combinatie achterlicht/remlicht/knipperlicht/kentekenplaat

Bubi

Rookie
25 apr 2008
6
0
Ik heb mij bovengenoemd unit gekocht, en er was geen enkele beschrijving bij. De unit bestaat uit twee afzonderlijke delen waaruit vier draden komen n.l. zwart bruin rood en groen.
Mijn vraag aan jullie techneuten is hoe kom ik erachter welke draad voor welk functie is

M.vr.gr/
Bubi
 
Heb achterlicht/knipperlicht succesvol geïnstalleerd, echter knipperlichten knipperen erg snel (zoals het in het geval een knipperlicht kapot is) . Kan de oorzaak hiervan zijn dat de voor knippers gewone lampen hebben en de achter-unit Led lampen heeft
 
Heb achterlicht/knipperlicht succesvol geïnstalleerd, echter knipperlichten knipperen erg snel (zoals het in het geval een knipperlicht kapot is) . Kan de oorzaak hiervan zijn dat de voor knippers gewone lampen hebben en de achter-unit Led lampen heeft

Bij led, wissel ik altijd het relais om naar een relais-led-verlichting.
Dan ben je van het gezeik qua knippersnelheid af (ook als je voor ooit gaat vervangen voor led)
ipv van al dat gedoe met weerstanden :-(

een universeel led-relais heb je voor een paar euro (zie google ;-) en vaak kan je ze 1op1 om prikken (informeer even bij een motorzaak, met melding van je type motor)
 
Terug
Bovenaan Onderaan