MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet heel veel...wel na 2015 wat verandert en ondertussen worden ze niet meer gemaakt.... vanaf 2015 is het zoiets geworden:

2016-Yamaha-XJR1300-EU-Matt-Grey-Studio-002.jpg

Ik vind dit toch wel een vet ding hoor! Lekker old school.

Net even die configurator laten draaien op de yamaha site. Schrik de laatste jaren toch wel van de prijzen. Dit model wat aangekleed; 14000eu.

Sowieso zijn de prijzen van motoren enorm gestegen de laatste jaren. Waar de 1000cc SS motoren 5 jaar geleden nog 16000 kostten, kosten die dingen nu minimaal 20000.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dit toch wel een vet ding hoor! Lekker old school.

Net even die configurator laten draaien op de yamaha site. Schrik de laatste jaren toch wel van de prijzen. Dit model wat aangekleed; 14000eu.

Sowieso zijn de prijzen van motoren enorm gestegen de laatste jaren. Waar de 1000cc SS motoren 5 jaar geleden nog 16000 kostten, kosten die dingen nu minimaal 20000.

ja er worden ooks teeds meer eisen aan gesteld door overheid en consument. de overheid wil minimaal euro 4 emissie met 10 tussendempers en slimme electronica en ABS, en de consument wil traction control, sport ABS, launch control, quickshifters, monoblocs, en big piston voorvorken. dat is volgens mij wel de minimale aankleding van de vlaggeschip SBK's tegenwoordig.

hobby loopt aardig uit de hand met die prijzen :')
 
Ik vind dit toch wel een vet ding hoor! Lekker old school.

Net even die configurator laten draaien op de yamaha site. Schrik de laatste jaren toch wel van de prijzen. Dit model wat aangekleed; 14000eu.

Sowieso zijn de prijzen van motoren enorm gestegen de laatste jaren. Waar de 1000cc SS motoren 5 jaar geleden nog 16000 kostten, kosten die dingen nu minimaal 20000.

De XSR is ook zo'n ding. Ook wel erg gaaf en niet zo rete duur.
 
Wanneer is the oldies meeting? Richard, Peter, Caspar, Dennis (van de helft weet ik hun nickname niet meer) en Motorsmurf kan ik misschien ook strikken. :Y *O*
Jessy, Rickie en de rest... geen idee...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan