MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren thuisgekomen van 3 (wel hete maar) briljante dagen in het Mösel gebied

image.jpg1_zpsrpxk36eu.jpg
 
Thanks....maar we zijn al weer veilig thuus ;)Ehhh... Is vlak bij Lösnich...daar was ons hotel
Ah in dat hotel verbleven Anna en ik ook :Y
We vonden het niet zo speciaal. Maar een Nederlandse eigenaar is verder wel fijn.

Ook bij dat restaurant gegeten met die panoramaview? (Kon jij daar wel pinnen :') ?)
 
Ah in dat hotel verbleven Anna en ik ook :Y
We vonden het niet zo speciaal. Maar een Nederlandse eigenaar is verder wel fijn.

Ook bij dat restaurant gegeten met die panoramaview? (Kon jij daar wel pinnen :') ?)
We vonden het hotel erg tegenvallen, het was duidelijk te merken dat Ben, de eigenaar, het allemaal niet meer fysiek aankan, het staat dan ook te koop nu. Verder wel een aardige vent. We zijn idd ook bij Hotel restaurant Heil geweest ja...en volgens mij heb ik cash betaald.

image.jpg1_zpsm3b5cxh7.jpg

image.jpg2_zpsze6c0sfa.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ah in dat hotel verbleven Anna en ik ook :Y
We vonden het niet zo speciaal. Maar een Nederlandse eigenaar is verder wel fijn.

Ook bij dat restaurant gegeten met die panoramaview? (Kon jij daar wel pinnen :') ?)
en zeker alleen je pinpas bij je :+
 
Zijn der hier nog mensen in voor een uurtje sturen vanavond?

ik mag vanavond niet buitenspelen, ik kreeg laatst op me flikker omdat het canvas door de band heen komt... Nieuwe bandje was al wel besteld :$
En gaat er morgen omheen :+
 
Laatst bewerkt:
wacht nog steeds op mijn nieuwe torsieveren voor mijn koppeling. moeten uit Duitsland komen maar de verstuurder had bedacht om het met de stakende Duitse post mee te sturen :') dat was ook meteen zijn laatste setje. dus even een retourtje München morgen heeft ook geen zin. dus morgen ga ik het record kortste verstuur afstand bij postnl proberen te verbreken _O- van de voorkant van de Veeken naar de achterkant waar postnl zit naar mij toe ~1km _O- aangezien ik vrijdag voorlopig weer op pad ga is het wel makkelijk dat ik weer een koppeling heb :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan