Kwastert's XJ900 Hybrid met EZS RX1, derde hoofdstuk alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een XJR tank gescoord van marktplaats.
full
 
Het tankie heeft een beetje asphalteczeem opgelopen, dus was een koopje........ Maar niks wat met een paar rake klappen en de plamuurpot niet op te lossen is.

full
 
die andere kant ziet er veel mooier uit. :P

Maar je hebt gelijk dat je het zo doet.
Kan die andere tank op zolder stof verzamelen en kan je hier met een gerust hart in gaan zagen. :Y :Y
 
De tank komt van een echte poetser. Hij kon er nauwelijks afstand van doen. Zeker niet toen ik hem vertelde dat de schade wel meeviel omdat ik toch de slijptol in ga zetten })
 
De tank komt van een echte poetser. Hij kon er nauwelijks afstand van doen. Zeker niet toen ik hem vertelde dat de schade wel meeviel omdat ik toch de slijptol in ga zetten })

ha, ha, ha, en dan beetje voeren nog; "dan slijp ik dit weg en dat dat, bladiebla" :+
 
Dan past de tank aan de achterzijde al lekker laag op het frame. Maar bij de inlaatnokkenas ligt de tank bijna op het kleppen deksel.
full
 
Maar dan komt altijd het lastigste. De andere zijde aftekenen, en het liefst een beetje hetzelfde. Gelukkig zijn daar tegenwoordig moderne hulpmiddelen voor
full
 
Heeft er iemand toevallig nog een passende tankdop liggen voor een Yamaha? Een werkend slot is overbodig, als ie dicht kan is het goed.
 
Ik was even bang dat het niet meer zou 'kloppen' als de voorzijde van de tank zakt, maar ziet er goed uit zo !
 
laser? Respect man!!

In Zeist zit iemand met heeeeel veel XJR onderdelen, noemt zich XJRpower
Adverteert wel op Marktplaats, misschien heeft hij een losse dop liggen voor je.

Je kunt ook nog even op het XJR topic de vraag stellen.
 
Tank moet duiken, niet achterover hangen dus dit is al veel beter! (net als een bak O-) )
Ach, symetrie.. je ziet toch geen twee kanten tegelijk :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan