Motor professioneel "poetsen"

Ik snap zowel de positieve als kritische meningen hier, klinkt wellicht bijna te goed om waar te zijn.
Daarentegen het lijkt mij ook wel erg leuk, hoewel ik toch vooral geïnteresseerd ben in het snel maar goed poetsen. Vind het niet erg om ook wat aandacht aan het uiterlijk van de motor te besteden, maar ga toch echt geen halve dag staan poetsen. (Daarvoor zou ik dan weer eerder geïnteresseerd zijn in het commerciële deel om eens in de x jaar het te laten doen als soort van groot onderhoud)
 
Als eurofighter nog zou willen, heb ik eventueel een locatie beschikbaar. We hebben een garage van de motorsportgroep op de universiteit twente. Hier passen een mannetje of 10-15 in. Ik zou het even moeten overleggen met de andere jongens natuurlijk, normaal is deze plek alleen voor leden maar uitzonderingen kunnen gemaakt worden..
 
Ik ook :) (maar niet in Twente, das iets te ver).
Je hebt geluk: de hoofddocent van de afdeling corpusculaire straling van de universiteit van Harderwijk is bereid zijn onderzoeksgegevens te gebruiken ten behoeve van detailing.
Het schijnt dat ze daar een revolutionaire reinigingsmethode ontwikkeld hebben op basis van transmutatie. Eigenaren van vieze motoren zijn welkom.
Om alvast een tipje van de sluier op te lichten: niet de motor, maar de eigenaar wordt getransmuteerd en ontwikkelt na de behandeling een tomeloze poetsdrang. *D
 
Je hebt geluk: de hoofddocent van de afdeling corpusculaire straling van de universiteit van Harderwijk is bereid zijn onderzoeksgegevens te gebruiken ten behoeve van detailing.
Het schijnt dat ze daar een revolutionaire reinigingsmethode ontwikkeld hebben op basis van transmutatie. Eigenaren van vieze motoren zijn welkom.
Om alvast een tipje van de sluier op te lichten: niet de motor, maar de eigenaar wordt getransmuteerd en ontwikkelt na de behandeling een tomeloze poetsdrang. *D

Aart Staartjes _O- _O- _O- _O- _O-
 
Beste MF-ers,

Met pijn in mijn hart heb ik moeten toezien hoe jullie tere zieltjes zijn gekrenkt omdat TS niets meer van zich heeft laten horen. De enorme deceptie zal ongetwijfeld een mega impact hebben gehad op jullie reilen en zeilen. Veel van jullie waren echt toe aan een grondige gratis schoonmaakbeurt. Een mooie blinkende machine voor de deur. Jullie zullen er waarschijnlijk nachten over hebben gedroomd. En nu…nu is het helaas een nachtmerrie geworden. De roest steekt op, de vetlaag neemt toe en mede-motormuizen zwaaien niet meer terug.

Daar ik graag mijn handjes uit de mouwen steek en het stukje goedheid in mijn hart graag gebruik voor het goede doel, wil ik jullie graag het volgende voorstellen:
Aanstaande zaterdag, 8 augustus om precies te zijn, verwacht ik iedereen op het Trekvlietplein 28 te Den Haag. Ik zal mijzelf deze dag volledig ter beschikking stellen voor het reinigen van jullie motoren.

Aangezien ik mijzelf altijd goed wil voorbereiden heb ik vanmiddag alvast wat aankopen gedaan. Hiermee kan ik jullie in ieder geval optimaal van dienst zijn.
Ik kan mij behoorlijk goed voorstellen dat jullie enorm sensibel worden van deze barmhartige Samaritaanse actie. Daarvoor kunnen jullie altijd een kleine schenking doen aan de Bananeman. Hij kan een klein presentje in deze donkere dagen zeker gebruiken.

Tot zaterdag!

Don't judge the goodness of my heart
full
 
Laatst bewerkt:
Moeten dan de aanhalingstekens niet om het professioneel staan in plaats van het poetsen? Haha _O- :+
 
Laatst bewerkt:
of check het verslag van Sjaak toen hij "Sturgis" bezocht: Poetsers komen met de HD op de trailer aangereden, doen een rondje main-street, en gaan weer terug op de trailer.~[/quote]

Daarvoor hoef je helemaal niet voor naar de Black Hills in de USA te reizen...
Dat "gedrag' zie elke laatste weekend in Juni in de buurt van Assen....
Figuren komen een paar kilometers voor het circuit bij elkaar en laden hun
peperdure Duc's uit. Als dat gebeurt is gaan ze zich zelf omkleden. Ze hijsen zich in een race-overal
van Italiaanse snit samen met de bijbehorende laarzen, handschoenen en niet te vergeten een
AGV-helm die Prodi gespoten heeft. Afijn, dan komen ze naar het circuit en stallen hun motoren bij de
"speciale parking" vandaar lopen ze de gehele dag te paraderen alsof ze pauwen zijn....

Een week later kwam ik deze gasten opnieuw tegen echter toen was het op het Belgische circuit in de
Ardennen (Francorchamps). En wederom hadden ze hun pakken aan en liepen er bij als "filmsterren"...
Zelden hebben wij meer gelachen toen we dit schouwspel zagen....En ik weet zeker dat er ergens achteraf op een parkeerplaats een Nederlandse auto stond met een aanhanger erachter.....

Maar goed, ik ben zelf ook iemand die zijn motor graag ziet blinken, en ik schaam mij daarover helemaal niet!
Het geeft mij een goed gevoel als ik klaar ben met het verzorgen van mijn fiets en dat ik mij kan spiegelen in de lak...
Ook ik heb speciale shampoo en waxen gekocht voor best wel veel geld en ook de daarbij behorende poetslappen (oh, dat mag je niet meer zeggen, die heten tegenwoordig water-magneet, terry-towel en/of microvezeldoeken).
Als ik gereden heb en mijn motor zit onder de lijken van de insecten die zich te pletter hebben gevlogen tegen de kuip ga ik, wanneer ik tijd, zin en gelegenheid heb, mij een middag amuseren aan het weer "toonbaar" maken van mijn fiets.
En JA ik doe dat graag... Maar niet zo als die gasten die ik net beschreven heb. Toch moet iedereen het voor zich zelf uitmaken hoe hij zijn motor verzorgt. Op deze topic zijn een aantal mensen bij elkaar gekomen die hun ervaringen misschien te willen verrijken. Ik vind het dan niet echt gepast om ons dan te vergelijken met een aantal mensen die het poetsen van hun motoren verheven hebben tot als ware het een godsdienst....nee, zover ga ik in ieder geval niet! En ik denk dat de meeste hier er net zo over denken, toch? Ander zou een bedrijf als Mequairs, Chemical Guys of Poorboys (om er zo maar er een paar te noemen) echt niet zo groot zijn gegroeid als dat ze nu zijn, toch?

Trouwens heeft niemand mij gevraagd om iets te kopen... En ook al zou hij dat willen doen, ben je er nog altijd zelf bij om eventueel iets van hem aan te schaffen. De forumstarter heeft op geen enkele wijzen laten doorschemeren om ook maar iets van plan te zijn in die richting. En ik zou het toch alsnog op prijs stellen eens zoiets mee te maken wat in California schijnbaar elk weekend gebeurt bij die grote firma's die ik net genoemd heb...
Maar laat ik er maar een eind aan breien voordat ik er misschien te veel in op ga....

gr. Boud
 
Dag mensen. Ik ben net terug van vakantie, even een paar weken zonder internet. Ook best lekker zo af en toe. Aanbod stond, staat en blijft staan mocht daar twijfel over bestaan.
Forumlid 'letterlijk' vraat mij hem te overtuigen van de eerlijkheid en oprechtheid. Volgens mij heb ik het duidelijk uitgelegd en is iedereen welkom om de dag bij te wonen. Ik ga je dus niet overtuigen hier. Je kan langskomen.
Ik hoor graag van de mensen die willen een dag en een locatie, ik zorg dat ik er ben. Liefste omgeving Zoetermeer (woonomgeving) of Twente waar ik regelmatig kom voor klanten. Andere plekken kunnen ook in overleg. Liefste geen limburg/groningen ivm de kilometers. Verder liefste max 20 mensen. 10 is al redelijk veel. Ik vraag jullie bewust om de locatie en dag te regelen, ik betaal namelijk flink aan huur van garage's, de dealers waar ik werk weten inmiddels mijn tarieven en willen daar aan verdienen. Niemand die gelooft dat ik het voor niks doe omdat ik normaal betaalde cursussen geef bij die bedrijven voor hun klanten.
 
Voor omgeving Zoetermeer houd ik me zeker nog aanbevolen... :Y Lees verder weer mee tot er verder wat concretere plannen zijn :)

Ik zeker ook! Kan alleen niets voor je doen wbt locatie: zo groot woon ik niet :/ ;)

Vandaag weer even bezig geweest de motor op t handje te poetsen... maar echt goed ben ik er niet in :')
 
Beste mensen,

ik had aangeboden één of twee maal een cursus te voorzien. Inmiddels zijn het er wat meer geworden. Aanstaande zaterdag doe ik er nog één en daarna stop ik met de gratis workshops.

Ik krijg nog redelijk wat reacties daarom hier even een berichtje.

Fijne avond allen.
 
Beste mensen,

ik had aangeboden één of twee maal een cursus te voorzien. Inmiddels zijn het er wat meer geworden. Aanstaande zaterdag doe ik er nog één en daarna stop ik met de gratis workshops.

Ik krijg nog redelijk wat reacties daarom hier even een berichtje.

Fijne avond allen.

Is dit allemaal buiten dit topic om gegaan . Ik had vanaf het begin interesse getoond maar dacht eigenlijk dat het was uitgegaan als een nachtkaars . Dus nooit iets meer vernomen . Jammer. Ik heb nu mijn motor in de stalling staan . Heb geen ruimte voor meerdere , maar bij deze ben je wel uitgenodigd om een x aan te komen . :Y

Snap ook wel dat het een x ophoudt .
 
Ja klopt. Ik had in het topic diverse malen aangegeven dat mensen hier een locatie en datum moesten regelen en dan zou ik komen opdagen. Daar zijn alleen reacties op gekomen van mensen die enthousiast waren maar nooit een dag of tijdstip. Anderen hebben via PM berichten of telefoontjes data gepland.
De meesten mensen namen zelf een club mee of een groepje. Ook zijn er een aantal maal mensen met twee of drie man gekomen en die hebben een kleine vergoeding betaald voor de huur van een locatie of kosten voor het verplaatsen.

Je kan altijd een privé clinic volgen maar dat moeten we buiten MF doen, wil het hier niet commercieel maken.
 
Laatst bewerkt:
Oh ok, jammer. Dacht dat hier in het topic wat data en exacte lokaties gemeld werden en dat je je dan op dat moment daarvoor aan kon melden. Verkeerd begrepen blijkbaar, jammer... :/
 
Nee je had het goed begrepen. Alleen die data kwamen er niet. Ik wist dus niet waar of wanneer ik moest verschijnen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan