MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb geen flauw idee, gelukkig begin ik al behoorlijk doof te worden, heb ik er niet zo'n erg meer in...


Ieder nadeel hep se foordeel
 
Laatst bewerkt:
bestaan er stille afzuigkappen? die van mij maakt zoveel herrie dat ik liever het brandalarm af laat gaan, dat geeft minder herrie.
Dat raad ik je af. Bij mij ging thuis m'n brandmelder spontaan af toen ik op m'n werk zat, ongeveer 2 weken terug. Ik werd die ochtend gebeld door de politie dat er 112 was gebeld. Brandweer en politie voor de deur en konden gelukkig via het raam dat op een kier stond naar binnen toe ipv de deur te forceren. Gelukkig niets aan de hand en was er sprake van een kapotte brandmelder. Wat schrok ik toen ik werd gebeld door ze..

Wie er trouwens 112 had gebeld ben ik nooit achter gekomen. Ik vermoed een voorbijganger.
 
Laatst bewerkt:
De RSV is verkocht.... '( :) Met een lach en een traan.

2dlvwnm.jpg


Doet wel even zeer om eerlijk te zijn. Mooie jaren mee gehad en meegemaakt. De motor gaat wel naar een motorliefhebber toe. Het is allemaal verdomd snel gegaan.

Nu tijd voor wat anders en kan ik er rustig naar op zoek gaan. *D
 
Ben ook bar benieuwd wat het gaat worden.
Voorlopig alvast gefeliciteerd met de vlotte verkoop.
Ik voel met je mee; Ik heb er af en toe nog spijt van dat ik de GSX heb ingeruild
 
Meestal zijn ritjes een soortement spontane oprispingen; iemand heeft zin in een rondje en post dan hier waar het vertrekpunt is en een tijd.
Wie wil en kan aansluiten komt dan wel opdraaien
 
Noem maar een plaats en een tijd

Het is bij nader inzien ook wel makkelijk als je er bij zet of je voor een rustig toerrijders gaat of dat je een beetje door wilt rijden.

Ik haak tegenwoordig af bij vlotte ritjes; ik wordt te voorzichtig
 
Laatst bewerkt:
Noem maar een plaats en een tijd

Het is bij nader inzien ook wel makkelijk als je er bij zet of je voor een rustig toerrijders gaat of dat je een beetje door wilt rijden.

Ik haak tegenwoordig af bij vlotte ritjes; ik wordt te voorzichtig
Beetje risico nemen houdt het spannend toch :+
 
De RSV is verkocht.... '( :) Met een lach en een traan.

[afbeelding]

Doet wel even zeer om eerlijk te zijn. Mooie jaren mee gehad en meegemaakt. De motor gaat wel naar een motorliefhebber toe. Het is allemaal verdomd snel gegaan.

Nu tijd voor wat anders en kan ik er rustig naar op zoek gaan. *D

Zo dat is snel gegaan, mooi.
Een goede advertentie met knappe prijs is de halve verkoop.
 
Ik ben van plan het topic per 1 maart te openen. Ik moet de intro nog schrijven; er gaan wat zaken veranderen en ik wil het verhaal wat beknopter maken als verleden jaar.

Ook eens nakijken hoe je een link maakt naar de vorige topics.
 
Laatst bewerkt:
iedereen is weggewaaid.

ik heb vandaag een parkeerplaats kunnejn regelen ivm vakantie, dus ik ben lekker met de auto.

gisteren al 2x zeiknat geregend, spullen waren nog nat vanmorgen, ik blijf neit bezig.

heeft iemand nog tips om die muffe algen lucht uit kleding en helm te krijgen? ik heb mijn jas in de wasmanchine gegooid, dan ruikt ie naar bloemetjes, tot ie weer een keer nat regent.

mijn helm heeft helaas geen uitneembare voering, dat wordt wel echt een vereiste voor mijn volgende helm.
 
iedereen is weggewaaid.

ik heb vandaag een parkeerplaats kunnejn regelen ivm vakantie, dus ik ben lekker met de auto.

gisteren al 2x zeiknat geregend, spullen waren nog nat vanmorgen, ik blijf neit bezig.

heeft iemand nog tips om die muffe algen lucht uit kleding en helm te krijgen? ik heb mijn jas in de wasmanchine gegooid, dan ruikt ie naar bloemetjes, tot ie weer een keer nat regent.

mijn helm heeft helaas geen uitneembare voering, dat wordt wel echt een vereiste voor mijn volgende helm.

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan