KTM 690 SMC (-R) Deel 7 Broaaaper die broaaap!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ha ha, dank je. Maar ik was vorige week nog ff in de Bilt en daar stond een hele mooie MT09 (nieuw) nu zit dat heel de tijd in mn kop. Toch maar eens een proefritje maken op zo'n ding. ;)

Oh, :) , ziet er mooi uit zo'n MT09, ik ben benieuwd hoe je hem vind rijden!?
 
Ik ben sinds vandaag ook de eigenaar van een 2014 smc-r. Ook voorzien van volledige akra. Hoog ruitje en skid plate (Die gaat eraf, ding rammelt een beetje en vind ik heel irritant)

Wel zoek ik een achterspatbod met stickers. De eigenaar had de akra naar buiten gemonteerd waardoor de rand wat is weg gesmolten. Iemand hier die toevallig een achterspadbord heeft liggen?

Tevens welke olie te gebruiken? Ik wil voor de zekerheid de filter en olie wisselen voordat ik er mee op pad ga.


Edit: Ik zat net eens even te kijken naar de motor en wat me opviel, hoe word de snelheid gemeten? Er zit geen magneet in de schijf zoals bij de enduros. Doet de SMC dit aan hand van de sleufjes in de abs ring?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben sinds vandaag ook de eigenaar van een 2014 smc-r. Ook voorzien van volledige akra. Hoog ruitje en skid plate (Die gaat eraf, ding rammelt een beetje en vind ik heel irritant)

Wel zoek ik een achterspatbod met stickers. De eigenaar had de akra naar buiten gemonteerd waardoor de rand wat is weg gesmolten. Iemand hier die toevallig een achterspadbord heeft liggen?

Tevens welke olie te gebruiken? Ik wil voor de zekerheid de filter en olie wisselen voordat ik er mee op pad ga.


Edit: Ik zat net eens even te kijken naar de motor en wat me opviel, hoe word de snelheid gemeten? Er zit geen magneet in de schijf zoals bij de enduros. Doet de SMC dit aan hand van de sleufjes in de abs ring?

Als die skit plate rammelt zit tie gewoon niet goed vast.
Olie; Als de olie maar voldoet aan de specificaties.
Snelheids sensor; Vanaf 2014 bij Enduro & SMC door de ABS ring.
 
Ik had een metalen skid en daar zaten haar scheurtjes in. Hij maakte ook irritant gerammel. Misschien bij jou ook het geval? Het wordt aanbevolen om er motorex 10w60 in te doen.
 
Is dat alleen op papier? .. of ook ergen online te lezen?
Vergelijkingstest KTM 690SMC R – Husqvarna 701 Supermoto


De een heeft het motorblok van de nieuwe KTM 690 Duke, de andere niet. De strijd tussen deze twee tot dusverre bouwtechnisch nagenoeg identieke KTM 690 SMC R en Husqvarna 701 Supermoto is voorgeprogrammeerd. High noon op de openbare weg. Hoe verder?KTM weet altijd wel een verrassing uit de hoge...
Huidige uitgave

Dat wist ik niet, dat ze verschillend blok hadden....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan