Motor-Forum

Select Forum

Kwastert's XJ900 Hybrid met EZS RX1, derde hoofdstuk alweer

gespannfahrer

Reg. datum:
26 jul. 2006
Haha ben maar een arme monteur
het gaat nooit herd genoeg

Reg. datum:
20 feb. 2011
Ik ben toch wel licht teleurgesteld dat de gerenommeerde tweewieler fabrikanten nog niet bij jullie voor de deur staan met een aanbod voor een nieuwe zijkartrekker. -O-

Maar misschien was het aanbod ook gewoon te laf.

*O* Proficiat met de aanwinst, dat moet wel leuk worden.
Brandstof, en branden zal het!

EHE bikes @ facebook

Reg. datum:
01 feb. 2010
quote:
Redpigeon schreef op 24 september 2016 @ 09:33:

Je kan altijd een poging wagen...

Wordt die trx ook vast niet slechter van als de xj compleet blijft
GL1000EZS zijspan, GL10/12 cafefighter project, CBX1000, Ducati ST4

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:
Redpigeon schreef op 24 september 2016 @ 09:33:

Ik een arme schilder ;)
Hybride: Nageslacht afkomstig van twee genetisch verschillende organismen. Deze organismen kunnen beiden een verschillende wenselijke eigenschap bezitten. Kruising kan leiden tot een nieuw organisme dat beide wenselijke eigenschappen bezit.

Reg. datum:
03 jul. 2014
Hier nog een arme monteur ;( , maar gefeliciteerd met deze mooie JapKaatie TRX! })

Dat wordt dan E=MCkwadraat=TRX + RX = TRRXX3S.
was: rampatampa wijzigde dit bericht op zondag 25 september 2016 00:20 (23%)

ragbakspan

Reg. datum:
15 aug. 2015
trixie was mijn favoriete solo. veel succes met de ombouw naar 3S. gaat zeker mooi worden.

de herriechopper

Reg. datum:
07 jan. 2004
quote:
kwastert schreef op 23 september 2016 @ 23:50:
Een en ander impliceert wel dat er op termijn afscheid genomen moet worden van mn ouwe trouwe XJ. Ondertussen piekfijn in orde. Als er leifhebbers zijn moeten ze zich maar melden. Even te verduidelijking: het zijspan is (nog) niet te koop. Het extra blok wat ik nog heb staan mag al wel weg. Is ook in prima staat :Y

Zou het financieel gezien niet veel interessanter zijn om je bestande span compleet te verkopen? en een nieuw/gebruikt bakkie te zoeken voor je TRX?

ik denk dat je huidige combinatie best een leuke duit op kan brengen
verbouwde sporty 1200 VEKOCHT => BMWK100 exRS met eigenbouwzijspanframe en zwaar verbouwde velorex => CM400T hardtailprojectje => CB400T caferacerprojectje =>CM400T met 450 blok ...projectje

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:
_gijs_ schreef op 25 september 2016 @ 19:28:

[...]

Zou het financieel gezien niet veel interessanter zijn om je bestande span compleet te verkopen? en een nieuw/gebruikt bakkie te zoeken voor je TRX?

ik denk dat je huidige combinatie best een leuke duit op kan brengen

Die biedingen stromen nog niet binnen....
Hybride: Nageslacht afkomstig van twee genetisch verschillende organismen. Deze organismen kunnen beiden een verschillende wenselijke eigenschap bezitten. Kruising kan leiden tot een nieuw organisme dat beide wenselijke eigenschappen bezit.

Reg. datum:
07 okt. 2011
Ergens in NL (boven rivieren en goede kant IJssel)
Staat dus te koop? Niet op MP iig.

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:
JFJ schreef op 25 september 2016 @ 20:17:
Staat dus te koop? Niet op MP iig.

Nou, nee eigenlijk niet

(Maar als ik natuurlijk een goed bod krijg kan het best zijn dattie weg gast....)

trx 850 & gn400 projectje

Reg. datum:
15 mei. 2013
maar genoeg gelult })

beginnen en veel ja heel veel plaatjes posten :Y :Y
GN-400-cafebrattracker-project/vulcan 1500 verbouwen,opfrissen, gr650zijspan

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
Vooruit dan:

Hoe breed wordt zo'n Opel Speedster band op een achtervelg van 5J.
En moet zon band een €150 kostten? Of zijn er alternatieven? Op mn XJ kost een achterband €45
O-)

Reg. datum:
07 okt. 2011
Nou vooruit omdat jij het bent dan. Een speedsterband word ongeveer 165 a 170 breed op 5J. Beter kan je een 195/45 plaatsen. Die zal op 175 a 180 komen, maar gaat er wat lastiger omheen. Is wel goedkoper.

Maar het is natuurlijk allemaal niks.

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:
JFJ schreef op 26 september 2016 @ 11:14:

Maar het is natuurlijk allemaal niet niks, die bandenprijzen? Is dat wat je bedoelt?

Reg. datum:
07 okt. 2011
Koop maar eens een motorband. Dan is dit geen dure hobby toch?

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
Ik heb al 10 jaar geen motorband gekocht. Ik koop autobanden voor €45 a € 55. En een scooterband voor de voorkant kost € 75. Dan vindt ik zon opelband best wel aan de prijs

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:
JFJ schreef op 26 september 2016 @ 11:14:
Nou vooruit omdat jij het bent dan. Een speedsterband word ongeveer 165 a 170 breed op 5J. Beter kan je een 195/45 plaatsen. Die zal op 175 a 180 komen, maar gaat er wat lastiger omheen. Is wel goedkoper.

Ik heb eens wat gemeten. Ik denk dat een 195 krap an is. Als ik het goed zag bestaat er ook een speedster band van een honkietonkie merk. Iets van vier tientjes. Ik denk dat die eerst wel voldoet. Als er dan later meer eisen aan grip gesteld wordt kan er altijd nog een dure op. En als er een 175er oplicht is ook beter te beoordelen of een 195 ook zou passen

Reg. datum:
07 okt. 2011
Hoe veel ruimte heb je dan? Bij mij is de 195 in werkelijkheid 180 op een 5,5j

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
Ik moet het nog nauwkeurig meten, maar ik heb nu links en rechts ongeveer een centimeter. En er ligt nu een 160 band ol.

Reg. datum:
07 okt. 2011
Is die gemeten ook 160?

Reg. datum:
07 okt. 2011
Weet je zeker dat de velg niet 4,5 is?

Reg. datum:
07 okt. 2011
M.a.w, de 195 zal op een 5j dus smaller vallen dan 180. Niet veel maar misschien net genoeg. Valt lager, en staat mooier, maar dat zal smaak zijn.

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:
JFJ schreef op 27 september 2016 @ 09:53:
Weet je zeker dat de velg niet 4,5 is?

Ja, de velg is 17*5J, de band 160*60

Driewieleraar

Reg. datum:
10 jan. 2002
quote:
kwastert schreef op 27 september 2016 @ 09:14:

[...]

Ik heb eens wat gemeten. Ik denk dat een 195 krap an is. Als ik het goed zag bestaat er ook een speedster band van een honkietonkie merk. Iets van vier tientjes.

EHE in "Nog een R1100GS span" Dat is deze volgens mij?
Kick Buttowski on 3 wheels!

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:

Daar heb ik ook al naar gekeken. Ik denk dat het een Achilles gaat worden.

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.