MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand een motorverzekering die je op zondag kunt afsluiten en die ook direct ingaat dan? :+ :')

Vind dat een ma-vrij werkweek sowieso afgeschaft moet worden en grote toko's gewoon op zondag bereikbaar moeten zijn. Belachelijk anno 2017. Maar goed, dat is weer een andere discussie :+
 
Laatst bewerkt:
Dat met terugwerkende kracht heb ik ook gezien. Bij knmv/unive kun je het ook direct laten ingaan. Alleen de dekking geldt pas als de aanvraag is goedgekeurd en je een getekende bevestiging ontvangen hebt. Ik denk dat dat pas maandag zal gebeuren.

Met terugwerkende kracht houdt denk ik alleen in om te voorkomen dat je achteraf een boete kunt krijgen voor onverzekerd rijden, maar dat weet ik niet 100% zeker.

Als de koop doorgaat laat ik het morgen wel weten wat het is geworden. In ieder geval Italiaans. :)
 
Is naar traditie
Als we de rally anders gaan noemen wordt het NH-LANDMARKRALLY omdat het allemaal binnen de Provincie grenzen speelt.

Bij knvh zouden we moeten stoppen bij Neck

Gaat dat je te ver?

In het verleden kwam het voor dat je voor drie LM eerst naar f.king den Helder moest rijden. Voor de tweede achter Amsterdam ergens in de polder moest zijn en voor de derde naar Enkhuizen. Dat doe ik dus niet meer voor een foto })
 
Fruitking Den Helder?

Met de huidige opzet hoef je niet kriskros door de provincie. Je kan ook landmarks sparen en in 1x dichtbijelkaar liggende scoren. Dat is niet zo dramatisch voor de punten als voorheen. Toen moest je om 0:05 je fotos al hebben gepost, anders was je te laat voor de bonus.
 
Zo, de deal is rond. 8-) Ik heb een andere motor gekocht. Volgende week ophalen aangezien er nog een nieuw setje banden onder komt. :)

Nu alvast even shoppen aangezien ik wel een mooi lijstje heb met dingen die ik direct wil veranderen. :) *O*

En oja, het is dus een Ducati 1098 geworden. *D
 
Laatst bewerkt:
Fruitking Den Helder?

Met de huidige opzet hoef je niet kriskros door de provincie. Je kan ook landmarks sparen en in 1x dichtbijelkaar liggende scoren. Dat is niet zo dramatisch voor de punten als voorheen. Toen moest je om 0:05 je fotos al hebben gepost, anders was je te laat voor de bonus.
Ik hoop dat niet iedereen nu alles gaat opsparen tot September :N
 
Monsieur Strikkie, ik zat even te zoeken maar zie het niet zo snel. Hoe wordt er gespeeld? Gaan mensen eerst naar www.google.nl en vervolgens zich helemaal suf te zoeken op het internet, en dan pas rijden? Of rijden ze op de bonnefooi heel Noord-Holland door in de hoop dat hun accu van de camera nog vol is als zij het hebben gevonden.
 
Gratz Giel!

Je mag wat foto's plaatsen als je beloofd niet meer in het oude patroon te vallen ;)

Er komen wel wat mooie foto's aan hoor, maar met mate :) Haal hem komend weekend, dus als het dan een beetje knap weer is... :P

Ben de laatste tijd wat minder fotogeil geworden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan