MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo, weer een klus klaar.
Verse kettingset voor de Monster620 en nieuw setje achterwiellagers, dat waren net samba balletjes als je ermee schudde.

17352152_1479084622115719_1126050422132269076_n.jpg


17353218_1479084595449055_819514559966975614_n.jpg


17349897_1479748645382650_367277078847065959_o.jpg
 
Geen kilometer gemaakt dit weekend, maar wel even gesleuteld :) De open koppelingsdeksel zit erop, dan hopelijk volgende week ergens de koppelingdrukplaat erop zetten. Verder ander ruitje erop, dempers, knipperlichten en kentekenplaathouder. Lekker bezig dus :)

w1rx8y.jpg

24cy0kn.jpg

14ce6v7.jpg
 
Hey Norman,
Zit je al in Almere?
Ik had Giel eigenlijk verwacht in het Landmark topic. Kan ie vijf maanden lang iedere maand vijf keer posen met z'n Duc + nog een keer bij het aanmelden
 
Ben wel meerdere groepjes tegen gekomen! Vanaf de dijkjes heerhugowaard richting wormerveer? Is dat een beetje te doen via de dijken?


Bij mooi weer in het weekend ben je niet de enige: fietsers, auto's, hardlopers. Gewoon ff aanpassen aan de drukte en niet als een malloot er tussendoor knallen want voor je het weet krijgen wij hier ook te maken met een dijkverbod voor motoren -O-
 
Bij mooi weer in het weekend ben je niet de enige: fietsers, auto's, hardlopers. Gewoon ff aanpassen aan de drukte en niet als een malloot er tussendoor knallen want voor je het weet krijgen wij hier ook te maken met een dijkverbod voor motoren -O-

Zoals afgelopen weekend schaam ik me bijna dat ik motor rijd. Man, wat ontzettend veel idioten op de weg. De een maakt nog meer kabaal dan de ander en rijdt nog asocialer dan de ander. Geldt overigens niet alleen voor motorrijders, maar voor wielrenners net zo.

Ik woon vlak bij een kruispunt dat op dergelijke dagen vrij druk is. Je hoort ze uit de binnenstad komen (waar ze 6 rondjes over het terras rijden om gezien te worden), en ontzettend veel onnodig gas geven voor het stoplicht waardoor overstekende mevrouw van 85 met haar rollator bijna een hartverzakking krijgt. Hebben ze allemaal schijt aan.

Tuig. Keihard aanpakken.
 
Geen kilometer gemaakt dit weekend, maar wel even gesleuteld :) De open koppelingsdeksel zit erop, dan hopelijk volgende week ergens de koppelingdrukplaat erop zetten. Verder ander ruitje erop, dempers, knipperlichten en kentekenplaathouder. Lekker bezig dus :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice hoor!
Je mag je straatje wel eens schoon maken :+

Zoals afgelopen weekend schaam ik me bijna dat ik motor rijd. Man, wat ontzettend veel idioten op de weg. De een maakt nog meer kabaal dan de ander en rijdt nog asocialer dan de ander. Geldt overigens niet alleen voor motorrijders, maar voor wielrenners net zo.

Ik woon vlak bij een kruispunt dat op dergelijke dagen vrij druk is. Je hoort ze uit de binnenstad komen (waar ze 6 rondjes over het terras rijden om gezien te worden), en ontzettend veel onnodig gas geven voor het stoplicht waardoor overstekende mevrouw van 85 met haar rollator bijna een hartverzakking krijgt. Hebben ze allemaal schijt aan.

Tuig. Keihard aanpakken.
Sorry man -O-
't waren maar 5 rondjes overigens
 
Nice hoor!
Je mag je straatje wel eens schoon maken :+

Ik weet het.. Maar je wilt niet weten hoe het er paar weken terug uit zag. Toen kon je nog zwemmen door de bladeren die van de bomen m'n tuin in waren gewaaid.

Een tuin.. hartstikke leuk en mooi totdat je onderhoud moet doen. Niets voor mij. :+
 
Ik weet het.. Maar je wilt niet weten hoe het er paar weken terug uit zag. Toen kon je nog zwemmen door de bladeren die van de bomen m'n tuin in waren gewaaid.

Een tuin.. hartstikke leuk en mooi totdat je onderhoud moet doen. Niets voor mij. :+
Haha komt wel had ook nooit iets met tuinen bijhouden.. Ondertussen hangt hier bijna meer tuin gereedschap dan normaal gereedschap :')
Maar herken het wel.. kost hoop tijd om t knap te houden..
 
Ach, bladeren en rotzooi zijn lekker voor beestjes die er in kunnen overwinteren. Rond deze tijd schop je er eens een ochtend tegenaan om de rotzooi op te ruimen en dan is het weer netjes.
Hoef je het alleen nog maar bij te houden. En heb je tijd voor poetsen en Landmarken *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan