Het grote Yamaha XTZ 750 Super Ténéré topic - deel 12

Ik ben vrijwillig verzorgster bij Budykat, een afdeling van Zwerfkat in Nood. Het is een 5 sterrenhotel,een tijdelijke en voor sommige definitieve opvang voor katten die besmet zijn met FIV.
Die gast die daar met die deken staat te zwaaien is Doudou :+

@dacitu, doe maar een pb 'tje als je meer wil weten. Mijn e-mail staat ook in mijn profiel.
 
Ik heb snel een nieuwe pakking voor kleppendeksel nodig. Hebben ze zoiets nog ergens(een yamaha shopje) liggen of is het alleen maar bij kedo enzo te bestellen?
 
ik zou het inderdaad bij de yamaha dealer even vragen. Maar de levertijden van kedo zijn ook niet zo slecht, binnen een week is het wel binnen
 
Ik heb de suup gisteravond vaarwel gezegd.

Er staat nu een Honda CB750f uit 1982 voor de deur. We hebben geruild. Hij gaat er waarschijnlijk meteen mee op reis richting het zuiden, dus de koffers kwamen ook van pas. Tot ziens suup!






gelukkig was het een vriend, en ruilen we over 10 dagen weer terug
 
Ik heb snel een nieuwe pakking voor kleppendeksel nodig. Hebben ze zoiets nog ergens(een yamaha shopje) liggen of is het alleen maar bij kedo enzo te bestellen?


uit voorraad leverbaar!
kan vandaag met de post mee.

mail even naar: hpsmotoren@hotmail.com
 
Ik ben vrijwillig verzorgster bij Budykat, een afdeling van Zwerfkat in Nood. Het is een 5 sterrenhotel,een tijdelijke en voor sommige definitieve opvang voor katten die besmet zijn met FIV.
Die gast die daar met die deken staat te zwaaien is Doudou :+

@dacitu, doe maar een pb 'tje als je meer wil weten. Mijn e-mail staat ook in mijn profiel.

leuk :) ik heb zelf een katje in zorg genomen via zwerfkat.
 
Weersverwachting is prima, vanavond/vannacht nog klein buitje over de droge, stoffige zandpaden.. dan morgen droog en prima temperatuur voor een ritje :]

See you tomorrow 11.00u BP Oirschot
 
yess leuk! ik heb d'r zin in :-) gisteren het kettingsmeersysteem gemonteerd, het is een combi van de loobman die ik al had en de twinfeed nozzle van tutore, t is weer vet :)
 
Vandaag een leuke rit met Hookski en Dutchdude gereden.
Ik sta er toch telkens weer versteld van hoe gewillig die suup zich door het terrein laat rijden.
(Mits je geen 100% wegbanden hebt :X )

Wat wel jammer is dat er steeds meer verbodsborden komen in het Brabantse. :$

Mannen, bedankt voor een leuke suup dag. :}
 
:^

Hier sluit ik me bij aan, was een leuk dagje sturen, al was het hier en daar nog steeds erg droog en dus mul zand.. :]

Klein beetje jammer dat we maar met 3-en waren, ik had gehoopt op ietsie meer deelnemers, maar misschien binnenkort nog een herhaling/herkansing 8-)

Raymond en René bedankt :)
 
:^


ondanks de wegbanden ;) een toffe dag geweest,

Raymond en Menno, bedankt voor gezelligheid en Menno bedankt ook voor het voorrijden !
mooi stukkie Nederland daar bij de brabo's.
 
Klein beetje jammer dat we maar met 3-en waren, ik had gehoopt op ietsie meer deelnemers, maar misschien binnenkort nog een herhaling/herkansing 8-)

Raymond en René bedankt :)

Als jullie nou eens wat dichter bij Amsterdam in de buurt komen. =)
 
Zo :) [FAQ=,plaatje]Algemene FAQ: Hoe plaats ik een plaatje?[/FAQ]
Of zelf een foto hosten ergens en dan het linkje daarvan in het bericht plakken tussen de
tags. Fotobestand moet altijd .jpg .JPG .jpeg .gif of .png zijn.
Die foto mag groter, maar ook weer niet te, want velen bekijken mf op hun telefoon.

Maar je hebt toch al paar keer foto's geplaatst???
 
Laatst bewerkt:
@ driepinter,

Hoi ik heb wel intresse in de tt 600, PM mij even.

Groet
GDB
 
nog foto's gemaakt van de rit afgelopen zaterdag? :)

Zonet een digitaal waterdicht voltmetertje met blauw ledlicht besteld via ebay voor in mijn dashboard. Voor nog geen 5 dollar, inclusief verzendkosten vanuit china. Zo kom ik er direct achter als mijn spanningsregelaar het dreigt te begeven

ik mis de suup wel nu die op vakantie is zonder mij. De cb750 is ook wel leuk, maar ik zit vaak met mijn knieën tegen de kleppendeksel :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan