Suzuki GSX-R K9 gestolen! Haarlem

SGTI16V

Die hard MF'er
13 jun 2015
342
1
Haarlem
Mijn motor is tussen donderdag 11 juni 23.00 en zaterdagochtend 13 juni 11.00 gestolen uit een beveiligde ondergrondse berging bij mijn woning te Haarlem.


Voordat je in deze berging kunt moet je door 4! deuren met sleutel en druppelsleutel! Daarnaast kun je enkel met een lift omhoog / naar benden en kom je langs 5 beveiligingscamera's! Brutale dieven dus!

Toch is mijn motor gestolen ook al stond deze met meerdere sloten vergrendeld, het heeft de dieven dus erg veel moeite gekost om deze motor weg te halen.


Komende maandag worden met de politie samen de camerabeelden bestudeert en hopelijk kunnen we hier wijzer van worden.
Officieel zouden maar 10 personen toegang moeten hebben tot de ruimte waar de motor stond, maar de kans is dus dat er meerdere personen sleutels hadden en toegang tot deze ruimte.
Ook wisten niet veel mensen dat mijn motor hier stond. Hopelijk wijst politie onderzoek meer uit (aangezien het ook om inbraak gaat nemen ze de zaak een stuk serieuzer).


Gegevens:
Suzuki GSX-R 600 K9
kenteken: mv-rg-09
Zwart met gouden wielen
BOS uitlaat
Motor is getuned bij HOEGEE, zitten ook stickers hiervan op.
Xenon verlichting. Zwarte koplamp.

De motor was werkelijk niet nieuwstaat/ showroomstaat.
Zeer lage kilometerstand.

Wellicht kunnen mensen hun ogen/oren ophouden of opletten dat deze misschien in onderdelen verkocht wordt (en misschien zelfs op dit forum aangeboden worden).

Wanneer je deze spot graag contact opnemen met politie (hij staat immers al gestolen geregistreerd) en graag ook met mij contact opnemen.


11407083_899766193415955_1110341952279765730_n.jpg


11407281_899766256749282_661222944496005627_n.jpg
 
Onvoorstelbaar.....wat een #*¥######**** lijers.. :( :( :(

Hopelijk ben je goed verzekerd, succes met de afhandeling.
 
Dan wordt het tijd, om alle cilinders te vervangen, bij een volgende inbraak is dan het clubje verdachten gelijk een stuk kleiner. En de kosten vallen nog wel mee. Ik heb een aantal jaren geleden bij mijn huis in 1 keer alle cilinders vervangen, kostte me iets van rond de 100 euries. (De kinderen hadden wat sleutels zoekgemaakt en ik miste ineens geld) Probleem opgelost. En best kans dat je verzekeraar mee wil betalen, het verkleint de kans op een volgende schade.
 
4! deuren met sleutel en druppelsleutel! Daarnaast kun je enkel met een lift omhoog / naar benden en kom je langs 5 beveiligingscamera's!

WTF zeg, waar kun je de motor nog veilig laten staan?! :(

Veel succes met de afhandeling gewenst!
 
Of je verzekeraar zegt dat je nalatig bent geweest.

Ja of een van je buren, of bij de bouwer van het complex zijn sleutels achterover gedrukt. Het lek kan overal zitten. De vroegere verhuurder van mijn loods had van elke loods nog reserve sleutels in zijn bezit en stak soms zo ergens zijn neus achter de deur om b.v. Hennepteelt op te sporen, mag niet, maar deed hij wel. In principe kunnen heel wat mensen toegang hebben tot sleutels. Door de boel te vervangen ben je in ieder geval de huidige dief een stapje voor.
 
Ik ben tegen diefstal verzekerd. Ze komen eind van de week langs om alles door te nemen, en dan moet ik ook alle sleutels, papieren, bonnen etc. overhandigen.


Over de sleutels, daar heb ik geen macht over. Het is een huurpand (zijn sleutels met een elektronische chip), die ingang gaat ook met elektronische 'druppelsleutels' die aan een huisnummer gelinkt zijn, dus wellicht kunnen we daar meer mee. De huurder is op de hoogte gesteld. De politie gaat (als het goed is) onderzoek omdat hij vrijwel zeker een bewoner / oud-bewoners is geweest.

Ik heb de beelden gisteren bekeken. Het kostte de dieven exact 3 minuten om mijn motor te stelen. In deze tijd hebben ze dus 3!! Kryptonite sloten (schijfrem en ketting) + stuurslot open weten te breken :S. Dat lukt mij amper MET sleutels...

Hieruit kan ik wel opmaken dat het om 'professionele' dieven gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan