Revisie bedrijf Noord Holland

marijn57

MF'er
27 okt 2007
42
0
Schagen
Goedendag allemaal,

Ik ben in het bezit van een KTM 620 lc4 uit 98'. Deze is jaren terug een keer vastgelopen en heeft sindsdien niet meer gereden. Ik ben gisteravond begonnen om de motor uit elkaar te halen. Nu wou ik vragen of iemand hier op het forum misschien een goed bedrijf weet die mijn motorblok kunnen reviseren of en een bedrijf waar je onderdelen kan kopen. Ik hoor het graag. Zit me op internet suf te zoeken maar kan zo niks vinden. Ktm dealer in krommenie ken ik maar dat vind ik wat duur.

Alvast bedankt. Groeten Marijn
 
Goedendag allemaal,

Ik ben in het bezit van een KTM 620 lc4 uit 98'. Deze is jaren terug een keer vastgelopen en heeft sindsdien niet meer gereden. Ik ben gisteravond begonnen om de motor uit elkaar te halen. Nu wou ik vragen of iemand hier op het forum misschien een goed bedrijf weet die mijn motorblok kunnen reviseren of en een bedrijf waar je onderdelen kan kopen. Ik hoor het graag. Zit me op internet suf te zoeken maar kan zo niks vinden. Ktm dealer in krommenie ken ik maar dat vind ik wat duur.

Alvast bedankt. Groeten Marijn


ik zou kijken waar over gesproken wordt,

kijk anders op t allroadmaniacs forum,
daar kan je je vraag stellen en wordt er goed advies gegeven, ook waar je wellicht beter niet heen kan,

ook zou IK (zei de gek) kijken wie het beste service geeft dan in combinatie met de prijs,
andré motors zou een goede zijn, maar ik heb daar geen ervaring mee, ik heb geen KTM,

suc6
 
Terug
Bovenaan Onderaan