MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist motor gestart. Had twee uur aan de lader gestaan. Geeft bij stationairloop 13.3 Volt :?
Bij afkoppelen van de accu bleek de schroef wat los te zitten. Mogelijk was daardoor de overgangsweerstand te hoog.
13.3 Volt is natuurlijk aan de lage kant, ik hoop dat dat komt door het laden van de accu. Ik kijk er morgen nog eens naar
 
Ik krijg nu keurige waardes; 12.5 volt voor de accu, 13.6 volt bij stationairloop tot 14.5 volt bij verhoogd toerental. Heeft het hem toch in dat losgelopen boutje gezeten. Heb er nu een veerring onder gelegd.
 
Dat is nog niet veel sjoege :N
Ik sta vanmiddag om een uur of drie bij de Mac in Schagen.
Zie wel wie een rondje wil :] met een halve bejaarde O-)
Wordt rustig aan want voor het lollige zijn er te veel fietsers op de weg
 
Ik kon helaas niet..

Dinsdag motor wegbrengen voor 1000 km beurt en nieuwe kentekenplaat houder :)

Wellicht dinsdagavond een ritje?
 
Waar ben je geweest Wen?
Luxemburg :) Hadden 4 nachten hotelletje in Vianden en van daaruit mooie ritjes gemaakt. Ook nog een dagje Duitsland gedaan, Eifel en Moezel. Was echt heel leuk.

Zondag had ik een katertje, werd 'm even niet. En einde van de middag is voor mij altijd een gelul omdat ik dan weer op tijd die boot terug moet hebben. Volgende keer :)
 
Luxemburg :) Hadden 4 nachten hotelletje in Vianden en van daaruit mooie ritjes gemaakt. Ook nog een dagje Duitsland gedaan, Eifel en Moezel. Was echt heel leuk.

Zondag had ik een katertje, werd 'm even niet. En einde van de middag is voor mij altijd een gelul omdat ik dan weer op tijd die boot terug moet hebben. Volgende keer :)


Luxemburg is altijd leuk. En Vianden zeker omdat je inderdaad vanuit daar ook de Eifel en Moezel kan doen! Ik kom er minstens een keer per jaar. Zeker in september vanwege het seizoenafsluitweekeinde van MF wat wij daar al 10 jaar doen.
 
Luxemburg :) Hadden 4 nachten hotelletje in Vianden en van daaruit mooie ritjes gemaakt. Ook nog een dagje Duitsland gedaan, Eifel en Moezel. Was echt heel leuk.

Zondag had ik een katertje, werd 'm even niet. En einde van de middag is voor mij altijd een gelul omdat ik dan weer op tijd die boot terug moet hebben. Volgende keer :)


Oh ja,

Kan het zijn dat ik je woensdag in de winkel van Kees de Waal achter de toonbank zag staan? Maar je had het zo druk.......... wat een gekkenhuis daar :P
 
Laatst bewerkt:
Ja ik vond het echt super, wil daar zeker nog eens terug. Sowieso volgend jaar weer een paar dagen met de motor weg. Vond het echt geweldig.

Ja klopt! Is altijd wel volk in de winkel ja haha zeker nu in de zomer loopt het lekker door. Volgende keer gewoon wat zeggen hoor. Ik zou jou niet herkennen :P Of ff berichie vantevoren sturen, als ik vrij ben kunnen we blokkie om doen.
 
Hey allemaal,

Nieuw hier dus ik zal mijzelf even voorstellen.

Mijn Naam is Benjamin de Wit, 28 jaar en kom uit Zwaag.
Ben sinds maart dit jaar begonnen aan me eerste motor seizoen en in het bezit van een Kawasaki Er-6F - '09.
kijk uit naar alle nieuwe mensen die ik zal leren kennen in deze comunity!
Zo hopelijk ook de vele mooie ritjes die daaruit zullen volgen! :)

full


Gr, Benjamin
 
Welkom Benjamin *O*
Dit jaar is het hier een stille boel :z , maar wie weet komt het spul weer op gang


Ik denk dat er een Watsapp groepje actief is hier. Ik merk het ook in een ander topic: daar zit ik zowel op een topic als in een watsapp-groep en je ziet direct dat het topic bijna dood is. O-)
 
Ik ben al uit de kvnh whatsapp groep. Die was ook dood namelijk. Weet niet wie nu de beheerder van die groep is. Die kan je altijd even een pm sturen om je toe te voegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan