Teller Honda Hornet 2004

Dropdead

Rookie
12 mrt 2015
6
0
Ik heb een Honda cb 600F Hornet uit 2004 en deze heeft op het moment de standaart tellers erop zitten. Aangezien ik mijn motor aan het aanpassen ben naar mijn eigen smaak (Denk aan streetfighter idee) zou ik er graag een kleinere teller opzetten.

Laatst heb ik bij Motoport een universele Digitale teller gehaald, maar toen ik deze wilde aansluiten bleken de stekkers compleet anders. Nu is mijn vraag natuurlijk, weet iemand een manier waarop ik er een andere kleinere teller op krijg zonder in me kabelboom te moeten gaan knippen? Want dat is toch wel het laatste dat ik op het moment wil doen.

Of weet iemand een teller die misschien wel zou passen zonder al teveel aanpassingen?
 
Misschien zelf een verloopkabel met verloopstekkers maken die wel passen en die er tussen zetten ?

Het probleem was dat de stekkers helemaal anders waren, dus eerst moest dan uitgezocht worden welke draad van wat is. Dit is allemaal wel uit te zoeken hoor! Maar het zou natuurlijk een stuk makkelijker zijn als er iets op te vinden is zonder dat te doen, vandaar de vraag
 
Terug
Bovenaan Onderaan