Het Honda CBR 600RR topic deel 76

:+
Viel me nog best mee.

Gelukkig ben ik ook niet zo snel; heb gewoon nog geen tijd gehad om het allemaal uit te pluizen. :/
Wordt dit weekend dan eindelijk, zat met Pasen in het buitenland.

Bedankt voor de aanvullende reacties van iedereen! :}


succes fleur,


buitenland is nooit verkeerd :P
 
Klinkt zeker gaaf die bodis! Heb hem ook onder mijn Daytona. Vond het toen ik de cbr had ook de mooiste demper daarvoor, maar ben ivm kosten toen voor een g&g gegaan, die ik ook niet vond misstaan!
Vind overigens irl bij mijn Daytona het geluid mooier met db-killers. Bij veel gas vind ik het helemaal open wel mooi klinken, maar juist door dorpjes enzo vind ik het te hard, en niet meer mooi. Met killers blijft het gewoon racy. Kan zijn dat dat bij de cbr anders is natuurlijk.

Ook al is de cbr al weer een half jaartje weg, ik lees hier nog steeds mee... ;) Daytona topic leeft nog veel minder, en blijf ook een zwak houden voor de cbr rr's
 
Klinkt zeker gaaf die bodis! Heb hem ook onder mijn Daytona. Vond het toen ik de cbr had ook de mooiste demper daarvoor, maar ben ivm kosten toen voor een g&g gegaan, die ik ook niet vond misstaan!
Vind overigens irl bij mijn Daytona het geluid mooier met db-killers. Bij veel gas vind ik het helemaal open wel mooi klinken, maar juist door dorpjes enzo vind ik het te hard, en niet meer mooi. Met killers blijft het gewoon racy. Kan zijn dat dat bij de cbr anders is natuurlijk.

Ook al is de cbr al weer een half jaartje weg, ik lees hier nog steeds mee... ;) Daytona topic leeft nog veel minder, en blijf ook een zwak houden voor de cbr rr's


lees ook mee in diverse topic's :P
 
Haha, er is in onze hobby ook zoveel leuk speelgoed he! Zou het liefst allerlei verschillend spul in de garage willen hebben staan! Een supermotard, echt offroad etc etc. Daarvoor is het alleen allemaal wat te prijzig!
 
aangezien we filmpjes aan het posten zijn post ik ze ook maar ;)

nu nog tijd vinden dat ik weer wat clips kan uploaden .. zodat ik mij yt kanaal weer wat aanvul

wellicht dat een nieuwe camera ook helpt :P

deze is met de gsm gemaakt _O- _O- _O-

voor de tech liefhebber .. ik herprogrammeer de motorrem


 
Iemand een idee waar ik de plaatjes kan halen om de bevestigingsgaten vd spiegels af te dekken?

Als je op Google zoekt op cbr600rr mirror block-off plates vindt je zat!!! EBay, Amazon, revzilla etc etc. Nederlandse webshops zou je kunnen kijken bij: mpartz, optitune, gegshop , allemaal goede ervaringen mee iig.
 
In de markt voor een 1000rr alleen dan van het verkeerde merk😜
Dikke fiets s1000rr ziet stiekem ook wel eens naar te kijken. Maar zelf besloten eerst een ktm exc erbij te kopen. Wie weet volgend jaar.

Ja, das een hele gave motor! Het liefst wil ik een Panigale 1199 (ja wie niet _O- ), maar die zijn zo duur vergeleken met de andere 1000cc motoren. Hebben we nog wat om over te dromen voor ooit in de toekomst.

Deze zomer hoop ik inderdaad een S1000 te kopen en een R6 als woon \ werk motor.

De 600RR blijft als circuitfiets. Ik krijg er toch geen reet voor terug en ik heb er aardig in geïnvesteerd. Bovendien rijd de motor prima en voor op het circuit is die voor mij top. Daar kan ik nog veel mee gaan leren.

Nu hopen dat alles eens gaat zoals gepland. Dat is soms nogal een dingetje :')
 
Laatst bewerkt:
aangezien we filmpjes aan het posten zijn post ik ze ook maar ;)

nu nog tijd vinden dat ik weer wat clips kan uploaden .. zodat ik mij yt kanaal weer wat aanvul

wellicht dat een nieuwe camera ook helpt :P

deze is met de gsm gemaakt _O- _O- _O-

voor de tech liefhebber .. ik herprogrammeer de motorrem



Geen idee wat je aan het doen bent. Zag op je kanaal wel wat sessies op Zolder, maar waarmee heb je die gefilmd? Geeft wel een creatief effect.

Vanmiddag komt mijn circuit-training op Assen met de CBR600RR online. Een leuke eerste ervaring, maar wil wel meer en vooral sneller! Haha. Zullen we allemaal wel last van hebben.

Edit:
De video is online:
 
Laatst bewerkt:
Geen idee wat je aan het doen bent. Zag op je kanaal wel wat sessies op Zolder, maar waarmee heb je die gefilmd? Geeft wel een creatief effect.

Vanmiddag komt mijn circuit-training op Assen met de CBR600RR online. Een leuke eerste ervaring, maar wil wel meer en vooral sneller! Haha. Zullen we allemaal wel last van hebben.

Edit:
De video is online:


normaal gesproken rem je af op de motor dit is zonder een module niet af te stellen ,
met de module kun je dit instellen plus is dat hij veel zwaarder op de motor afremt, resultaat is dat je harder afremt en motor zwaarder stuurt

zet ik het op min .. wordt het lichter en makkelijker om in te sturen en lichter om te rijden

dit werkt met samen je gaskleppen , gas stand etc even kort uitgelicht
 
Geen idee wat je aan het doen bent. Zag op je kanaal wel wat sessies op Zolder, maar waarmee heb je die gefilmd? Geeft wel een creatief effect.

Vanmiddag komt mijn circuit-training op Assen met de CBR600RR online. Een leuke eerste ervaring, maar wil wel meer en vooral sneller! Haha. Zullen we allemaal wel last van hebben.

Edit:
De video is online:

het stukje van de 5de sessie is het leukst kwa snelheid.
we beginnen allemaal zo :P

de laatste filmpjes van zolder heb ik gefilmd met een camera'tje van 50 euro
het houdertje was een beun de haas kwaliteit. die zie je dus terug in hoe de meerdere filmpjes golven

drift hd heb ik gehad alleen vergat ik telkens de lens te verzetten en dat vondt ik niet cool ;)
 
Laatst bewerkt:
Geen idee wat je aan het doen bent. Zag op je kanaal wel wat sessies op Zolder, maar waarmee heb je die gefilmd? Geeft wel een creatief effect.

Vanmiddag komt mijn circuit-training op Assen met de CBR600RR online. Een leuke eerste ervaring, maar wil wel meer en vooral sneller! Haha. Zullen we allemaal wel last van hebben.

Edit:
De video is online:

Leuk filmpie

Jammer van het weer
dat verpest wel heel veel in het vertrouwen
 
Het is leuk om het proces op film te zetten. De bedoeling is meer dagen te pakken dit jaar. Ben benieuwd hoe groot het verschil aan het einde van het jaar is.

Aankomende donderdag ga ik naar het Midland om mijn lichaamshouding te trainen. Daarna zit ik te kijken naar een dagje Zandvoor of Zolder incl. de mogelijkheid om de laatste sessies vrij te rijden. Als ik op Assen nog een paar sessies vrij had mogen rijden was een 2.20 wel mogelijk geweest.
 
De maat van mij waarmee ik altijd rij heeft vorige week ofzo de TOMS cursus gedaan (en ook zijn race licentie gehaald).

Hij gaf aan dat dit een echte aanrader is om dingen te leren en beter te worden. Ik wil die nu zelf ook graag doen. Geen idee of dat dit jaar nog kan, want ik heb verder de data niet bekeken.

Hij gaf aan dat je er zoveel extra leert wat betreft de zithouding, remmen, etc. dat het ook een goede cursus is ook al wil je geen races gaan rijden (je moet bijvoorbeeld in de bocht ook remmen??? Wat? :? :? :? :? Remmen = rechtdoor dacht ik altijd _O- ).

Wellicht iets om te na te gaan.

Wij rijden zelf vrij in groep 3, maar volgens hem bakken wij er niets van nu hij die cursus heeft gedaan. _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan