Gestolen: Honda Transalp xl600v Groningen - en weer terug!

thyrif

Die hard MF'er
29 aug 2012
410
2
Groningen
Hey guys,

Vannacht tussen 11 en half1 is mijn transalpje gestolen voor mijn flat, ik had hem net vier weken.. '(

Wordt helaas geen vakantie voor mij dus..

Er zat ook net een nieuw givi monokey bagageframepje op. Is het ook handig om het framenummer te posten?

28jk1m8.jpg



EN HIJ IS WEER GEVONDEN!
 
Laatst bewerkt:
Een paar jaar terug werden er ook een aantal oudere motoren bij flats in Groningen weggehaald, eentje werd toen in Leeuwarden gevonden, die was gebruikt om te joyriden. Dus misschien geen slecht idee, om eens te kijken, of het tuig van toen weer actief is.
 
En weer terecht! Iemand zag hem in een bosje staan, klaar om vannacht weer verder versleept te worden. Politie gebeld en die hebben het weer afgehandeld. Er is weinig schade gelukkig. Wat een emotionele rollercoaster zeg :)
 
'Gestolen: Honda Transalp xl600v Groningen' > 'Gestolen: Honda Transalp xl600v Groningen - en weer terug!'
 
Gefeliciteerd en zodra je hem weer thuis hebt, voorlopig maar even in de woonkamer stallen.
 
Waar gaat het heen met deze wereld als zelfs oude Alpjes niet meer veilig zijn voor het dievengilde.
Mooi dat die teruggevonden is.

Wel een betere stallingsplek zoeken, voor de flat is geen handige plek en al helemaal niet als die nergens aan vast staat.
 
Waar gaat het heen met deze wereld als het dievengilde zelfs oude Alpjes niet meer veilig een dagje kunnen parkeren voor verder transport!

:)

Just kidding, blij dat je hem weer terug hebt! *O* *O*
 
Oude motorfietsen van voor 2001 zijn eenvoudig aan de praat te krijgen door motordieven.
Iets met nog geen RFID in de sleutel.

Heb zelf een oud Alpje uit 2003 (carburateurs) en is niet te starten zonder de juiste sleutel.
 
ik zal er voor mn volgende motor rekening mee houden, dank. Voor nu maar vast een manier vinden om hem vast te zetten aan de muur, binnen lukt helaas niet goed hier..
 
Kun je er een gps-chip-opspoor-ding opzetten?
En zet er een alarm op, voor 3 tientjes heb je a wat..
 
Ga vrijdag even naar de vismarkt, koop een makreel ofzo en hang die aan een nylonkous achter je motor.. na een week komt er niemand meer met plezier bij je motor..
 
Ga vrijdag even naar de vismarkt, koop een makreel ofzo en hang die aan een nylonkous achter je motor.. na een week komt er niemand meer met plezier bij je motor..


Ehhhhh ik zou dan ook niet meer met plezier bij mijn eigen motor komen :o :+
 
Denk dat ik voor een schijfremslot met alarm ga deze keer...


Skateboard onder het wiel en ze lopen er zo mee weg, je motor moet vast zitten. En als je in een flat woont met een lift, ding gewoon de lift in en op de galerij of in de gang zetten, je zal niet de eerste zijn die dat doet. Bovendien brengt een beetje pur elk alarm tot zwijgen.
 
De vis gaat me ook een beetje ver, ben ban g dat ik dan altijd heul ver achteraan moeten rijden bij groepsritjes :+

Het is toch een combinatie van schijfremslot en ketting geworden! Nog maar eens kijken naar een los alarmpje verstopt waar je er niet bij kunt })
 
Terug
Bovenaan Onderaan