KTM 690 SMC (-R) Deel 7 Broaaaper die broaaap!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is jullie ervaring met iemand achterop bij de ktm 690 smc-r?

Ben van plan om er 1 te kopen volgend jaar, maar mijn vriendin wilt graag achterop natuurlijk.
Is dit op een 690 wel te doen of is het pijnlijk na een uurtje? en hoe zit het qua zit hoogte achterop?

hoor het graag :)
 
Kan wel maar is niet echt comfortabel..
Hoe lang vol te houden, dat ligt eraan of je vriendin een beetje goede billen heeft :+
Zadel heeft erg weinig schuim en is smal. Aftermarket alternatieven zijn er, meer comfort.
De zithouding is prima, niet met je knieen in je nek zoals op een supersport.
 
Kan wel maar is niet echt comfortabel..
Hoe lang vol te houden, dat ligt eraan of je vriendin een beetje goede billen heeft :+
Zadel heeft erg weinig schuim en is smal. Aftermarket alternatieven zijn er, meer comfort.
De zithouding is prima, niet met je knieen in je nek zoals op een supersport.


Dan heeft mijn vriendin mazzel ;)
Maar ik zat inderdaad al aan een aftermarket zadel te denken, dat is wel een goede optie.
Ze zei zelf al dat ze het niet lang achterop een supersport kon volhouden qua zithouding, dus dan is dit gelukkig beter. Ga even kijken of er beetje goede zadels te koop zijn :)
 
Met die 110 erbij zit je al op bijna 300 dollar.
Reken daar verzend- en importkosten bij, dan kun je net zo goed voor het Touratech zadel gaan. Die schijnt het meest comfortabel te zijn.
(en met zijn prijskaartje van bijna 400 euro toch best duur)

Voordeel van een compleet zadel is dat je hem los kunt verkopen wanneer de motor de deur uit gaat. Krijg je zeker de helft van je geld weer terug.
 
Laatst bewerkt:
Heb jij dan alleen het schuim en dekje gekocht en dat er zelf opgeniet
of het complete zadel (+110 us dollar)
Zo ja ging dat goed omdat zij op hun site zeggen niet met het ori onderzadel van de 690 te werken ivm hardheid en breken daarvan.

Ik heb het los gekocht en op mijn eigen zadel laten monteren. Het is idd hard en het KAN zijn dat er hele kleine stukjes afbreken als je de nietjes eruit trekt, maar bij mij was er niks aan de hand.
 
Intressepeiling:

KTM 690SMC-R 2014
+/- 6000km
Akra demper
K&N open luchtfilter
bijbehorende Mapping
Skidplate Alu

PB bij intresse, handelaren blijf maar weg.
Gaat niet voor bodemprijs weg.
 
Intressepeiling:

KTM 690SMC-R 2015 (tot half 2017 fabrieksgarantie)
+/- 2500km
Akra demper
DNA inleg luchtfilter
bijbehorende Mapping
korte kentekenplaathouder

PB bij intresse, handelaren blijf maar weg.
Gaat niet voor bodemprijs weg.

O-) kijkend voor superduke 1290
 
Laatst bewerkt:
De overstap gemaakt van een WR450 naar ktm 690 smc van 2010:

iy3ds6.jpg


met leovinci demper/open luchtfilter en evo 1 geprogrammeerd.

grtz
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan