Kwastert's XJ900 Hybrid met EZS RX1, derde hoofdstuk alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gaat verder. Eerst maar eens gepast of de tank eigenlijk in de koffer bak past :X :X
full
 
Nu moet de vulbuis er nog aan. Eerst maar eens kijken hoe dat zou moeten en meten is weten, gokken maakt brokken!
full
 
Ja, dat kan. Maar niet van pvc. Maar hoe krijg ik de aluminiumbuis netjes gezaagd? De schuinte moet exact, of ongeveer 44 graden zijn. (dat ligt eraan hoe precies je gerreedschappen zijn ;) )
Gemeten met de inclinometer app op m'n telefoon :+
 
Nu, gewoon met de cirkelzaag dus :X :X (wel kallem aan gezaagd, er zit een fijn houtzaagblad in die zaag. Normaal gebruik ik 'm voor glaslatten O-)
full
 
Maar er moet ook nog een gat in de tank, anders heeft die vulbuis geen nut. Aftekenen ging goed met behulp van dat pvc buisje.
full
 
En als ik dan eens....... Zou ik...... Ja, ik probeer het gewoon! Als in kan zagen met een houtzaag, kan ik ook wel frezen met een bovenfrees
 
Dan nog even laten lassen. 's morgen gebracht, 's avonds gehaald! Het gaat niet om wat je kent, maar wie je kent :+ :+
full
 
Het was nog wel iets een strijd, die vulslang is namelijk niet erg soepel. Maar, het zit op z'n plek, met behulp van wat kunst en vliegwerk, compleet met bandenlichters enzo. Maakt niet uit , het zit. Morgen benzine erin. Ik begin eerst met uitliteren (is da een goe neerlandsch woord eigenlijk?)

Ik wil weten hoeveel liter ik niet uit de tank kan krijgen, en het het aantal liters reservevoorraad. Dus morgen de pomp aan, en met een liter maat benzine erin net zo lang totdat de pomp begint te werken. Gewoon, omdat het kan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan