Startproblemen Suzuki SV 1000

Beja

Rookie
27 mrt 2011
2
0
Ik ben in het bezit van een Suzuki SV 1000S in principe start de fiets netjes alleen als ik gereden heb en de motor heb uitgezet begint het gezeur, het komt vaak voor dat hij dan niet meer in 1 keer start na een aantal keer het contact aan en uit te hebben gedaan start hij weer.
Ik heb xenon verlichting op de motor, hierbij valt op dat als ik de motor wil starten er maar 1 lamp brand, er horen er 2 te branden.

Komt bovenstaande iemand bekent voor en weet iemand wat het probleem kan zijn?
 
Wat gebeurt er als je allee de rode knop een keer extra omzet bij starten? Je hoort dan als het goed is de brandstofpomp piepen/zoemen.

Edit: heb je BI-xenon? Of heb je Xenon met halogeen grootlicht? Helpt het iets als je grootlicht op zet?
 
Laatst bewerkt:
Wat je aangeeft ga ik uitproberen. (ik weet niet precies wat voor xenon er is ingebouwd, ik heb de motor nog niet zo lang en heb me hier nog niet in verdiept)

Als de motor in 1 keer start dan hoor ik een zoemend geluid en alle info in de cockpit gaat uit, bij een 2e keer starten duurt het zoemend geluid beduidend korter en blijft "FI" in cockpit knipperen.

Mij is verteld dat de mogelijkheid bestaat dat de xenon verlichting voor storingen kan zorgen (??)
 
Wat je aangeeft ga ik uitproberen. (ik weet niet precies wat voor xenon er is ingebouwd, ik heb de motor nog niet zo lang en heb me hier nog niet in verdiept)

Als de motor in 1 keer start dan hoor ik een zoemend geluid en alle info in de cockpit gaat uit, bij een 2e keer starten duurt het zoemend geluid beduidend korter en blijft "FI" in cockpit knipperen.

Mij is verteld dat de mogelijkheid bestaat dat de xenon verlichting voor storingen kan zorgen (??)
Ik heb zelf ook xenon op mijn SV1000 en ik heb nergens last van.

Als het FI lampje brand is er een storing, zoek na WELKE storing en je weet meteen een heel stuk meer. Is een simpele handeling (stekkertje verbinden in de buddy seat) en de code verschijnt in de cockpit.

Het beste probeer je eerst dat
 
Terug
Bovenaan Onderaan