Het Honda CBR 600RR topic deel 76

jep viel we tegen , niet gewend aan de slicks , :D kwam later op de dag wel ,


remblokken nog verwisseld de andere waren helemaal .. :X :X :X

de laatste 2 sessie's pas weer een redelijk ritme kunnen komen :Y

Je had er wel een top weertje bij. :Y
Temperaturen waren nu nog wel goed te doen.
De foto`s komen er zo aan natuurlijk. O-) 8-)
 
Heb ook vandaag ook flink moeten wennen aan de 600. Was de zx10r gewend, daarmee kan je elk foutje goed maken met een beetje gas.
Met de cbr moet je het vooral van de hogere bochtensnelheid hebben ...


Ook even zweten toen mijn voorganger, die ik net op dat punt wilde inhalen, met een highsider eraf ging. scheelde maar een haartje of ik werd ook onderuit gekegeld. Zag er niet prettig uit, hij vloog aardig hoog door de lucht. '( afgevoerd met de ambulance en volgens zijn maat had hij e.e.a. gebroken.
 
Heb ook vandaag ook flink moeten wennen aan de 600. Was de zx10r gewend, daarmee kan je elk foutje goed maken met een beetje gas.
Met de cbr moet je het vooral van de hogere bochtensnelheid hebben ...


Ook even zweten toen mijn voorganger, die ik net op dat punt wilde inhalen, met een highsider eraf ging. scheelde maar een haartje of ik werd ook onderuit gekegeld. Zag er niet prettig uit, hij vloog aardig hoog door de lucht. '( afgevoerd met de ambulance en volgens zijn maat had hij e.e.a. gebroken.

Zal zeker wel even schrikken zijn geweest. :X
Met een 600 kan je geen schakelfoutjes maken,wordt meteen afgestraft.
Dat maakt het wel leuker vind ik,je bent echt bezig om snel rond te gaan. :Y
 
was zeker even schikken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de 600 ook leuker op het circuit vind. Fouten worden inderdaad genadeloos afgestraft, waardoor je beter en vloeiender gaat rijden, dat merk ik nu al na 1 dagje.
 
vandaag een dagje op CPZ gereden(nog met standaard vering :( ), maar het ging wel lekker :Y Alleen rij ik mijn (circuit)kuipwerk aan de grond. daar moet ik wat op verzinnen, maar heb nog geen idee wat.

Iemand hier vandaag gereden op Zandvoort?

Heb ik ook last van gehad, moet je aan je houding werken en dus meer ernaast hangen. En niet te vloeiend rijden. Tegenwoordig mag je de 600 ook wel een beetje hoeken in de bochten.
 
Bedankt voor de tip.
Volgende keer maar nog meer ernaast hangen en kijken hoe dat 'hoeken' bij mij uitpakt.
 
Heb ik ook last van gehad, moet je aan je houding werken en dus meer ernaast hangen. En niet te vloeiend rijden. Tegenwoordig mag je de 600 ook wel een beetje hoeken in de bochten.

Dus meer er naast hangen om niet de kuipen aan de grond te rijden? :?

Dat dit kan. Ik dacht dat het ding zo ontworpen was dat wanneer de kuip de grond raakt jij er naast ligt (letterlijk).

Schijnbaar niet dus. :?
 
Laatst bewerkt:
Je had er wel een top weertje bij. :Y
Temperaturen waren nu nog wel goed te doen.
De foto`s komen er zo aan natuurlijk. O-) 8-)


ja het weer was top ..

had mezelf goed voor bereid , :Y water en me sportvoeding bij (eiwit shakes)
er liepen uiteindelijk genoeg rode kreefjtes rond... _O-


foto's komen er aan :Y
 
Zal zeker wel even schrikken zijn geweest. :X
Met een 600 kan je geen schakelfoutjes maken,wordt meteen afgestraft.
Dat maakt het wel leuker vind ik,je bent echt bezig om snel rond te gaan. :Y



dat terugschakelen ..... :X _O-


waar blijft die '' slipperclutch'' :P dacht ik waf en toe ...
 
Heb ook vandaag ook flink moeten wennen aan de 600. Was de zx10r gewend, daarmee kan je elk foutje goed maken met een beetje gas.
Met de cbr moet je het vooral van de hogere bochtensnelheid hebben ...


Ook even zweten toen mijn voorganger, die ik net op dat punt wilde inhalen, met een highsider eraf ging. scheelde maar een haartje of ik werd ook onderuit gekegeld. Zag er niet prettig uit, hij vloog aardig hoog door de lucht. '( afgevoerd met de ambulance en volgens zijn maat had hij e.e.a. gebroken.


op zolder waren in de groep snel een paar grote klappers...

iets met olie dingen niet zien bij de chicane voor sacrements heuvel , 3 totaal los
ik had er zelf bijna 1 van achter erin door alle commotie zat ik en viel ik stil in de 2de versnelling ... die was kwaad , heb hem maar achter na gereden en aangesproken in de pits toen dat duidelijk was zei die sorry :Y


maar wat een dag was man ..... *O*
 
Heb ik ook last van gehad, moet je aan je houding werken en dus meer ernaast hangen. En niet te vloeiend rijden. Tegenwoordig mag je de 600 ook wel een beetje hoeken in de bochten.


dat hoeken .. inderdaad .. _O- viel tegen hahaha :+ bij mij dan :P :P
 
@turbo


zo laat mogelijk insturen .. en hem de bocht in smijten met de meest kort mogelijke lijn

dus heel simpel .. afsnijden :P
 
naarmate je meer vermogen hebt, zal je sneller zijn door meer als op het plaatje aan de rechterkant te rijden
full
 
voor de techneuten ,,

het koeling gedeelte wie rijdt wat en welke verhouding ? demi water enzovoorts ?

:o
 
En hoe was het :? Banden snel versleten met die hitte? :Y


nope niet versleten :N ging de laatste 2 sessie een stuk beter
betere lijnen rijden beter in de versnellingen rond gaan
remproblemen opgelost zover nog 1 ding aanpassen :Y


nu wachten op de foto's van actie foto , en nog op een berg foto's van een maat die mee was

:Y
 
nope niet versleten :N ging de laatste 2 sessie een stuk beter
betere lijnen rijden beter in de versnellingen rond gaan
remproblemen opgelost zover nog 1 ding aanpassen :Y


nu wachten op de foto's van actie foto , en nog op een berg foto's van een maat die mee was

:Y
Mooi, zag al wat foto's op FB :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan