Het grote Yamaha XTZ 750 Super Ténéré topic - deel 12

Bedankt allen voor jullie positieve reacties! Nu nog eens een ritje met een aantal XTZ'en in Nederland rijden ;-)
 
Yep, mooie sfeer impressie.. prachtig gebied om de Suup uit te laten.. :]
Kwil er ook nog eens naar toe op de Suup (heb alleen hekel aan kamperen ;) )

Bedankt allen voor jullie positieve reacties! Nu nog eens een ritje met een aantal XTZ'en in Nederland rijden ;-)
Uitstekend voorstel, opnieuw in Oirschot ?
Ik zeg.. DOEN ! Hoeft niet persé Oirschot en contreien, mag ook centraler in 't land.. maar 't is hier wel heel mooi offroad toeren 8-)

[lamaar horen als er weer animo is.. ben alleen eerste week oktober > Pyreneeën]
 
Olie ververst, filter vernieuwd, benzinetank gemaakt van een PETfles..... poging tot starten en......

lekken.


DSC_0772.jpg




Had het van te voren niet gezien :P :Z
 
Hallo.

Ik ben nieuw hier en sinds een paar maand ook in het bezit van een xtz 750 uit 1994

Motorisch hebt ik hem weer in goede conditie.

Echter moet het uiterlijk nu nog aan gepast worden, Dit is zo erg dat ik niet eens een foto ervan durf up te loaden :p

Ik twijfel welke kleur ik hem wil maken. Maar wellicht vind ik hier tussen een mooi voorbeeld.

Grtz
 
Welkom en check voor kleuren ook xtz750.com en tenere.de. En wanneer je een beetje op Ebay zoekt dan vindt je ongetwijfeld ook de passende stickerset. Suc6!
 
Rhino jou motor is wit met rood. Is dat rode een sticker of is dat zo gespoten?

Dat rode is onderdeel van de stickerset maar omdat het erg lastig plakken is rond het nep-luchtrooster hebben wij het rode gespoten en vervolgens afgesneden van de stickers.
 
Das niet zo mooi. Ik ben vandaag km stand 111.111,11 voorbij gereden. Wat een heerlijk rijweer! Blijft toch dagelijks genieten zo
 
Is er hier misschien iemand die en linker voor kuipdeel heeft liggen voor mij? En eventueel ook een kap voor onder het zadel.
Liefst in de volgende kleurstelling:
[~[url="http://i296.photobucket.com/albums/mm177/BowlerTD/Yamaha%20XTZ750/2015-05-20%2021.44.49_zpszxyqn98l.jpg"]afbeelding~][/URL]

(dus de kleurstelling van de kappen, niet van de tank ;) )

Voor als je nog een linkerzijschildje zoekt-heb er nog een
liggen is licht beschadigd en achterste nokje is eraf,maar
kun je vast zetten met boutje.
 
Das niet zo mooi. Ik ben vandaag km stand 111.111,11 voorbij gereden. Wat een heerlijk rijweer! Blijft toch dagelijks genieten zo

ik vorige week de 88.888,8 ! en kort daarna vierden we haar 89ste verjaardag met een volle tank :) sinds de nieuwe gasdichte uitlaat draait het motortje weer rond de 1 op 18 à 19, scheelt 2km per liter :]
 
Lekker :)

met dat verschil hoef je nog maar 25.429 km te rijden om je investering (ik reken op 249 euro voor nieuwe bochtjes of nieuwe demper) terug te verdienen!

(scheelt bijna 1 eurocent per kilometer)
 
Terug
Bovenaan Onderaan