MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je hem hebt ben ik misschien zelfs wel weer eens te porren voor een ritje.

maar pas als je die andere uitlaten erop hebt want standaard klonk ie voor geen meter, veels te schel. mooi diep wil je hebben, zoals met die arrows :)
 
als je hem hebt ben ik misschien zelfs wel weer eens te porren voor een ritje.

maar pas als je die andere uitlaten erop hebt want standaard klonk ie voor geen meter, veels te schel. mooi diep wil je hebben, zoals met die arrows :)

De Arrows zijn besteld. 8-) Alleen twee weken levertijd, samen met de open koppelingsdeksel en drukplaat.
 
Nou Giel, meedoen met de Landmark Rally. Mooi excuus om te rijden én om foto's van je rammelbak raspaardje te posten. Kan niemand er commentaar op leveren dat je foto's post ;)
 
Toevallig iemand ervaring met "even" een ritje naar de autobahn om de maximum snelheid te testen?
Kom uit de omgeving van Alkmaar dus als iemand een goede plek weet die relatief dichtbij is!
Kom zelf uit op de A57 Gennep – Krefeld, als dichtstbijzijnde plek.
 
Toevallig iemand ervaring met "even" een ritje naar de autobahn om de maximum snelheid te testen?
Kom uit de omgeving van Alkmaar dus als iemand een goede plek weet die relatief dichtbij is!
Kom zelf uit op de A57 Gennep – Krefeld, als dichtstbijzijnde plek.


Bij Zandvoort ligt een mooi stukkie asfalt waar je dat zonder probleem kan doen.

ff serieus: waarom zou je dat willen doen op een openbare weg? Ik weet uit ervaring dat je ook in Duitsland niet echt aan je top kan komen (druk, druk)
 
Ik heb zonder de top van de motor te bereiken, gewoon heerlijk een rondje dijkjes gedaan. Eerste kilometers van het jaar! Prima zo op de vrije dag :]
 
Laatst bewerkt:
Bij Zandvoort ligt een mooi stukkie asfalt waar je dat zonder probleem kan doen.

ff serieus: waarom zou je dat willen doen op een openbare weg? Ik weet uit ervaring dat je ook in Duitsland niet echt aan je top kan komen (druk, druk)

Is wel kort stukje op Zandvoort. Maar gewoon omdat het kan eigenlijk, uiteraard alleen als het rustig is en het weer het toe laat. En een goed excuus om een mooi stuk te rijden.
 
Op de A7 richting den helder op een doordeweekse zomeravond als Nederland in het WK voetbalt. Zo heb ik het gedaan, 1x de top aantikken dan heb je dat ook eens gedaan.

Daarna nooit meer boven de 270 geweest, en dat was op de Nurburging.

Het boeit ook niet heel erg, het waait alleen erg hard maar ik snap wel dat je het eens wilt proberen.

Duitsland is inderdaad niets eens echt handig, tenzij je savonds laat gaat ofzo.
 
Vanmiddag half vier zo'n beetje op de Schagerweg in Alkmaar kwam ik een witte motor tegen met berijder in bijpassend pak. We hebben nog naar mekaar gezwaaid en volgens mij is het iemand van hier maar ik weet godsonmogelijk meer wie :?
En nou zit ik dus al de hele tijd te prakkezeren
 
Laatst bewerkt:
Op de A7 richting den helder op een doordeweekse zomeravond als Nederland in het WK voetbalt. Zo heb ik het gedaan, 1x de top aantikken dan heb je dat ook eens gedaan.

Daarna nooit meer boven de 270 geweest, en dat was op de Nurburging.

Het boeit ook niet heel erg, het waait alleen erg hard maar ik snap wel dat je het eens wilt proberen.

Duitsland is inderdaad niets eens echt handig, tenzij je savonds laat gaat ofzo.
Had ik ooit ook eens gedaan daar op de A7 met de 320d (koekblik), kreeg mooi een prent voor 180 km/h
 
Sinds gisteren dus mijn nieuwe motor in bezit. Een mooie Ducati 1098 uit 2007 met 40k op de teller en volledige onderhoudshistorie erbij.

Het rijgedrag is wel veel meer karakter dan de RSV. Het leeft veel meer, niets gaat vanzelf en wanneer je het gas open trekt is er toch wel ontzettend veel vermogen beschikbaar. Niet geschikt voor mij om naar midden Italië te rijden, maar daar heb ik hem ook niet echt voor gekocht. Er zullen vooral wat zomeravondritjes mee gedaan worden, circuitdagen en -vakanties en weekendjes Duitsland. Daar is ie toch wel erg geschikt voor.

Ik zit er wel met een mooie smile op. Op dit moment zitten er nog standaard dempers op maar zelfs voor standaard maken ze wel een mooie roffel (ze zijn volgens mij wel iets gemodificeerd voor meer geluid). Gisteren in de Coentunnel hem even open getrokken. Ja, dit is toch wel mooi. *D

Er komen nog Arrow slipon dempers op, een open koppelingsdeksel en een goudkleurige koppelingsdrukplaat. Ook is de korte kentekenplaathouder nu binnen en komen er later nog wel kleine knipperlichten op.

Mooi apparaat en denk dat dit wel een mooie opvolger is voor de RSV. :)

ruqxr9.jpg


315on4n.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan