Het Honda CBR 600RR topic deel 76

Goede ervaringen hier met Motorsport Lifestyle :Y

Bij hen begonnen in groep 1 (onder begeleiding) met een allereerste circuitdag. Mag nu inmiddels in groep 3 vrij rijden :]

Goede organisatie, goede marshalls, alles goed :Y

Wel strikt allemaal volgens planning, schema e.d. maar dat draagt schijnbaar mee aan het geheel.

Zij rijden niet op Lelystad. Nu moet ik zeggen dat Lelystad mij het minst uitnodigt van alle circuits in NL omdat deze zo klein is.

Op Zandvoort haal ik de 6e versnelling al niet eens met standaard vertanding. -O-

Nu zal dat ook wel deels aan mij liggen! Harder die laatste bocht uitkomen wellicht. O-)

lelystad is ook geen "circuit", hetzelde als midland .....
 
Klopt, midland en Lelystad zijn geen echte circuits. Maar het zijn wel de twee plekken waar veel motorrijders kennis maken met het circuit rijden door middel van de circuit rijvaardigheidstrainingen die daar gegeven worden. Ben op beide al een keer geweest met mijn CBR900rr en heb er veel van geleerd.

@HJM als je uit de kreukels bent ga ik graag een keer mee! Mettet vind ik ook gaaf, is alleen wat verder rijden. Dan ga ik denk liever eerst naar Assen. Maar we zullen zien. Eerst de winter maar eens afwachten.
 
Klopt, midland en Lelystad zijn geen echte circuits. Maar het zijn wel de twee plekken waar veel motorrijders kennis maken met het circuit rijden door middel van de circuit rijvaardigheidstrainingen die daar gegeven worden. Ben op beide al een keer geweest met mijn CBR900rr en heb er veel van geleerd.

@HJM als je uit de kreukels bent ga ik graag een keer mee! Mettet vind ik ook gaaf, is alleen wat verder rijden. Dan ga ik denk liever eerst naar Assen. Maar we zullen zien. Eerst de winter maar eens afwachten.

de trent van 2015/2016 was dat voor veel mensen circuit een te grote stap was. inherent bang om te vallen met de motor.. of alle andere voorkomende dingen.
om de drempel lager te leggen bood midland en lelystad en later ook assen ( mini circuit )
" rijvaardigheids trainingen aan )"
die wat jij nu ook met plezier heb gevolgd ;)


mettet is uber :D

full









full
 
slab

@HJM als je uit de kreukels bent ga ik graag een keer mee! Mettet vind ik ook gaaf, is alleen wat verder rijden. Dan ga ik denk liever eerst naar Assen. Maar we zullen zien. Eerst de winter maar eens afwachten.~[/quote]


winter doorkomen is zeker het plan
mettet is voor mij dichterbij :o echter zie ik per seizoen wel waar ik rij.
als je samen doet scheelt het een deel in de kosten.
ben lid geworden van je pagina , als je zoekt kun je mij terug vinden ;)
 
Laatst bewerkt:
slab

@HJM als je uit de kreukels bent ga ik graag een keer mee! Mettet vind ik ook gaaf, is alleen wat verder rijden. Dan ga ik denk liever eerst naar Assen. Maar we zullen zien. Eerst de winter maar eens afwachten.\


winter doorkomen is zeker het plan
mettet is voor mij dichterbij :o echter zie ik per seizoen wel waar ik rij.
als je samen doet scheelt het een deel in de kosten.
ben lid geworden van je pagina , als je zoekt kun je mij terug vinden ;)[/quote]

Facebook, Instagram, Twitter, Youtube? Welke pagina? We houden contact, komt goed.
 
de trent van 2015/2016 was dat voor veel mensen circuit een te grote stap was. inherent bang om te vallen met de motor.. of alle andere voorkomende dingen.
om de drempel lager te leggen bood midland en lelystad en later ook assen ( mini circuit )
" rijvaardigheids trainingen aan )"
die wat jij nu ook met plezier heb gevolgd ;)


mettet is uber :D

[afbeelding]








[afbeelding]

Die tweede foto is echt gaaf! Ik zou bijna denken dat je een roadracer bent...

Lelystad is inderdaad een mooi opstapje op weg naar de serieuzere circuits. Dankzij die trainingen krijg je de kans om vertrouwd te raken met de zithouding, aanremmen, grotere hellingshoeken etc. Toen ik voor mijn gevoel uitgeleerd was op het politiecircuit heb ik de overstap naar het vrij rijden gemaakt. Mijn ervaring is dat het op deze manier makkelijker is om jezelf een circuit zoals Assen eigen te maken. Omdat de basis op orde kun je je focussen op het rijden van de juiste lijnen. Daarnaast heb je als het goed is ook het nodige vertrouwen in jezelf en de mogelijkheden van de motor.

2.20
full

2.05
full

1.59
full


Deze foto's kwam ik tegen in mijn documentenlijst en het laat goed zien hoe ik me heb ontwikkeld :P.
 
Laatst bewerkt:
Die tweede foto is echt gaaf! Ik zou bijna denken dat je een roadracer bent...

Lelystad is inderdaad een mooi opstapje op weg naar de serieuzere circuits. Dankzij die trainingen krijg je de kans om vertrouwd te raken met de zithouding, aanremmen, grotere hellingshoeken etc. Toen ik voor mijn gevoel uitgeleerd was op het politiecircuit heb ik de overstap naar het vrij rijden gemaakt. Mijn ervaring is dat het op deze manier makkelijker is om jezelf een circuit zoals Assen eigen te maken. Omdat de basis op orde kun je je focussen op het rijden van de juiste lijnen. Daarnaast heb je als het goed is ook het nodige vertrouwen in jezelf en de mogelijkheden van de motor.

2.20
[afbeelding]
2.05
[afbeelding]
1.59
[afbeelding]

Deze foto's kwam ik tegen in mijn documentenlijst en het laat goed zien hoe ik me heb ontwikkeld :P.




de drempel wordt zo een stuk lager, :Y niet iedereen volgt die stappen,

2de foto is van 4 jaar terug

als we het dan toch over stijl hebben ;) en over ontwikkelen in de loop der jaren



full






begin maart 2016
full
 
zoek op servo buddy of je moet zelf handig zijn en er zelf een solderen het schema vindt je op 600rr .net
Healtech heeft me een mooie servo-eliminator opgestuurd. Die krengen zijn lekker aan de prijs voor wat het is.
Afijn, afgelopen zondag nog wat aan de motor gesleuteld en de afdekplaatjes van het pairsysteem zitten erop, de eliminator ook en het luchtfilter. Vooral dat laatste was een bron van vermaak :X

Van het weekend is de motor hopelijk klaar. Dan zal ik tzt ook wat plaatjes posten.
 
Die tweede foto is echt gaaf! Ik zou bijna denken dat je een roadracer bent...

Lelystad is inderdaad een mooi opstapje op weg naar de serieuzere circuits. Dankzij die trainingen krijg je de kans om vertrouwd te raken met de zithouding, aanremmen, grotere hellingshoeken etc. Toen ik voor mijn gevoel uitgeleerd was op het politiecircuit heb ik de overstap naar het vrij rijden gemaakt. Mijn ervaring is dat het op deze manier makkelijker is om jezelf een circuit zoals Assen eigen te maken. Omdat de basis op orde kun je je focussen op het rijden van de juiste lijnen. Daarnaast heb je als het goed is ook het nodige vertrouwen in jezelf en de mogelijkheden van de motor.

2.20
[afbeelding]
2.05
[afbeelding]
1.59
[afbeelding]

Deze foto's kwam ik tegen in mijn documentenlijst en het laat goed zien hoe ik me heb ontwikkeld :P.
Vertrouwen is zo belangrijk! Als je de fiets niet vertrouwd dan zal je ook geen snelle tijden rijden.

Leuk om de verschillen door de jaren te zien. Geeft mooi je ontwikkeling aan.
 
Nadat ik de laatste keer de grinbak in was gereden reed ik volgens mij de sessie er na 20 seconden per ronde langzamer. _O-

Ik startte dan ook bewust achteraan en besloot die slome op z'n 600RR voor mij ook maar gewoon niet in te halen. Ik geloofde het wel ff.

Daarna ging het alweer beter gelukkig, maar ik kwam niet meer aan de tijden van voor het grindbak bezoekje. :o
 
Laatst bewerkt:
Healtech heeft me een mooie servo-eliminator opgestuurd. Die krengen zijn lekker aan de prijs voor wat het is.
Afijn, afgelopen zondag nog wat aan de motor gesleuteld en de afdekplaatjes van het pairsysteem zitten erop, de eliminator ook en het luchtfilter. Vooral dat laatste was een bron van vermaak :X

Van het weekend is de motor hopelijk klaar. Dan zal ik tzt ook wat plaatjes posten.



Luchtfilter is echt een stuk @#€#@#€/(@-&#-€+#).


:')


Ik ben nu geen stap verder gekomen.
 
Ik rijd nog elk weekend! Wel met de husq, dat dan wel.

14798863_1188501331188816_98180749_n.jpg


Over een maand of 3/4 mag de cbr weer van stal.

11802743_851744398250208_497920085217740525_o.jpg


:)
 
He, jou volg ik. Mooie plaatjes! Instagram embedden gaat niet lukken. Zit een beveiliging op.


ik heb je een tijd gevolgd/wat dingen voorbij zien komen ruud, de afgelopen dagen schoot het mij in eens binnen :P

wat ik al aangaf in het prive bericht. we pakken het weer op in 2017 ;) :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan