MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Collega van mij heeft vorig jaar een jubileum gevierd: zij had haar 50e motor gekocht :-)
Snap die drang niet zo om elke keer maar weer een nieuwe motor te kopen. Moet ook bekennen dat ik er meestal behoorlijk wat centjes in stop om de fiets naar mijn hand te zetten (veren, rapidbike, uitlaatsysteem etc) en dat krijg je er nooit meer uit.
Misschien net 20% van de aanschafprijs :)
 
Goeiemorgen allen, geboren Amsterdammer maar al aantal jaren woonachtig in Hoogwoud. Mag ik dan officieel ook posten op dit forum? Wel zo prettig want heb sinds kort weer een nieuwe fiets waarvan het forum nauwelijks in leven is zeg maar ;) .... Een Ducati Hyperstrada 821
 
@Robbert Als je nog eens zin hebt om de OP te updaten wil je dan deze er inzetten ?
v3exp0.jpg
 
Goeiemorgen allen, geboren Amsterdammer maar al aantal jaren woonachtig in Hoogwoud. Mag ik dan officieel ook posten op dit forum? Wel zo prettig want heb sinds kort weer een nieuwe fiets waarvan het forum nauwelijks in leven is zeg maar ;) .... Een Ducati Hyperstrada 821

Gave motor, m'n vriendin heeft die op het oog als opvolger van de Monster als ze straks van 35kw rijbewijs af is :Y bevalt ie goed?
 
Uiteindelijk gaat iedereen Duc rijden. Is het geen 1098, is het wel een Hyperstrada of een Monster. :) :+

e0rjpy.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik durf wel te zeggen dat het mij niet gaat overkomen...

Dat zeggen meer mensen. Ik was vanmiddag weer lekker in m'n sas met Baka en Dash. Nog geen moment spijt van :+

wiol1t.jpg


Blijkt een dode accu te zijn en deed he-le-maal niets meer. Even gecheckt en zit er al 4 jaar in; ik vergeef het hem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan