Kwastert's XJ900 Hybrid met EZS RX1, derde hoofdstuk alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ideetje, in je tank ??? :Y :Y :Y

Dat idee is het onderzoeken waard. Ik zou dan de hele meterkast en kabelboom aan kunnen passen. Plek zat.
Maar dan eerst maar eens onderzoeken of ik dan minder kabelboom langs het balhoofd krijg dan dat er nu loopt. Want dat stoort me eigenlijk altijd wel een beetje, al die kabelprut langs het balhoofd.
 
En dan gelijk ook de accu naar die plek. Dat is voor het zwaartepunt ook weer beter dan de plek in het kontje waar die nu zit.
 
Dan zit hij wel mooi centraal maar ook wel hoog
Maar dat zit hij nou ook natuurlijk dus alles bij mekaar is het wel beter
 
Laatst bewerkt:
Gaat bij mij door de oude ram air dus door het bal hoofd. Leuk als die mogelijkheid er is.
 
Denk je nou echt dat het verplaatsen van die accu het verschil maakt? een passagier wel maar een accu echt niet hoor. Je kan er ook een sport van maken. Dat zit echt tussen de oren. Ik ga harder door de bocht want mijn accu is verplaatst haha :+
 
Laatst bewerkt:
Denk je nou echt dat het verplaatsen van die accu het verschil maakt? een passagier wel maar een accu echt niet hoor. Je kan er ook een sport van maken. Dat zit echt tussen de oren. Ik ga harder door de bocht want mijn accu is verplaatst haha :+

Een passagier is ballast. Toegevoegd gewicht. Daar ga je niet harder van, daar ga je langzamer van!
 
Er zijn zijspan rijders die zonder passagier geen rechtse bochten kunnen rijden dus die gaan dan wel harder
 
Haha geintje hoor, dat leer je bij de juiste nieuwsgierigheid snel genoeg ;)
 
Het kabelboomgebeuren laat me nog niet los. Maar om nou de bodem uit een goede, zeldzaam wordende gave XJ900F tank te zagen........

Daarop doordenkend komt een oud idee weer boven borrelen. Een tankzit combinatie. Zoiets als deze, maar dan zonder kuip natuurlijk. En deze uit de advertentie vind ik niet echt mooi. Daar moet flink wat van de kont af gezaagd worden. Maar als er eens iemand iets langs ziet komen, dan hoor ik dat graag.
 
Het kabelboomgebeuren laat me nog niet los. Maar om nou de bodem uit een goede, zeldzaam wordende gave XJ900F tank te zagen........

Daarop doordenkend komt een oud idee weer boven borrelen. Een tankzit combinatie. Zoiets als deze, maar dan zonder kuip natuurlijk. En deze uit de advertentie vind ik niet echt mooi. Daar moet flink wat van de kont af gezaagd worden. Maar als er eens iemand iets langs ziet komen, dan hoor ik dat graag.

Zijn die tanken nu echt zo zeldzaam dan ?
wel eens op de motorsloop van mijn maat in Brummen gekeken en daar liggen tankjes genoeg :)
 
Driekwart van die tanks zijn aangetast door roest. Je ziet het het eerst door zweten aan de buitenkant van de onderste 'wangen'. Vaak zijn ze dan al te slecht om te redden.
 
Oke en een kunstof afdruk van je eigen tank dan of is dat te lastig om te realiseren
 
De vorm van de tank vind ik het minst geslaagd van de hele combi......... Dus daar hoef ik geen mal van te trekken :+
 
Driekwart van die tanks zijn aangetast door roest. Je ziet het het eerst door zweten aan de buitenkant van de onderste 'wangen'. Vaak zijn ze dan al te slecht om te redden.
Dan moet je dus voor heel weinig aan een tank kunnen komen om de bodem uit te slijpen.
 
Dan moet je dus voor heel weinig aan een tank kunnen komen om de bodem uit te slijpen.

Ja, voor niks zelfs wel. Maar dan zijn ook de zijwangen aan de zichtkanten verrot. Dus dan moet er ook mee aan het werk. En dan ga ik liever met een ander modelletje aan de slag.
 
Het kabelboomgebeuren laat me nog niet los. Maar om nou de bodem uit een goede, zeldzaam wordende gave XJ900F tank te zagen........

Problem solved!. Er komt een ander tank op de XJ. (denk ik ) Ik heb een mooi blauwe op de kop getikt, waar ik met een gerust hart de slijptol op los laat!
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan