Past demper DUOTECH LASER op FZ1

Stuutje

MF'er
21 mei 2014
106
4
Beste lezers,

Gisteren een yamaha fz1 Fazer uit 2007 gekocht met 26.000 km op de teller. Nu zit de originele demper er nog op en vroeg mij het volgende af.

Op mijn oude motor (gsx 600 f 2000) overigens binnenkort te koop, zit een laser duotech(rvs). Nu vroeg ik mij af op deze demper zou passen op mijn fz1 met een andere linkbuis? Valt me wel op dat ik alleen maar kortere versies zie op deze motor. Mogelijk is er iemand die dit al eens geprobeerd heeft?

Hoor het graag!
 
Beste lezers,

Gisteren een yamaha fz1 Fazer uit 2007 gekocht met 26.000 km op de teller. Nu zit de originele demper er nog op en vroeg mij het volgende af.

Op mijn oude motor (gsx 600 f 2000) overigens binnenkort te koop, zit een laser duotech(rvs). Nu vroeg ik mij af op deze demper zou passen op mijn fz1 met een andere linkbuis? Valt me wel op dat ik alleen maar kortere versies zie op deze motor. Mogelijk is er iemand die dit al eens geprobeerd heeft?

Hoor het graag!

De FZ1 heeft kortere versies van de uitlaat bedoel je?
 
Ja, volgens mij zijn de dempers die laser als duotech voor een FZ1 leverd korter. Maar betekend dit gelijk dat de langere demper niet past? Of zal met een linkpijp deze demper gewoon passen?
 
Lijkt mij dat de lengte niet met de linkpijp te maken heeft. De demper zelf is vermoedelijk langer. Is opzich geen probleem, maar esthetisch verdient het niet de hoofdprijs.

Kan je de demper van de GSXF niet inruilen en een andere vervangingsdemper kopen voor de FZ1?
 
Kan. Maar ik dacht heb nog een originele pijp voor de gsxf en aangezien die toch weg gaat kon ik die duotech voor de fz1 gebruiken. Nu je het ook zegt, betwijfel of die lange versie wel mooi staat:| thanks voor de heldere blik!
 
Terug
Bovenaan Onderaan