor de malafide praktijken van de topic-starter én aan alle mensen die gemeld hebben dat ze het poetsen van hun motor niet belangrijk vinden.

Zonder jullie optreden zou ik, de simpele ziel die ik ben, zomaar enorme sommen geld verspilt hebben aan de oplichtingspraktijken die TS van plan zou zijn geweest en zat ik straks thuis met een tas vol poetsmiddelen waar ik helemaal niks aan heb! '(

Ook is mij de ogen geopend dat het poetsen van je motor helemaal niet van belang is! Ik dacht altijd dat ik het leuk vond dat mijn motor er strak en glimmend bij stond, maar door jullie openhartige bekentenissen is mij nu duidelijk dat ik hierdoor alleen maar verder van de essentie van het motorrijden verwijderd raak en steeds minder ga motorrijden.
Ogenschijnlijk zelfs tot een punt dat ik alleen nog maar een Revit of Furygan pak draag, op een zo dichtbij mogelijk gelegen terrasje ice-tea drink en weer terug naar huis ga! En ik hou niet eens van ice-tea! :o

Ik ben echt oprecht blij dat jullie mij de juiste weg gewezen hebben, zonder jullie zou ik voorgoed verloren zijn gegaan in de klauwen van de wereld die detailing heet! :}
(en de gore smaak van ice-tea in m'n bek zou hebben)


En als jullie me nu even verexcuseren, ik moet in een voetbaltopic gaan vertellen dat ik voetbal geen zak aan vindt!
_O- _O- _O- _O- _O-


Geweldig die sarcasme *O*
Realer for mf president :+
 
Weet iemand hoe je roest vlekken van de remschijf af kan halen? Het gaat hierbij om het binnenste gedeelte van de remschijf.
 
Gebruik eeen middel wat ijzeroxidatie oplost. Er zijn middelen voor die volledig veilig zijn voor blanke lak.

Is er mogelijk al iemamd die een locatie ter beschikking heeft voor omgeving Zoetermeer en omgeving Twente? Dan kunnen we de agenda's passend maken...
 
Ik wil even iedereen in dit topic bedanken die ons heeft gewaarschuwd voor de malafide praktijken van de topic-starter én aan alle mensen die gemeld hebben dat ze het poetsen van hun motor niet belangrijk vinden.

Zonder jullie optreden zou ik, de simpele ziel die ik ben, zomaar enorme sommen geld verspilt hebben aan de oplichtingspraktijken die TS van plan zou zijn geweest en zat ik straks thuis met een tas vol poetsmiddelen waar ik helemaal niks aan heb! '(

Ook is mij de ogen geopend dat het poetsen van je motor helemaal niet van belang is! Ik dacht altijd dat ik het leuk vond dat mijn motor er strak en glimmend bij stond, maar door jullie openhartige bekentenissen is mij nu duidelijk dat ik hierdoor alleen maar verder van de essentie van het motorrijden verwijderd raak en steeds minder ga motorrijden.
Ogenschijnlijk zelfs tot een punt dat ik alleen nog maar een Revit of Furygan pak draag, op een zo dichtbij mogelijk gelegen terrasje ice-tea drink en weer terug naar huis ga! En ik hou niet eens van ice-tea! :o

Ik ben echt oprecht blij dat jullie mij de juiste weg gewezen hebben, zonder jullie zou ik voorgoed verloren zijn gegaan in de klauwen van de wereld die detailing heet! :}
(en de gore smaak van ice-tea in m'n bek hebben)


En als jullie me nu even verexcuseren, ik moet in een voetbaltopic gaan vertellen dat ik voetbal geen zak aan vindt!
:} _O-
 
shit, heb ik net een arlen ness pak aangeschaft '(

Wat een gezeur weer, iedereen moet lekker zelf weten of ie zijn fiets poetst of niet.

Ik hou er zelf van dat mijn fiets er netjes bijstaat en zeker goed gepoetst want dan gaat ie harder ( gladde kuip = minder luchtweerstand ) ;)
 
Al bijna anderhalve week verder, is er al iets bekend over een datum of locatie?

Verdere ideeën, bbq na afloop of ergens eten...
 
Ook ik heb een vermoeden dat dit topic geen lang leven is toegedeeld... '(
En dat is best jammer want ook al kan ik mijn fiets best goed aan het glimmen krijgen (met spul van Meguiars) er valt altijd wel iets te verbeteren zodat het er nog mooier uitziet of dat het langer blijft zitten.
Jammer... ;(

gr. Boud
 
Bij deze moet ik me afmelden voor de poetsworkshop . '( Moet de vouwwagen klaar maken voor de reis *D . Misschien dat ik na mijn vakantie met een andere groep kan meedoen .
 
jammer dat een leuk initiatief zo moet eindigen.

Mensen reageren altijd bij commercieel belang alsof het des duivels is.
Als iemand z'n brood wil verdienen is dat toch prima?
Zolang hij goed werk levert en eerlijk is, dan is er niks mis mee.

Ik wil beste onze binnenplaats beschikbaar stellen in Den Haag.
We hebben dan een plek voor de koffie en bij slecht weer kan ik een buurman wel vragen of we zijn garage kunnen gebruiken als werkplek. Hij knutstelt tenslotte iedere zaterdag aan tweewielers hierin en wil vast wel mee doen met een workshop.

TS, je hebt mijn gegevens, ik hoor graag of je van dit aanbod gebruik wil maken.
 
Rijden. niet poetsen. Rijden.

Nieuwe Slogan: I'm a Rider, not a biker.

oja: Omdat ik motor rijd denkt men "are you a biker? my uncle is also a biker..."
En onder bikers verstaat men in de balkan: grote gepoetste fietsen, veel geplof, veel leer, blote armen en weekend-bbqs.
Kom ik met mn stoffige f800je uit den haag aanrijden met motorjas en handschoenen aan...

Poetsers...
:N |(
 
Rijden. niet poetsen. Rijden.

Nieuwe Slogan: I'm a Rider, not a biker.

oja: Omdat ik motor rijd denkt men "are you a biker? my uncle is also a biker..."
En onder bikers verstaat men in de balkan: grote gepoetste fietsen, veel geplof, veel leer, blote armen en weekend-bbqs.
Kom ik met mn stoffige f800je uit den haag aanrijden met motorjas en handschoenen aan...

LOL @ Poetsers...

Edit: ik herinner me deze nog: moest per ongeluk in Talinn overnachten toen daar een HD meeting gaande was, in de kelder vh hotel stonden de motoren met poetsdoek erop...
20140606_215457.jpg


of check het verslag van Sjaak toen hij "Sturgis" bezocht: Poetsers komen met de HD op de trailer aangereden, doen een rondje main-street, en gaan weer terug op de trailer.
 
Laatst bewerkt:
jammer dat een leuk initiatief zo moet eindigen.

Mensen reageren altijd bij commercieel belang alsof het des duivels is.
Als iemand z'n brood wil verdienen is dat toch prima?
Zolang hij goed werk levert en eerlijk is, dan is er niks mis mee.
Helemaal mee eens.

Daarnaast is commercieel-iets op MF niet toegestaan.
Misschien komt daar een beetje de twijfel vandaan.
Ik wil beste onze binnenplaats beschikbaar stellen in Den Haag.
We hebben dan een plek voor de koffie en bij slecht weer kan ik een buurman wel vragen of we zijn garage kunnen gebruiken als werkplek. Hij knutstelt tenslotte iedere zaterdag aan tweewielers hierin en wil vast wel mee doen met een workshop.

TS, je hebt mijn gegevens, ik hoor graag of je van dit aanbod gebruik wil maken.
 
Ik kan mij toch niet aan de indruk onttrekken dat ik dit erg ongeloofwaardig vind. Tegenwoordig gaat voor niets meer de zon op. Zit te wachten op een addertje, of dat zich uit in een dovend kaarsje of een aanbod voor een "geweldige commerciële aanbieding" durf ik nog niet te zeggen...

Alsjeblieft TS overtuig mij dat ik het verkeerd heb en laat mij weer in de goedheid van de mens geloven.

On topic: Nee, nee en nog eens nee
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/403145/De-Goorste-1.html
 
Ik kan mij toch niet aan de indruk onttrekken dat ik dit erg ongeloofwaardig vind. Tegenwoordig gaat voor niets meer de zon op. Zit te wachten op een addertje, of dat zich uit in een dovend kaarsje of een aanbod voor een "geweldige commerciële aanbieding" durf ik nog niet te zeggen...

Alsjeblieft TS overtuig mij dat ik het verkeerd heb en laat mij weer in de goedheid van de mens geloven.

On topic: Nee, nee en nog eens nee
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/403145/De-Goorste-1.html


Plek-Janus :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan