Fazer FZX lijst

Na 8 jaar ga ik nu toch afscheid nemen van mijn FZX. Iemand wellicht interesse?

Het is een origineel Nederlandse FZX met slecht 46.000 kilometer.

Motor heeft een mooie stuurkuip, tomaselli stuur en stuureindspiegels gekregen.

In 2012 heeft de motor een grote beurt gehad met een nieuwe accu, nieuwe remblokken achter en nieuwe remvloeistof. Ook zijn de remmen gereviseerd en de carburateurs afgesteld.
Banden hebben nog ruim genoeg profiel. Wel moet er tzt een nieuwe ketting op.

De motor heeft wat gebruikssporen.

Vraagprijs is EUR 1.450,00
full
 
Heeft er dan helemaal niemand enige interesse? -O-

De prijs is inmiddels gekelderd naar 1000 euro. :Y
Schijnbaar niet. Ik heb die van mij ook te koop ( speurders) geen haan die er naar kraait.
Ik denk slechte tijd , ( begin winter, crissis , enz. ) Zie straks in het voorjaar wel weer want ik geef hem niet weg.
 
Gelukkig nieuwjaar !!! FZXers :) (beetje laat, maar ja)
afgelopen zondag nog even getoerd, bijna op mijn plaat, aso mercedes maar goed :)

Updatetje
Ik bijna alles bijelkaar voor de voorkant :)
alleen waarschijnlijk nog wat leidingen :)
mijn stuur word 85 cm breed, heb dan misschien wat aangepaste leidingen nodig of denken jullie dat er genoeg rek in de originele zit ?
 
Die van mij heeft een behoorlijk breed stuur, heb niet het idee dat de kabels destijds zijn aagepast.. anders kan je mijn kabels kopen voor zo'n 900 euro, krijg je de rest erbij! ;)
 
top bedankt ,voor de emails.

via de plusdraad krijgt hij geen stroom ,ook niet na het startrelais.
als ik stroom zet op 1 zekering werkt alles,ook de toerenteller springt op de 6000 toeren.
dus ergens zit het fout.
 
Heeft iemand nog fzx onderdelen nodig?
Er staat hier een fzx die erg lang buiten heeft gestaan en een elektrische probleem.
We hebben de km teller en koppeling nodig.
 
Mail of via de Pm mij maar een lijstje met onderdelen die jullie zoeken.
Dan maak ik er wel een foto van en geef de prijs door.
 
Ik ben mijn fzx 700 uit '86 aan het opknappen. Weet iemand waar ik een handbediening voor mn koppeling, een (korte) demper en nieuwe set klokjes kan vinden. Hoeft niet perse orgineel te zijn, maar moet wel mooi passen en tegen een mooi prijsje. Iemand suggesties?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan