Montage punten afgebroken voor koplampen op kappen

runeazn

Die hard MF'er
22 okt 2013
302
0
De montage punten voor de koplamp op mijn kappen zijn dus finaal afgebroken. Heeft iemand een idee hoe ik deze op een DHZ manier er op kan krijgen? Ik zit hier al een paar weken mee maar ik kom er echt niet uit, dus schakel ik jullie hulp in. Ik zat aan te denken om er met polyster + matje iets te doen misschien. Maar dan weet ik nog steeds niet hoe ik die vorm + gat er in krijg zodat er een schroef vast gedraaid kan worden.

Mvg,
-R
 
Je bent wel een beetje summer met je informatie.
Of anders gezegd: hier kunnen we weinig mee!
Misschien handig om te vermelden over welk merk/type motorfiets je het hebt.
Foto van het defecte deel is ook wel handig.
 
40_5292__37405_zoom.jpg


db
 
Het betreft een aprilia rs 125, ik heb nu eigenlijk wel zo'n beetje alle info gegeven die ik kan geven. Zo niet enig andere voorbeelden wat ik bijvoorbeeld kan beschrijven?
Er zaten gewoon van die verlengde plastic tabjes op de kappen in waar je een schroef door kon schroeven zodat de koplamp vast zit tegen kappen. Er zaten van die clip-on schroefnaden op. Ik heb die verlgende tabjes dus afgebroken.
 
Laatst bewerkt:
Die tabjes zijn helemaal onbruikbaar want ze waren kapot in elke zin die je kan bedenken. Afgebroken en afgebrokkelt. Dan zou ik dus zulke tabjes moeten kopen, want de oude er op zetten zorgt er alleen voor dat ze afbreken op een ander manier. Dus Is mijn probleem weer op stap 0 op welke namaak manier krijg ik zulke tabjes er op.
Daarnaast heb ik het al weggegooid want het wat in stukken. Miss kan ik op internet een geschikt foto vinden.
 
Laatst bewerkt:
Papje van mek en kunststof maken, mooie stalen oogjes bij de ijzerwarenboer kopen en die oogjes met de kunststof pap aan de koplamp plamuren en alles laten drogen.
 
Zou dat plamuren wel stevig zijn, het moet wel minimaal 3 cm lang worden.
Kan het natuurlijk wel altijd proberen, kan geen kwaad ;)
 
Laatst bewerkt:
moeilijker maar gaat ook : steunen maken zodat je de koplamp vastmaakt een het draagframe van de kopkuip. is beetje afhankelijk van het type kopkuip-steun.
de moeilijheid ligt hem hier om de lamp mooi in de kuip te krijgen eens de kuip gemonteerd.
 
Janbros je bent net zo geniaal als mijn vader alleen hij was er net iets vroeger mee dan dat ik jou post nu lees.
de kopframe zit gewoon midden achter de koplamp, we zitten nu dus in de design fase van de steun.
We moeten het ook nog voor zorgen dat de koplamp "zwevend" wordt gemonteerd want anders gaan die lampen kapot.

Het ziet er nu wel minder strak uit ivm. dat hij niet strak tegen de top kuip aan zit maar het is niet anders.

Hier is het desbetreffende kopframe :
59yLRD3.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan