Kilometertellerkabel Suzuki GSX 600 F katana vervangen

NielsBersma

Rookie
15 jun 2015
14
0
Groningen
Hallo kenners,

Ik heb laatst geprobeerd weg te rijden met mijn slot nog in mijn schijf van mijn Suzuki GSX600F uit 1993. Dat ging helaas niet en nu is mijn kilometerkabel gebroken.

Nu probeerde ik hem vanavond te demonteren om mijn nieuw bestelde kabel erop te zetten, maar nu kan ik niet bij het schroefje in de naaf om hem bij het wiel los te maken. Dit schroefje zit precies achter de bout die door de vork heen zit.

Nu vroeg ik me af of dat zo hoort, of dat hij verschoven is door de klap van het slot. Die bout zit namelijk muurvast.

Ik hoop dat iemand van jullie eenzelfde ervaring en of Suzuki heeft die me kan helpen.

Groeten Niels
 
Als ik jouw beschrijving lees dan weet ik niet precies wat je bedoelt. De telleraandrijving (het huis waar de kabel aan zit geschroefd) zit tegen het wiel en als dat verdraaid is dan kun je de asmoer wat losdraaien en de borging aan de vork. Zo komt de telleraandrijving los en kun je hem in de gewenste positie draaien.
 
Bedankt voor jullie snelle reactie. Bij jou zit hij inderdaad hoger johan. Bij mij zit hij achter die onderste horizontale bout op de foto. Zal wel van die klap van dat slot gekomen zijn. Dan ga ik maar met een goede sleutel dat moertje en de asmoer proberen los te krijgen.

Nogmaals bedankt voor jullie hulp!
 
Terug
Bovenaan Onderaan