Het Honda CBR 600RR topic deel 76

dit was op zolder afgelopen week :P
full
 
Gister de 501 op assen gereden,vreet toch wel wat energie die warmte en racen. :X
Niet helemaal fit vandaag. ;)

Maar nog ff en je hebt je elleboog aan de grond. 8-)


hehe ik volgde het via fb de 501 van assen lijkt me echt gaaf om zelf mee te doen volgend jaar 8-)

ik had mijn elleboog vorig jaar al aan het asfalt :D had wat geprobeerd met de vering , ik ga nu terug naar de oude setting dat bevalt beter :Y
ga nu 11 juli een dag op zolder doen
 
Weet iemand van jullie waar je zo'n ''schroef'' kan halen die bij een 03/04 aan de boven kant in de zijkap zit naast de tank? Liefst voor een normale prijs ipv bij de dealer. B| (Ik ben trouwens wel pas 1 dealer afgegaan maar ik dacht vraag t even ivm tijdsgebrek)

Kiekje volgt nog.

Edit:

kfJl2Le.jpg
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand van jullie waar je zo'n ''schroef'' kan halen die bij een 03/04 aan de boven kant in de zijkap zit naast de tank? Liefst voor een normale prijs ipv bij de dealer. B| (Ik ben trouwens wel pas 1 dealer afgegaan maar ik dacht vraag t even ivm tijdsgebrek)

Kiekje volgt nog.

Die de zijkuip met de luchtinlaatkuip verbind? Wellicht heb ik er nog wel eentje voor je liggen.
 
Jah die heb ik nog wel liggen. Als je het niet erg vind om ervoor naar Zoetermeer te rijden dan mag je er best wel eentje van me hebben GRATIESSS :P. Het zijn trouwens wel echt gare clipjes, als je iets nieuws zou kopen dan zou ik voor het kruiskop clipje gaan die ook hier en daar op de motorfiets zit, die zijn een stuk fijner.

f325384020158f620f3291cdef53e9ba.jpg
 
Laatst bewerkt:
Al die plastiek dingen zijn gaar. Bij alle merken. B|

En helemaal de prijs bij de dealer. De eerste keer dacht ik dat die een grap maakte. Toen die dat in de gaten had draaide die zijn monitor om.... kijk maar... -O-


O.... doe er dan maar 3 in plaats van meteen 10.
 
Laatst bewerkt:
Gister de 501 op assen gereden,vreet toch wel wat energie die warmte en racen. :X
Niet helemaal fit vandaag. ;)

Maar nog ff en je hebt je elleboog aan de grond. 8-)
Nog langs het bubbelbad geweest van het FFR-team :? :+

Het is een onwijs mooi evenement en een endurance is nog steeds iets waar ik ook wel een keer aan mee zou willen doen :Y
 
Jah die heb ik nog wel liggen. Als je het niet erg vind om ervoor naar Zoetermeer te rijden dan mag je er best wel eentje van me hebben GRATIESSS :P. Het zijn trouwens wel echt gare clipjes, als je iets nieuws zou kopen dan zou ik voor het kruiskop clipje gaan die ook hier en daar op de motorfiets zit, die zijn een stuk fijner.

[afbeelding]

hier zijn al die plastic dingen voor j bike te vinden,en way much cheaper !
90683GR1003: Clip,body Cover Honda - buy the 90683-GR1-003 at CMSNL
 
Jah die heb ik nog wel liggen. Als je het niet erg vind om ervoor naar Zoetermeer te rijden dan mag je er best wel eentje van me hebben GRATIESSS :P. Het zijn trouwens wel echt gare clipjes, als je iets nieuws zou kopen dan zou ik voor het kruiskop clipje gaan die ook hier en daar op de motorfiets zit, die zijn een stuk fijner.

[afbeelding]

Ritje naar Zoetermeer klinkt wel leuk :) Rond het eind van de week zal ik je lastig vallen via pm om te kijken wanneer je tijd heb, zie dat je wel meer leuke dingen heb liggen. :9
 
Ik zal me eerst even voorstellen.
Ik heet Fabian ben 28 jaar en woon in Philippine (zeeuws-vlaanderen).

Ik heb alweer een jaar een Honda CBR600RR PC37, maar ben van de week begonnen met groot onderhoud en wijzigingen aan de CBR. Zo heb ik inmiddels de olie ververst voor MOTOREX top speed 10w40. Koelsysteem kompleet gereinigd met gedestileerd water en natuurlijk nieuwe koelvloeistof. Luchtfilter vervangen voor K&N luchtfilter. Nieuwe brembo remblokken. Nieuwe Showa achtervering. Verder alles kompleet gereinigd waaronder ook het frame.

Wat staat er nog op de planning:
-nieuwe zwarte achterbrug
-kleine kentekenplaat met mini led knippers
-het dippen (vroeger wrappen) van de kuipen
-carbon mudguard en afdekkappen
-korte rem en schakelset
-nieuwe kuipruit
-seatcover

En waarschijnlijk nog meer :p.

Hier alvast wat foto's hoe de bike nu staat. Is wel de bedoeling dat ik binnen 2 weken wel alweer de straat op kan en dan op zijn tijd natuurlijk de aanpassingen monteren.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan